آموزش فیبروز ابرو در شیراز | بهترین مراکز آموزش فیبروز ابرو در شیراز

آموزش فیبروز ابرو در شیراز

معرفی مراکز معتبر آموزش فیبروز ابرو در شیراز

↓↓↓↓↓↓

$salons$


$salons$

کلاس های این دوره از آموزش فیبروز ابرو  و آموزش میکروبلیدینگ در شیراز  به سه روش، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. تعداد نفرات در نظر گرفته شده برای  کلاس های آموزش خصوصی فیبروز و میکروبلیدینگ از یک تا سه نفر، نیمه خصوصی از سه تا 5 نفر و گروهی بین 5 تا 15 نفرمی باشد.


شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین آکادمی میکروبلیدینگ در شیراز را میتوانید اینجا ببینید. مربیان ما متعهد و مشتاق هستند که به همه دانش‌آموزان کمک کنند تا با آموزش ایجاد طبیعی‌ترین ابروها، اعتماد به نفس و عزت نفس خود را افزایش دهند. مربیان ما جدیدترین تکنیک ها را به شما آموزش می دهند که به شما امکان می دهد کار با کیفیت خوبی را برای مشتریان خود ارائه دهید.

این کار به زمان، تمرین و حمایت آموزشگاه  نیاز دارد که به شما کمک می کند در تجارت میکروبلیدینگ خود بسیار موفق شوید. ما همچنین مهارت های بازاریابی و مهارت های کسب و کار را به شما آموزش می دهیم که کسب و کار شما را به سطح بالاتری می برد. ما تمام آموزش هایی را که برای تبدیل شدن به یک هنرمند موفق میکروبلیدینگ نیاز دارید به شما ارائه می دهیم. همین امروز برای آموزش میکروبلیدینگ ما در شیراز ثبت نام کنید.

آموزشگاه بعد از به حد نصاب رسیدن ظرفیت دوره آموزشی میکروبلیدینگ با هماهنگی مربی ، کلاس ها را معمولا هفته ای دو تا سه جلسه  برای هنرجویان برگزار خواهد کرد.

یکی از دغدغه‌ های خانم‌های شاغل یا کسانی که از شهرهای دیگر می‌آیند، تنظیم زمان برای شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی میکروبلیدینگ و فیبروز در شیراز است. به همین خاطر، آموزشگاه‌ها دوره‌های فشرده‌ای را با توجه به نیاز این هنرجویان برنامه‌ریزی می‌کنند تا آن‌ها بتوانند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از این دوره‌ ها بهره ببرند.


نکات برجسته آنچه با دوره های آموزشی فیبروز و میکروبلیدینگ در شیراز  خواهید آموخت

سرفصل آموزشی فیبروز ابرو در شیراز

  1. آموزش پوست شناسی
  2. ممنوعیت و محدودیت ها درفیبروز ابرو
  3. آنالیز رنگ - پیگمنت شناسی
  4. رنگ شناسی و ترکیب رنگ
  5. آشنایی با لوسیونهای مجازی و موارد پزشکی و بهداشتی با در نظر داشتن ایمنی در کار
  6. اصول قرنیه سازی با دیوایدر و طراحی اصولی - کار عملی ترکیب 
  7. آموزش روش های فیبروز ( بولدبروز ، نانو بروز و ...)
  8. اموزش تکنیک آمبره - سامبره و ترکیب
  9. آموزش شیدینگ
  10. میکرو شیدینگ ابرو
  11. تکنیک بیلیدینگ فیبروز

مزایای یادگیری میکروبلیدینگ و فیبروز در شیراز

دریافت گواهینامه در میکروبلیدینگ مزایای زیادی دارد، از جمله: 
به مشتریان کمک کنید تا به اهداف زیبایی خود دست یابند 
برنامه زمانی خود را ایجاد کنید 
بر طیف گسترده ای از مهارت ها مسلط شوید  
از طیف گسترده ای از گزینه های شغلی لذت ببرید 
شما می توانید با کار در یک صنعت در حال رشد، ثبات شغلی را پیدا کنید 
در حرفه خود احساس اعتماد به نفس و غرور خواهید کرد

آیا شرایط خاصی برای ثبت نام وجود دارد؟ 
برای ثبت نام در دوره میکروبلیدینگ  و فیبروز هیچ الزامی وجود ندارد. ما تمامی آموزش های دوره را به شما ارائه می دهیم.

مهارت های میکروبلیدینگ خود را با برنامه ما توسعه دهید

برنامه آموزشی میکروبلیدینگ و فیبروز ما برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند وارد این حرفه شوند یا مهارت‌های خود را تکمیل کنند. این دوره، شما را با تمام مراحل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو از جمله نحوه برخورد با مشتریان، طراحی ابرو و مدیریت  آشنا می‌کند. اگر پس از اولین جلسه هنوز به خود اطمینان ندارید، می‌توانید دوباره در کلاس‌ها شرکت کنید تا تجربه کافی کسب کنید.

در این دوره آموزشی کامل، شما با جنبه‌های مختلف میکروبلیدینگ و فیبروز آشنا می‌شوید و پس از اتمام دوره، احساس اعتماد به نفس و توانایی در انجام میکروبلیدینگ خواهید داشت. شما همچنین باید تکالیف خود را برای بازخورد ارسال کنید و پس از تایید کارتان، می‌توانید روی مدل‌های واقعی کار کنید. 

با توجه به شرایط کووید-19، لازم است مدل زنده خود را بیاورید. در صورت نیاز، ما به شما در یافتن مدل کمک می‌کنیم. دوره تحت نظارت مربیان واجد شرایط انجام می‌شود و شما می‌توانید در کلاس‌های بعدی برای بهبود مهارت‌های خود شرکت کنید.آ

موزش مداوم در میکروبلیدینگ بسیار مهم است، چرا که این هنر دقیق و پیچیده، به تمرین و ممارست زیادی نیاز دارد. برای تبدیل شدن به یک هنرمند عالی در این زمینه، داشتن حمایت و راهنمایی مداوم ضروری است. ما در این مسیر همراه شما هستیم و شما را تا رسیدن به اعتماد به نفس کامل و ورود موفق به بازار کار میکروبلیدینگ یاری می‌کنیم.

برگزاری دوره های آموزش آرایش دائم
(میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، میکرومیکس، میکرواسکالپ، میکروشیدینگ، میکرومدیکال، میکروریمووال، فیبروز، بلیبروز، هیبریدبروز، سکتردبروز...)
زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری،
برای خانمها و آقایان،
با ارائه مدرک فنی حرفه ای
پکیج های غیر حضوری و مجازی
مدرک بین المللی با امتیاز مهاجرتی، و امکان کار و ادامه تحصیل در خارج از کشور


‎ورکشاپ آموزشی 
در سطوح بیسیک، پیشرفته و تخصصی
با مدرک بین المللی

فیبروزابرو به شیوه نانو، ظریف و ماندگار، طبیعی و زیبا

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید