هایفوتراپی در شیراز | بهترین دکتر برای هایفو در شیراز

 


اگر به دنبال از بین بردن چین و چروک های پوست خود هستید مراجعه به بهترین مراکز هایفوتراپی صورت در شیراز گزینه بسیار مناسبی است که بدون نیاز به جراحی از پوستی صاف بهره مند شوید هایفوتراپی در شیراز از روش های جدید برای رفع چین و چروک و جوانسازی  پوست است


  هایفوتراپی در شیراز  


مرکز پوست و زیبایی 

برای مشاوره میتوانید به واتس اپ ما پیام دهید

 0935 30 30 801

0917 254 28 84

شماره تماس : 07136491604- 07136491605

آدرس : شیراز - ستارخان نبش -کوچه 9 - ساختمان آریان

جهت ارتباط از طریق روبیکا میتوانید با این شماره اقدام فرمایید

0917 254 28 84

جوان ماندن و بازگشت جوانی همیشه از آرزو های بشر بوده که با پیشرفت علم این خواسته تبدیل به یک واقعیت شده است؛ جوانسازی پوست و درمان افتادگی و چین و چروک به کمک روش های زیادی قابل انجام است و میتوان هایفوتراپی در شیراز را یکی از جدید ترین روش ها در امر جوانسازی دانست که در سال های اخیر در شیراز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

هایفوتراپی


● آنچه باید درباره هایفوتراپی در شیراز بدانید

هایفوتراپی در بهترین مراکز هایفوتراپی شیراز به کمک امواج مافوق صوت که اولتراسوند نامیده میشوند به صورت عمیق به زیر لایه ها پوست و بافت ها نفوذ کرده با گرم کردن منطقه مورد نظر کلاژن ها را تحریک در نتیجه باعث تولید دوباره کلاژن میشود. کلاژن ها که باعث مستحکم شدن بافت ها و پوست هستند با تولید دوباره در ناحیه مورد درمان دوباره بافت ها را سفت کرده درنتیجه سبب میشود که چین و چروک و افتادگی پوست ترمیم شود و جوانسازی اتفاق بیفتد.


● ماندگاری تاثیرات هایفوتراپی چه مدت طول میکشد؟

جوانسازی با هایفوتراپی در شیراز حدوداً 1 سال ماندگاری دارد ولی چون نمیتوان جلوی بالا رفتن سن را گرفت یک سال بعد از درمان دوباره کلاژن های زیر پوست کاهش پیدا میکنند که نیاز است دوباره در بهترین کلینیک هایفوتراپی شیراز این عمل را ترمیم کرد. با این حال  باز هم  بعضی شرایط، میزان ماندگاری اثرات هایفوتراپی را تحت تاثیر قرار می دهند این شرایط عبارتند از:

  • سن میتواند در میازن ماندگرای تاثیر بگذارد و هرچه در سنین جوانی و اوایل میانسالی باشد ماندگاری این تاثیرات بیشتر است.
  • مسائل ژنتیکی یکی از عواملی است در سرعت روند افتادگی پوست در اثر بالا رفتن سن بسیار تاثیر گذار است که همین موضوع میتواند در میزان ماندگاری اثرات هایفو تراپی تاثیر بگذارد.

کلینیک تخصصی هایفوتراپی

  • سبک رژیم های غذایی در تغذیه پوست از طریق دریافت ویتامین ها و مواد مغذی در ساخن کلاژن های پوست بسیار موثر است. همچنین لاغری های مفرط که باعث پایین آمدن میزان کلاژن سازی و دفع چربی های زیرپوستی میشود بسیار در شادابی پوست تاثیر میگذارد که همین عامل میتواند در ماندگاری اثرات هایفوتراپی تاثیر بگذارد.
  • اگر نتیجه عمل و روش های به کار برده در هایفو با موفقیت بالایی همراه باشد بسیار در ماندگاری این اثرات تاثیر گذار است.
  • زیاد در معرض آفتاب بودن بودن باعث خشکی پوست و ایجاد چین و چروک در سطح پوست می شود که همین امر نیز میتواند ماندگاری تاثیرات هایفوتراپی را کاهش دهد.
  • بیشتر بخوانید: قیمت هایفوتراپی در تهران

                      قیمت هایفوتراپی در کرج

                     بهترین مرکز زاویه سازی صورت در شیراز


► در مورد عواملی در قیمت هایفوتراپی در شیراز تاثیر میگذارد چه میدانید

هزینه هایفوتراپی در مراکز هایفوتراپی شیراز به علت نوسانات قیمتی که وجود دارد یک یک قیمت واحد و معینی نیست و شرایط و عواملی در کنار هایفو تراپی وجود دارد که در هزینه کلی آن تاثیر می گذارد. عواملی که می تواند در قیمت هایفوتراپی در شیراز تاثیر بگذارد شامل موارد زیر است:


► هایفوتراپی در شیراز در چند جلسه انجام میشود

بسیاری از مراجعه کنندگانی که قصد هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی در شیراز را  دارند تنها با یک جلسه میتوانند به نتیجه دلخواه برسند. اما بعضی افراد با توجه میزان شدت افتادگی پوستی که دارند و مقدار واکنشی که به انرژی اولتراسوند میدهند تا کلاژن سازی اتفاق بیفتد امکان تکرار جلسه های هایفو تراپی شیراز را داشته باشند هست. همچنین با توجه به ادامه دار بودن روند پیری با توجه به کم شده اثرات هایفو نیاز به تمدید و تکرار این جلسات در آینده نیز هست 


ماندگاری هایفوتراپی در شیراز چقدر است

ماندگاری هایفو در شیراز به عوامل مختلفی چون سن، سلامت بدن، جنس پوست، رشته های کلاژن در هر فرد بستگی دارد و نتایج هایفو در 2 تا 6 قابل مشاهده است. 

نکاتی که قبل از هایفوتراپی در شیراز باید بدانید

ازعوارض هایفوتراپی در شیراز چه میدانید

هایفو تراپی در شیراز چه مزایایی دارد

اقدامات لازم بعد از هایفوتراپی در شیراز

تاثیر هایفوتراپی در شیراز چقدر است

هایفوتراپی صورت در شیراز چگونه انجام میشود

همه چیز در مورد هایفوتراپی بینی در شیراز

تاثیر هایفوتراپی در لاغری

هایفو لاغری در شیراز به این صورت است که سلول‌های چربی از بافتی که تحت درمان هستند، حدود 8 تا 12 هفته زمان می برد تا خارج شوند. معمولا از هفته‌ چهارم پس از درمان، به مرور نتایج هایفوتراپی نمایان خواهد شد و هفته دوازدهم به طور دقیق قابل مشاهده خواهد بود. ممکن است نتایج قطعی هایفوتراپی برای لاغری 9 ماه زمان ببرد و لازم است که صبوری کنید.

لیفت صورت با هایفوتراپی چقدر ماندگار است

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید