بهترین مرکز لیزر در شیراز | لیزر موهای زائد در شیراز

در مرکز لیزر شیراز هر پالس لیزرموهای زائد ، کسری از ثانیه طول می‌کشد و در این زمان اندک، موهای زیادی را تحت درمان قرار می‌دهد.

لیزر موهای زائد در شیراز برای از بین بردن موهای  صورت، با، چانه، کمر، بازو و نواحی دیگر مؤثر است؛ این روش درمانی موهای ضخیم را به‌ طور انتخابی هدف قرار می‌دهد، اما پوست اطراف آن ناحیه هیچگونه آسیبی نمی‌بیند

درمان با این روش برای قسمت‌های کوچک، کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد.

موهای زائد در اکثر بیماران به‌طور متوسط بعد از سه تا هفت جلسه لیزر در بهترین مرکز لیزر در شیراز ، کلینیک تخصصی آریان در شیراز به ‌صورت دائمی از بین می‌ رود.

لیزر مو زائد در شیراز

►عوارض لیزر موهای زائد در مرکز لیزر شیراز

پس از لیزر موی زائد درمرکز لیزر شیراز عوارض محدودی احتمالا به وجود می اید. احتمال سوختن پوست به دلیل ایجاد گرمای زیاد برای افرادی که پوست تیره دارند، وجود دارد.حتی پس از لیزر مو شیراز مشاهده شده است که پوست تیره تر شده یا حتی روشن تر شده است.
یکی از عوارض احتمالی لیزر مو در مرکز لیزر شیرازاحتمال خارش پوست است. قرمز و متورم شدن پوست ، صورتی شدن پوست، در برخی مواقع عفونت، پوسته شدن و ... نیز از عوارض احتمالی لیزر موهای زاد است.

بهترین مرکز لیزر در کرج

کلینیک لیزر مو شیراز

اگر تمابل دارید اطلاعات کاملتری در این زمینه داشته باشید توصیه میکنیم مقاله 
لیزر مو های زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟
را حتما مطالعه بفرمایید

 کلینیک تخصصی پوست و مو 

آدرس : شیراز- 

►چگونه برای لیزر موهای زائد در شیراز آماده شویم؟

لیزر موهای زائد در شیراز، روشی پزشکی است که انجام آن مستلزم تمرین بوده و خطرات احتمالی را به همراه دارد. اگر قصد انجام لیزر موهای زائد خو را در مرکز لیزر شیراز را دارید، باید 6 هفته قبل از درمان، از اپیلاسیون و الکترولیز خودداری کنید، زیرا لیزر ریشه موها را هدف قرار می‌دهد و ریشه آن‌ها به‌طور موقت با اپیلاسیون از بین می‌رود. همچنین باید 6 هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید؛ این امر تاثیر لیزر را کاهش و عوارض بعد از درمان را افزایش می‌دهد.

لیزر بدن و صورت در مرکز لیزر شیراز

کلینیک لیزر مو شیراز

►از لیزر مو در بهترین مرکز لیزر شیراز چه انتظاری می‌توان داشت؟

قبل از انجام لیزر، موهایی که قرار است تحت معالجه قرار گیرد، باید تا چند میلی‌متر بالای سطح پوست اصلاح شود.

معمولاً 20 تا 30 دقیقه قبل از لیزر در مرکز لیزر شیراز، داروی بی‌حسی موضعی توسط دکتر لیزر شیراز برای کاهش سوزش پالس‌های لیزر استفاده می‌شود.

تنطیمات تجهیزات لیزر با توجه به رنگ، ضخامت، محل رویش مو و همچنین رنگ پوست انتخاب می‌شود.

همچنین از افراد خواسته می‌شود بسته به منبع لیزر یا نور مورد استفاده، محافظ مناسب روی چشم قرار دهند.

برای محافظت از لایه‌های بیرونی پوست استفاده از ژل سرد یا دستگاه خنک‌کننده مخصوص ضرورت دارد؛ این امر به نفوذ نور لیزر به داخل پوست کمک می‌کند.

ویدئو لیزر مو زائد | بهترین مرکز لیزر شیراز

 

►آیا لیزر موها در شیراز را به طور دائمی مو از بین می برد؟

در حالی که بهترین مرکز لیزر در شیراز در تلاش است برای همیشه شما را از شر مو خلاص نمیکند، اما رشد مو را به طرز چشمگیری کاهش می دهد -

تا جایی که می توانید موها را به طور کلی متوقف کنید.در حالت کلی سازوکار لیز مو بر اساس اشعه برای از بین بردن فولیکولهای مو در زیر پوست میباشد.

برای از بین بردن دائمی موهای زائد توسط لیزر در شیراز باید یک دوره درمان را به صورت کامل و تحت نظر پزشک زیبایی طی کنید.حدود زمانی که لیزر مو میتواند رشد مو را کاهش دهد حدود 6 تا 12 ماه است.

به این نکته توجه نمایید که پرسنل مرکز لیزر شیراز متناسب با نوع پوست و میزان ضخامت موهای شما وقت بعدی جلسه لیزر را برای شما تعیین می‌کنذپد بنابراین به تاریخ دقت نمایید تا نتایج مطلوبی را شاهد باشید.

لیزر مو های زائد چانه در مرکز لیزر شیراز

 لیزر موها در شیراز

 

►آیا لیزر موهای زائد در مرکز لیزر شیراز سلامت بدن را به خطر نمی اندازد؟

لیزر موهای زائد معمولاً بی خطر است. اکثر افرادی که از آن استفاده می کنند دریافتند که لیزر موهای زائد ایمن است.

به نظر نمی رسد خطرات بهداشتی دراز مدت در رابطه با این روند وجود داشته باشد. با این حال ، برخی از افراد ممکن است بعد از لیزر موهای زائد ، عوارض جانبی جزئی را تجربه کنند.

دستگاه الکساندرایت کندلا مجهز به سیستم خنک کننده ای است که موجب میشود در هنگام لیزر میزان درد و سوزش به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

استفاده این دستگاه لیزر در بهترین کلینیک شیراز موجب شده تا بعضی افراد بدون استفاده بی حس کننده ها،  موهای زائد را لیزر کنند


انواع لیزر موهای زائد در شیراز چگونه است ؟

  • 1. لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در شیراز
  • 2. لیزر روبی
  • 3. دستگاه لیزر دایود
  • 4. دستگاه لیزر ان دی یاگ ND:YAG
  • 5. دستگاه آی پی ال

کدام لیزر موهای زائد مناسب است

بهتر از قبل از لیزر در مرکز لیزر شیراز از کیفیت و برند دستگاه لیزر مرکزی که به آن مراجعه میکنید اطمینان حاصل کنید.

یکی از دستگاه هایی که در حال حاضر جزء بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است الکساندرایت کندلا است  که در بعضی از کلینیک های لیزر مو های زائد در شیراز مورد استفاده است و با جلسات کمتر و درد کمتری آثار قابل توجهی مشاهده میکنید و مناسب انواع موهای زائد است.

لیزر بدن در شیراز

قیمت لیزر کل بدن در شیراز در یک پیکیج یک جا مبلغ کمتری نسبت به لیزر بدن به صورت جدا جدا است

 

قیمت لیزر مو های زائد در شیراز چقدر است ؟

قیمت لیزر موهای زائد در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد البته هزینه حدودی لیزر مو را در لیست زیر میبینید اما برای دریافت اخری قیمت ها حاتما با کلینیک لیزر مو شیراز در ارتباط باشید.

دستگاه لیزر کندلا در شیراز از بهترین و جدید ترین تکنولوژی های لیزر شیراز است

 

قیمت لیزر کل بدن در شیراز

تعرفه های متنوعی برای قیمت لیزر کل بدن در شیراز در نظر میگیرند و با توجه به موارد زیر میتوان هزینه های لیزر موهای زائد شیراز  در مرکز لیزر شیراز را مشخص کرد:

  • اندازه و زمان مورد نیاز برای درمان هر ناحیه از بدن
  • تعداد جلساتی دوره درمان لیزر مو زائد وجود دارد 
  • تجربه متخصص در انجام لیزر در شیراز

قیمت لیزر مو های زائد در شیراز

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت در شیراز

در کلینیک لیزر شیراز یکی از بهترین و البته سریع ترین روش های لیزر برای کسانی که پوست روشن دارند ، برای از بین بردن  و لیزر مو های زائد دستگاه الکساندرایت میتواند با کمترین عوارض، موهای زائد را رفع نماید. از مزایای لیزر مو با دستگاه الکساندرایت در شیراز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم بودن عوارض جانبی
  • دفعات درمان کم
  • دوره بهبودی کوتاه
  • از بین بردن موهای نازک
  • بالا بودن سرعت درمان
  • پوشش نواحی وسیعی از پوست بدن

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت در شیراز

عملکرد دستگاه لیزر موی زائد در شیراز چگونه است؟

در کلینیک لیزر مو زائد در شیراز هر چیز که رنگی تیره داشته باشد با اشعه نور لیزرسوزانده میشود.

به این ترتیب وقتی موهای تیره رنگ با حرارت نور لیزر سوزانده میشوند، فولیکول های مو نیز در اثر این حرارت سوخته و از بین میرود در این میان بعضی از موها که در حال استراحتند حرارت لیزر تاثیری بر آنها ندارد اما موهایی که در حال رشد هستند و فولیکول فعال دارند به وسیله نور لیزر سوزانده میشوند 

پس لازم است که با مراجعه به بهترین مرکز لیزر مو زائد در شیراز در جلسات دنباله دار با فاصله زمانی مشخص اقدام به از بین بردن و ضعیف کردن بقیه موها نمایید. البته کلینیک لیزر در شیراز در محاسبه زمان جلسات بسیار دقیق بوده و جای نگرانی نیست.

لیزر مو های زائد زیر بغل در کلینیک لیزر در شیراز

لیزر زیر بغل

لیزر موی زائد در شیراز مناسب چه افرادی است

به خاطر عملکرد لیزر که توسط رنگدانه های جذب میشوند مناسب ترین فرد برای لیزر موهای زائد کسانی هستند که پوست سفید و مو های بسیار تیره دارند.

دستیابی به نتیجه لیزر موهای زائد بدن در این افراد بسیار بیشتر از افراد دیگری است، از طرفی دیگر کسانی که به صورت طبیعی موهایی سفید، بور، قرمز و در کل موهای روشن دارند به علت این رنگدانه ی کمتری در قسمت ریشه دارند به صورت کامل اشعه لیزر را جذب نمیکند به همین علت تاثیر پذیری خیلی کمی دارند.
 اکثر افراد با رنگ پوست و مو های مختلف میتوانند در بهترین مرکز لیزر شیراز از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنند و فقط تعداد جلسات لازم برای هر فرد جهت تاثیر گذاری کامل با توجه به رنگ پوست و مو، ضخامت مو و حجم مو ها متفاوت است.

لیزر موهای زائد در شیراز برای آقایان

لیزر -مو-های-زائد-در-شیراز

► به چه نکاتی بعد از لیزر موهای زائد شیراز باید توجه کرد؟

توجه کردن به یکسری نکات بعد از انجام لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شیراز باعث میشود قیمت حفظ سلامت پوست لیزر و همچنین موجب کل بدن اثر گذاری بیشتر در شیراز لیزر موی زائد شیراز شود.

  • بعد از پایان جلسه های لیزر موی زائد در شیراز استفاده از ژل ها ضد التهاب که از شدت قرمزی و التهابات پوست کم بسیار اهمیت دارد این ژل ها رطوبت پوست را نیز حفظ می کنند.
  • ملانین موجود در پوست از اثرات اشعه های فرابنفش خورشید روی پوست محافظت میکند. به علت اینکه بعد از لیرز کمی از ملانین های پوست از بین می برد و کمی زمان میبرد تا دوباره پوست ملانین موجود را بازسازی کند توصیه میشود بعد از اتمام هر جلسه لیزر موی زائد در مرکز لیزر تهران از قرار گرفتن در زیر نور خورشید اکیدا خودداری کنید. 

لیزر الکساندرایت کندلا شیراز مناسب انواع پوست 


پزشکان مرکز لیزر شیراز

لیزر الکساندرایت کندلا 2017 در شیراز

1. روند به نظر مرکز لیزر شیراز دردناک می رسد ، اما خیلی هم بد نیست

دکتر متخصص پوست در شیراز توضیح می دهد که لیزر موهای زائد مرکز لیزر شیراز با ارسال نور لیزر از طریق رنگدانه در مو کار می کند.

"این (نور) به گرما تبدیل می شود ، که به فولیکول مو و پیاز مو آسیب می رساند." فهمیدم که این یک درد سریع و تیز است که احساس  می کنم درد آن روی پوست نازکتر در نزدیکی بینی ، چانه و شقیقه ام بیشتر است. خوشبختانه ، لیزرهای استفاده شده روی من مکانیسم خنک کنندگی دارند (اساساً یک انفجار سرد دائماً درحال اجرا در محلی که لیزر به آن اشاره داشت) بود که واقعاً کمک کرد. همچنین اگر دمای بدنم به دلیل دویدن در سطح شهر بالا برود تا موقع قرار ملاقاتم بالا برود ، دردناک تر بود.


2. صبر نتیجه می دهد

بعد از اولین درمان ، دو یا سه هفته طول می کشد تا تفاوت را ببینید ، و 8 -12 درمان برای نتیجه کامل. در قرار ملاقات ها نیز باید کاملاً منظم باشید زیرا فولیکول های مو در مراحل مختلف رشد خود قرار دارند ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که هرکدام از آنها فرصت ضعف دارند.

 پزشک متخصص پوست می گوید: "از بین بردن موهای زائد با لیزر ، ریشه اصلی این مشکل است.

" لیزر موهایی را که در مرحله رشد فعال خود هستند هدف قرار می دهد. ممکن است مشتری ها بعد از یک بار درمان موها را ظریف و کمتر به چشم بیاورند اما برای دیدن نتایج مطلوب یک دوره درمان ضروری است. "


3. شما باید از موبر استفاده کنید / قبل از لیزر  قیمت لیزر کل بدن در شیراز کردن محل را اصلاح کنید (در مورد آرایش نیز همینطور است)

لیزر می تواند با موهای سطح پوست واکنش نشان دهد که باعث تحریک و بوی موی مرکز سوخته وحشتناکی می شود  .

برای اطمینان از نتایج مطلوب دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در شیراز ، باید مطمئن شوید که قبل از هر بار مراجعه به درستی تنظیم شده اید.

 این موارد اصلی است که باید بخاطر بسپارید:

قبل از درمان باید در عرض 24 ساعت محل مورد نظر تمیز تراشیده شود. تیغ برقی توصیه نمی شود زیرا موها معمولاً خیلی بلند می مانند.

نواحی تحت درمان ، موم یا کشیدن را انجام ندهید. فقط ناحیه را اصلاح کنید.

ناحیه درمان باید از آرایش ، لوسیون ، دئودورانت  لیزر موهای زائد در شیراز و کرم ضد آفتاب عاری باشد - در صورت نیاز به دستمال مرطوب قبل از شروع درمان به پزشک اطلاع دهید.

این منطقه در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب در طی 4 هفته قبل از درمان قابل درمان نیست.

محصولات لیزر برنزه کننده جعلی موهای را نمی توان 3-4 هفته زائد قبل از درمان  در شیراز استفاده کرد. منطقه باید کاملاً لایه برداری شود تا کلیه مانده ها از بین برود.

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید