مرکز لیزر کرج گوهردشت

مرکز لیزر کرج گوهردشت

معرفی بهترین مرکز لیزر گوهردشت کرج

رفع موهای زائد بهترین گزینه برای رفع دائمی مو های اضافی بدن است. از آن جا که حذف مو های زائد امری وقت گیر و روتین محسوب میشود انجام لیزر بدن این راحتی را برای شما به ارمغان می اورد که از صرف کردن هزینه  وقت خود برای رفع مو های زائد جلوگیری کنید.درمرکز لیزر مدس، بهترین مرکز لیزر گوهردشت کرج علاوه بر رعایت موارد بهداشتی از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود.


مرکز لیزر مدس 

☎ 0912 46 45 340

☎ 0933 329 12 72 

 جهانشهر ، بلوار مولانا ، رو بروی نوردیدگان

ساختمان سروش ،طبقه 4 واحد 401


► ویژگی های بهترین مرکز لیزردر گرهردشت کرج

هنگامی که تصمیم به رفع مو های زاد بدن با لیزر را گرفتید بهتر است در مورد مرکزی که قرار است به آن مراجعه کنید اطلاعاتی کسب کنید تا دچار ضرر هایی به سلامتی و مالی نشوید  کلینیک های بسیاری در گوهردشت مشغول به ارائه خدمات لیزر هستند اما کیفیت کار و تجهیزات و خیلی از موارد دیگر همه این مراکز خوب و قابل قبول نیست پس بهتر است ویژگی هایی که بهترین مرکز لیزر باید داشته باشد را مطالعه کنید تا بتوانید در میان این مراکز بهترین کلینیک را انتخاب کنید

 

مرکز لیزر در گوهردشت کرج

لیزر گردن

بهترین مرکز لیزر گوهردشت

لیزر خط ریش

 

►سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد

رشد مو در بدن انسان از سه مرحله می گذرد. اینها مراحل آناژن ، کاتاژن و تلوژن هستند. از آنجا که پرتو لیزر فقط در دوره آناژن بر فولیکول مو تأثیر می گذارد ، ضروری است که رشد موها در طول لیزر رخ دهد. با این حال ، با توجه به اینکه همه موهای بدن به طور همزمان در مرحله آناژن نیستند ، لیزر موهای زائد  4 تا 8 جلسه روی بدن و 6 تا 10 جلسه روی صورت تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، مدت زمان جلسه را می توان با اختلالات هورمونی در بدن ، برخی داروهای مورد استفاده و دوره درمان افزایش داد.

بهترین مرکز لیزر در کرج کوهردشت

►تاثیر دوره آناژن (رشد فعال) برای لیزر

این دوره ای است که موها رشد می کنند. این دوره مناسب ترین دوره برای از بین بردن موهای زائد است. از آنجا که ارتباط تنگاتنگی با فولیکول مو دارد ، پرتو لیزر را بسیار موثر به فولیکول مو منتقل می کند. یعنی مهم نیست که از چه نوع دستگاه لیزری استفاده می کنید ، نمی توانید موهایی را که در مرحله رشد فعال نیستند از بین ببرید.

►تاثیر لیزر دوره کاتاژن (گذار)

در این دوره ، لیزر هیچ تاثیری روی فولیکول های مو ندارد ، زیرا هیچ ارتباطی با فولیکول های مو ندارد.

►دوره تلوژن (استراحت) و تاثیر گذاری بری نتایج لیزر موهای زائد

یک دوره استراحت مو های بدن است. در این دوره ، موها کاملاً به ریشه خود وصل نمی شوند و بنابراین موها در نتیجه لیزر از بین می روند ، اما موها در معرض هیچ گونه آثار مخرب قرار نمی گیرند.

چه کسی می تواند لیزر موهای زائد را انجام دهد؟

هر مرد یا زنی با چرخه ریزش مو و بدون مشکلات سلامتی می تواند لیزر مو های زائد را انجام دهد. لیزر دوران بارداری توصیه نمی شود. در افرادی که موهای روشن دارند نیز لیزر موهای زائد در در مرکز لیزر مدس کار نمی کند.

 

آیا پرتوهای لیزر  به بدن آسیب می رسانند؟

پرتو لیزر می تواند پوست را تا عمق 2-5 میلی متر با ریشه مو تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین ، هیچ تأثیر منفی بر اندام های داخلی ندارد.

 

آیا رنگ پوست تاثیری در لیزر موهای زائد در مرکز لیزر مدس دارد؟

موفق ترین اثر لیزر موهای زائد داشتن پوست روشن با موهای تیره است. لیزر الکساندرایت نتایج بسیار بهتری را به چنین افرادی نشان می دهد. قبل از شروع عمل ، از وسایلی بخواهید که رنگ پوست شما را اندازه گیری کند.

در افرادی که رنگ پوست تیره دارند ، استفاده از لیزر دایود بیشتر مناسب است.

 

لیزر بعد از چند جلسه تاثیراتش را نشان می دهد؟

معلوم شدن تاثیرات لیزر بستگی به قسمت بدن ، سن و زمینه هورمونی دارد. امکان حذف کامل موها در 1 تا 1.5 سال وجود دارد. اما ممکن است پس از 6-7 جلسه نتیجه مورد انتظار به دست آید.

 

لیزر در چه فصلی مناسب تر است؟

بهتر است  در ماه هایی انجام دهید که هوا خیلی گرم نیست و خورشید اغلب خود را نشان نمی دهد. نور شدید خورشید می تواند بر پوست تأثیر منفی بگذارد و آن را بسوزاند.

 

آیا بیرون رفتن هنگام تابش نور خورشید بعد از لیزر درمانی در خطرناک است؟

کسانی که در تابستان برای لیزر موهای زائد  باید سعی کنند به مدت 1 هفته از تابش شدید نور خورشید خودداری کنند. مهم نیست کجا می روید ، توصیه می کنم یک کرم ضد آفتاب در کیف خود داشته باشید که شما را در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند.

 

آیا لیزر در دوران قاعدگی مجاز است؟

در لیزر هیچ آسیب جدی وجود ندارد ، اما به دلیل درد ، این کار را نمی کنند. می توانید 3 روز قبل یا 3 روز بعد از قاعدگی بیایید.

 

آیا بیمار که تحت عمل جراحی قرار گرفته است می تواند لیزر موهای زائد را انجام دهد؟

اکثر مراکز لیزر همچنین بیمارانی را که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند ، می پذیرند. اما لیزر بهتر است بعد از 3 ماه از عمل جراحی انجام شود.

 

آیا در حین لیزر موهای زائد احساس درد می کنید؟

لیزر مو زائد درد بسیار خفیف دراد.و با وجود سیستم خنک کننده ، احساس درد نمی کنید.

 

آیا بعد از لیزر  نیاز به استفاده از لوسیون یا کرم هست؟

در صورت قرمزی می توان از کرم های محافظ و ترمیم کننده استفاده کرد. به طور کلی استفاده از کرم و لوسیون روی صورت و بدن بعد از لیزر توصیه نمی شود. زیرا باعث قرمزی و بثورات می شود.

 

لیزر موهای زائد  در کدام نواحی بدن قابل استفاده است؟

لیزر موهای زائد گوهردشت را می توان در تمام نقاط بدن بجز حفره چشم استفاده کرد. اما برای قسمت های مختلف بدن طول موج ها متفاوت است ، تا باعث سوراندن پوست نشود. همچنین می توان آن را در نواحی تناسلی انجام داد و نتایج بسیار خوبی به دست آمد.

 

جلسات لیزر گورهدشت چند وقت یکبار انجام شود؟

توصیه میشود برای گرفتن نتیجه بهتر و سریع از لیزر جلستان هر 4 هفته و نهایتا 5 هفته یک بار تکرار شود

 

با موهایی که بین جلسات لیزر رشد می کنند چه کنیم؟

این موها را نباید با با اپی لیدی ها موم ها یا بند از بین برد مو هایی که ما بین جلسات لیزر رشد میکنند را فقط با ژیلت در جهت خواب مو اصلاح کنید


►مزایا و معایب لیزر 

لیزر مو های زائد مانند هر روش درمانی دارای مزایا و معایبی است که در این جا به مهم ترین این موارد اشاره میکنیم

مزایای لیزر مو زائد عبارتند از:

از ویزگی های مثبت لیزر بدن و صورت با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد  این است که موجب می شود مو زائد های بدن و صورت نازک شده و همچنین سرعت رشد مو ها نیز بسیار پایین بیاید که همین امرباعث میشود گه دیگر شاهد تجمع مو در بدن و صورت  خود نباشیم. 

در جلسات ماهانه لیزر از تعداد فولیکول های فعال کاسته میشود و این روند تا اتمام این فولیکول ادامه خواهد داشت

لیزر بدن و صورت با دستگاه الکساندرایت


► توصیه هایی قبل از انجام لیزر 

اگر تصمیم به لیزر مو زائد بدن و صورت خود گرفتید و یا وقت لیزر دارید رعایت نکات زیر بسیار مهم است تا هم از ایجاد عوارض پیشگیری کند و هم اینکه تاثیرات لیزر را بیشتر کند.

  • از برنزه کردن خود چه در دستگاه سولار و چه در حمام آفتاب پرهیز کنید
  • استفاده از کرم های ضد آفتاب از چند روز قبل از جلسه لیزر توصیه میشود
  • برای بیشتر شدن تاثیرات لیزر از چند روز قبل از جلسه لیزر شروع به شیو با تیغ کنید
  • از بند انداختن و اپیلاسیون یا وکس را در دوره لیزر اجتناب کنید
  • از یک روز قبل از لیزر مصرف نوشیدنی های الکلی و کافئین دار را قطع کنید
  • استفاده  از هر گونه لوسیون، اسپری بدن و آرایش در نواحی که قرار است لیزر شود  در زمان جلسه لیزر کنار بگذارید

آیا بعد از تمام شدن جلسات لیزر مو زائد، دیگر رویش مجدد ندارند؟

متاسفانه با تبلیغات اشتباه برخی از مراکز لیزر مو که تنها برای جذب مشتری این باور را برای مردم ایجاد کردند که پس از اتمام جلسات لیزر برای همیشه می توان از شر موهای زائد خلاص شد اما این تصور غلط است. ما  به این موضوع معتقذیم که در اصل این دوره درمان میزان حداکثری تاثیر است نه تاثیرکامل یعنی بعد تمام شدن این جسات نیاز است که دوباره بعد از 6 و سپس هر سال یک جلسه برای تثبیت اثر لیزر مو زائد به مرکز لیز مراجعه نمود.

مرکز لیزر در کرج گوهردشت

روش های مختلفی برای از بین بردن تراکم موهای زائد وجود دارد. لیزر یکی از پرکاربردترین روش هایی است که متخصصان پوست  برای از بین بردن تراکم دائمی مو از زیر بغل ، پاها ، سینه یا صورت پیشنهاد می کنند. دستگاه های مختلف لیزر برای این کار استفاده می شود.

مرکز لیزر در کرج گوهردشت

 

مرکز لیزر در کرج گوهردشت

تفاوت لیزر الکسانداریت و دایود

یکی از بزرگترین مزایای لیزر موهای زائد الکساندرایت ، از بین رفتن کامل موها در قسمت هایی است که بعد از جلسه اعمال می شود. با این حال ، در روش لیزر دیود ، موها پس از جلسه از بین نمی روند و طی 1-2 هفته به تدریج شروع به ریزش می کنند. حتی با یک لمس کوچک ، می توانید ریزش موها را مشاهده کنید. به همین دلیل ، ممکن است بسیاری از مردم خوشحال نباشند که لیزر دایود ، مانند لیزر الکساندرایت ، نتایج فوری را ارائه نمی دهد ، اما با گذشت زمان ، هر دو به نتایج کاملی می رسند.

مرکز لیزر در کرج گوهردشت

 

مرکز لیزر در کرج گوهردشت

 

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

5 تا 7 جلسه برای لیزر موهای زائد پا ، خط بیکینی و زیر بغل انتظار می رود. لیزر موهای زائد برای پاها شامل زانو و پا است.قیمت لیزر موهای زائد  برای یک جلسه مشخص شده است ، پرداخت چندین جلسه پیش در پزشکی ممنوع است.

مرکز لیزر در کرج گوهردشت

 

 

مرکز لیزر مدس 

 

☎ 0912 46 45 340

☎ 0933 329 12 72 

 

 جهانشهر ، بلوار مولانا ، رو بروی نوردیدگان

ساختمان سروش ،طبقه 4 واحد 401

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید