تالار عروسی تهران | قیمت و لیست باغ تالار های تهران


بهترین تالارهای عروسی تهران

با توجه به اینکه امروزه یافتن تالار عروسی در تهران برای برگزار کردن مراسم عروسی بسیار مهم و تأثیرگذار است و با توجه به ضرب المثل عقل مردم به چشمشان است، از همین رو بیشتر جوانانی که تازه ازدواج کرده اند به دنبال تالار پذیرایی لوکس می‌گردند و این سؤال برایشان پیش می‌آید که بهترین تالار عروسی تهران کجاست؟

وب‌ سایت آناهید در این مقاله می‌خواهد به همین موضوع بپردازد. اگر شما هم به دنبال لوکس ‌ترین و بهترین تالارهای عروسی در تهران می‌گردید یا لیست بهترین باغ تالار ها را میخواهید و می‌خواهید بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

بهترین تالارهای عروسی تهران

تالار های عروسی تهران آماده خدمت رسانی به زوج‌های جوانی هستند که قصد برگزاری جشن مراسم عروسی دارند. اگر می‌خواهید لوکس ترین باغ تالار تهران را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید که تالاری زیبا باشد و درعین‌حال با شرایط مالی و فرهنگی شما سازگار باشد لازم است که اول‌ ازهمه باید بدانید که بهترین تالارهای عروسی تهران کجاست و بر اساس ویژگی و نوع خدمات آن‌ها برای برگزاری مراسم عروسی خود تصمیم بگیرید.


قیمت تالار عروسی در تهران

 

قیمت تالار عروسی در تهران

در شهر بزرگ تهران حدود 900 تالار عروسی وجود دارد که قیمت تالار عروسی در تهران بسیار متنوع هست و از نفری 50 هزار تومان  تا 1 میلیون تومان متغیر است. تالارهای عروسی در غرب تهران اصولا بالاترین قیمت را دارند. این تالارهای پذیرایی در تهران برای مراسم مختلفی چون حج و سالگرد و تولد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

عوامل موثر در قیمت تالار عروسی در شهر تهران

عوامل بسیاری در نحوه قیمت گزاری تالار یا باغ تالار ها در تهران موثر است.نوع مراسم، تعداد میهمان های شما، مکان تالار، نوع خدمات و نوع پذیرایی و غذایی که سرو میشود همگی بر قیمت تالار تهران  و باغ تالار های در تهران موثر است.

از اصلی ترین موضوعی که برای قیمت تالارها و قیمت باغ تالار ها مهم هستند، مساحت فضای تالار و باغ تالار و حتی ظرفیت سالن که از 100 نفر تا حدودا 2000 نیر گنجایش دارند.اگر ظرفت سالن یا باغ بیشتر باشد طبعا ورودی برای هر نفر قیمت بالاتری دارد چون پذیرایی از تعداد بیشتری میهمان یک عروسی  در یک فضای بزرگ پرسنل بیشتر و خدمات سختر با سرعت بیشتر نیاز مند است.پس حتما قبل از اینکه به دنبال تالار عروسی تهران بگردید حتما تعداد میهمانان خود را حساب کنید که عامل تایین کننده ای در تایین قیمت تالار عروسی شما میشود نمایید.


باغ تالار تهران

 

باغ تالار عروسی در تهران

یکی از بهترین قسمت های عروسی، پیدا کردن باغ تالارهای تهران برای فصل های بهار و تابستان می باشد. در این فصل ها چون هوای باغ تالار بسیار مطلوب است، بعضی از عروس و دامادها در تهران ترجیح میدهند که مراسم عروسی را در فضای های باز و باغ تالارها برگزار کنند. از همین رو باغ تالار عروسی در تهران طرفداران بسیار دارد می باشد

اگر هوای باغ تالارهای تهران مطبوع باشد، بارش باران هم نباشد، در فضای باز باغ برگزاری جشن بسیار جذابتر خواهد بود. تزئینات چون در باغ به علت وجود فضای باز بسیار پر زحمت است طبعا قیمت آن هم بالاتر است. از ویژگی هایی که باغ تالار عروسی در تهران دارد تزئین باغ عروسی، گل آرایی، شمع آرایی، تزئین جایگاه عروس و داماد، تزئین ورودی باغ، تزئین میزهای پذیرایی همه به عهده خدمات مجالس است.

به نورپرداری باغ تالار عروسی هم مخصوصا در شب باید توجه ویژه ای داشت.

 

ویژگی ها باغ تالار های تهران

- داشتن پرسنل حرفه ای و آموزش دیده جهت پذیرایی مناسب
- معماری و دکوراسیون و طراحی بسیار زیبا
- متراژ های بالا و داشتن سالن های جدا
- پارکینگ های اختصاصی و مدرن
- لوکیشن های زیبا و جذاب برای عکاسی و فیلم برداری
 

جایگاه عروس و داماد


تالارهای پذیرایی تهران

از ویژگی های مهم یک تالار عروسی در تهران به موارد زیر میتوان اشاره کرد

1- اهمیت مکان تالار عروسی تهران

قطعا مکان و جایی تالاری که می خواهید انتخاب کنید بسیار مهم است.دسترسی میهمانان به تالار عروسی شما مخصوصا در شهر شلوغ تهران باید راحت باشد.حتما فاصله آتلیه تا باغ برای عکاسی و فاصله هر دو اینها تا تالار عروسی شما در تهران باید بگونه ای باشد که در زمان ترافیک و شلوغی مسیر ها به مشکل بر نخورید.

 تالار عروسی تهران

2- مساحت و ظرفیت تالار عروسی

ظرفیت تالار و بزرگی آن مهم است.اگر تعداد میهمانان شما برای عروسی مشخص شده است قطعا میتوانید یک انتخاب درست و مناسب برای تالار عروسی خود در تهران داشته باشید.البته برخی از تالار ها بر اساس تعدا نفرات شما میز و تدارکات عروسی را آماده میکنند می باشد.

تالار پذیرایی تهران

3- پارگینک تالار پذیرایی

در یک کلام،اگر تالار پذیرایی در تهران پارکینگ نداشته باشد، از انتخاب آن صرف نظر کنید.چون میهمانان گرامی شما پس از رسیدن به تالار باید با لباس های مجلسی خود به دنبال جای پارک بگردنند که این مسئله باعث اذیت شدن آنها میشود.

4- منو غذلیی در تالار پذیرایی

یکی از ویژگی های مهم در تالار های عروسی منوی غذایی است. هزینه که شما برای تالار یا باغ تالار خود میپردازید، به منو غذایی، کیفیت و مواد اولیه و نوشیدنی ها و ... بستگی دارد حتی اینکه سلف سرویس یا دیس پرس باشد نیز تاثیر گزار است.

منو غذلیی در تالار پذیرایی

5- دیزاین میز ها و دکوراسیون تالار

جایگاه عروس و داماد، گلرایی میزها، نوع نورپردازی و بسیاری از مسائل دیگر باعث زیبایی تالار عروسی شما میشود و به رویایی شدن شب عروسی شما بسیار کمک میکند.قبل از انتخاب تالار خود قطعا چند قدم در محیط تالار میزنید.بهتر است به دکوراسیون و تجهزیات تالار عروسی خود دقت کنید.

تالار عروسی لوکس

6- موسیقی

مسئله مهم این است که برخی از تالار ها موسیقی زنده ندارند و فقط به داشتن یک خواننده و پلی بک اکتفا میکنند و شما یک انتخاب بیشتر ندارید.اما بسیاری از تالار های عروسی و باغ تالار های تهران، موسقی زنده با انواع وسایل موسقی را برای شما مهیا میکنند به طیع باید هزینه بالاتری هم پرداخت کنید.موسیقی زنده قطعا جذابیت شب عروسی شما را بیشتر خواهد کرد.

7-سالن عقد،سفره عقد

برخی از بانوان عزیز، داشتن سالن و سفره عقد را جزوی از شب عروسی میدانند و مراسم پول اندازی را در همان زمان انجام میدهند تا نزدیکان عروس و داماد هدایای خود را به آنها دهند و بتوانند عکس های یادگاری زیبایی قبل از شروع مراسم عروسی با بستگان خود داشته باشند. در نظر داشته باشید برنامه شما در روز عروسی بسیار فشرده است و اگر سفره عقد دارید باید زودتر خود را به تالار عروسی برسانید.

سفره عقد تالار


لیست تالار های پذیرایی و باغ تالار های تهران

↓↓↓

تالار دانیال


تالار الیزه


تالار مجلل پارسیس


 

باغ تالار در غرب تهران

باغ تالار هایی که در غرب تهران هستند جزو بهترین و زیبا ترین تالار های ایران بشمار می آیند

عروس سرای آناهید با مدیریت خانم نجابت


خدمات میکاپ و شینیون  ساده و ویژه

 خدمات حرفه ای میکاپ عروس


آموزش حرفه ای و تخصصی میکاپ

کلاس ها خصوصی وگروهی🎉

💰پشتیبانی 6 ماهه با تضمین ورود به بازار کار 💰

سر فصلهای آموزش


✔️میکاپ‌ برزیلی، کات کریسی، هولگرام ،میکاپ خیس، هیلو

✔️آموزش انواع میکاپ و زیرسازی حرفه ای سایه؛ شامل سایه های لایت؛اسموکی ؛شاین و میکس

✔️آموزش تخصصی میکاپ مناسب جهت چشمهای افتاده؛پف دار ؛گود و...

✔️آموزش مژه گذاری سه بعدی ؛نیمه؛کامل؛دوبل ،تک و نامرئی

✔️آموزش ترکیب رنگ و هارمونی محو گریم

✔️آموزش هاشور زنی و سایه کاری ابرو

✔️آموزش  تکنیک های حرفه ای گریم پوست ؛سلفونی کردن پوست

✔️جدیدترین روش زاویه دادن و استخوانی کردن چهره
کاوردان و یکدست کردن پوستهای خراب؛

✔️لکه گیری و کاور کردن قرمزی صورت و گودیهای زیرچشم

✔️آموزش انواع محصولات لیفت آنی پوست از جمله ؛سرم ،کپسول ،چسب ،آمپول و...

آموزش فک سازی؛گونه سازی،اصلاح بینی،اصلاح فرم پیشانی، رفع غبغب.

✔️آموزش متعادل سازی و کانتور لب؛

✔️اصول ترکیب رنگ در رژلب

✔️امبره کردن لب و حجیم سازی

✔️آموزش انواع فون و ترکیب فون از جمله آموزش لانگ لستینگ و میکاپ ضدآب 

✔️آموزش قرینه سازی  و برقراری تناسب چهره  و الگوبرداری از جام چهره

✔️آموزش پاکسازی با استفاده از ؛ ژل ؛ماسک و فوم

✔️آموزش زیرسازی و جوانسازی  پوستهای ،شل و افتاده

✔️آموزش میکاپ ویژه برای چشمهای ریز و ژاپنی

✔️آموزش و آشنایی با انواع محصولات گریم از جمله؛  آناستازیا ،استی لودر،هدی بیوتی و.....

✔️با اعطای مدرک فنی وحرفه ای ومدرک tuv آلمان، معتبر با کدریجستری

شعبه کرج

  ☎  026 34 48 24 90

  0910 880 96 60


 جهانشهر - بلوار مولانا - نرسیده به کسری شمالی  - جنب فروشگاه جانبو - ساختمان یاسین - ط 2 -  واحد 2


شعبه تهران

   0990 639 79 59


 آدرس :  زعفرانیه  - خیابان اعجازی - روبروی سوداچی - جنب بانک ملت پلاک 41

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید