بهترین شهر برای کاشت مو | برای کاشت مو هام کجا برم بهتره؟

 

تا حالا به این فکر کردی کدوم شهر ایران تخصصی ترین و بهترین کلینیک کاشت مو رو داره؟

پس اگه دفعه اوله که اینو میشنوی با اینکه می خوای اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشی مطالب بهترین شهر کاشت مو رو مطالعه کن و لیستی از بهترین کلینیک های کاشت مو رو مشاهده کن


► با انواع روش های کاشت مو آشنا شوید

قبل از اینکه ذهنت درگیر این باشه که برای کاشت مو کجا برم بهتره اول با  انواع روش های کاشت مو بیشتر آشنا بشی  تا بتونی برای انتخاب بهترین شهر کاشت مو و بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو بهتر تصمیم بگیری

کاشت مو به روش های متعددی در سراسر دنیا انجام می شود در این جا به چند روش کاربردی و پرطرفدار اشاره میکنیم که میتوانید با مزیت ها ومعایب آن ها نیز آشنا شوید

کاشت مو

 

  • کاشت مو به روش  FUT

از قدیمی ترین روش هایی که برای کاشت مو مورد استفاده بود روش fut  است. در این روش برای انجام کاشت مو نیاز است که بیمار بیهوش شود . برای پیوند مو از پشت سر بیمار به صورت نواری پوست سر جدا میشود , و آن نوار حای فولیکول های مو را  گرافت های کوچک تقسیم می کنند و به مناطق مورد نظر برای کاشت مو پیوند می زنند  

 

  •  کاشت مو FIT 

پس از مدتی روش کاشت مو FIT توسط محققان و کارشناسان علم کاشت مو عرضه شد که از روش FUT بهتر بود و تعداد گرفت های کاشته شده و نتیجه نهایی کاشت مو بسیار بهتر بود اما این روش هم معایب خاص خود را داشت مانند دوران نقاهت، نیاز به استراحت بعد از عمل، خونریزی، نیاز به جلسات مکرر، تورم در برخی نواحی سر و... که همه اینها موجب شدند این تکنیک هم پس از مدتی از رونق بیفتد. در این تکنیک کاشت مو، تارهای مو از بخش هایی از نواحی مختلف پشت سر جهت پیوند زدن به نواحی دچار ریزش، کنده و در آنجا پیوند زده می شد. در واقع این روش نوع پیشرفته و بهبود یافته تکنیک کاشت مو FUT بود.

 

  • کاشت مو BHT

این روش مشابه روش های دیگر بود با این تفاوت که در این تکنیک کاشت موی سر، از نواحی دیگر بدن موها کنده و به نواحی از سر که دچار طاسی یا ریزش مو شده بودند، پیوند زده می شد. این روش هم عوارض و معایب خاص خود را داشت و بازدهی لازم و نتایج عالی را در بر نداشت.

 

  • کاشت مو SUT

این روش کاشت موی سر، در حال حاضر بهترین روش است که برای بسیاری از مراجعه کنندگان و افرادی که دچار مشکل ریزش موهای سر شده اند، بکار گرفته می شود. این روش دارای کمترین عوارض است و عمل جراحی آن بسیار ساده و بی دردسر صورت می گیرد. نتایج عمل ماندگار و عالی بوده و این روش امروزه در بهترین کیلینک های کاشت مو در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف روش های قبلی که عمل به صورت دستی انجام می شد، در این روش از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود.

جدیدترین و کامل ترین روشی که برای کاشت موی سر تاکنون معرفی شده است، کاشت مو به روش sut نام دارد. در این روش تا 14000 تاری موی واقعی را می توان کاشت کرد و بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی و دوران نقاهت می باشد از مزایای این روش انجام کاشت مو با دستگاه اتوماتیک می باشد و حتی رکورد کاشت 60 تار مو در یک سانتی متر بنام این روش ثبت شده است.

 


کاشت مو FUE چگونه انجام می شود؟

کاشت مو روشی است که مدتهاست بهترین شهر انجام می شود. برای تأمین نیازهای افراد در این زمینه کاشت ساخته شده است. برخی از معایب تکنیک های مو مورد استفاده برای اولین کاشت مو بار توسعه تکنیک های جدید را ضروری می کند. FUE تکنیکی است که به همین ترتیب ظهور کرد.

در تکنیک FUE ، پیوند مو یکی یکی جمع می شود. اگرچه کمی بیشتر طول می کشد ، اما کاشت این روند هیچ اثری در منطقه اهدا کننده باقی مو نمی گذارد. بنابراین ، بهترین کلینیک کاشت مواز ایجاد زخم های دائمی در پوست سر افراد جلوگیری می شود.

برای پیوندهای گرفته شده کانالهای مناسبی باز می شود.سپس پیوندها در مرکز این کانالهای باز شده قرار کاشت می گیرند. برای ظاهر مو طبیعی ، در هنگام قرار دادن ، به پیوندها زاویه مورد نظر داده می شود. به این ترتیب بعد از مدتی موها شبیه موهای طبیعی می شوند . درک اینکه کاشت مو انجام می شود بسیار دشوار است.


مزایای کاشت مو FUE چیست؟

روش FUE برای از بین بردن معایب موجود در تکنیک های قبلی استفاده شده است. بنابراین ، این توانایی را دارد که به طور کلی انتظارات مردم را برآورده کند. مزایای برجسته روش ذکر شده و توضیحات آنها به شرح زیر است.

1. کمتر تهاجمی

بسیار کمتر از روش FUT است که قبلاً استفاده شده است. این اطمینان قیمت می دهد که هیچ زخمی در ناحیه کاشت اهدا کننده دیده مو نمی شود. این ماده در مراحل اولیه ریزش مو قابل استفاده است. این یک مزیت بزرگ برای بیماران است.

2. ایده آل برای مدل های کوتاه مو

این یک روش ایده آل برای کسانی است که هنگام انجام تمرینات مدل موهای کوتاه را ترجیح می دهند. این روشی است هزینه کاشت مو که انتظارات کسانی را که در تراشیدن موهای خود مشکلی ندارند برآورده می کند.

3. هیچ زخمی ایجاد نمی کند

FUE روشی است که باعث ایجاد زخم نمی شود. در هنگام جمع آوری پیوندها از ناحیه اهداکننده امکان ترک هیچ جای زخمی وجود ندارد. به این ترتیب ، از روش FUE نه تنها در بهترین روش کاشت مو بلکه در کاشت ابرو ، سبیل و ریش نیز به طور مثر استفاده می شود .

این واقعیت که بهترین هیچ جای زخمی وجود ندارد به بیماران روش اجازه می دهد بدون هیچ گونه رزرو کاشت مدل مو ی مورد نظر خود را انتخاب کنند. به خصوص کجا برم در مدل موهای کوتاه ، ظاهر پوست سر مشکلی با این روش ایجاد نمی کند. در روش های قبلی ، بیماران نمی توانند مدل موهای کوتاه را به دلیل ایجاد زخم در پوست سر ترجیح دهند.

4. مناسب تر برای نامزدها

این روشی است که برای نامزدهایی مناسب است که برای روشهای سنتی مناسب نیستند. تکنیک های قدیمی برای هر داوطلب مناسب نبود. به لطف روش FUE ، کسانی که نمی توانند با روش های قبلی کاشت مو انجام دهند ، می توانند کاشت مو نیز انجام دهند.

5- تعداد زیادی از پیوندها قابل پیوند است

تکنیک FUE امکان پیوند بسیاری از پیوندها را در یک جلسه فراهم می کند. به طور متوسط ​​می توان 5000 پیوند را پیوند زد. علاوه بر این ، در صورت نیاز ، دو پزشک می توانند در کاشت مو شرکت کنند. انواع کاشت مو به این ترتیب کاشت مو معمولاً در یک جلسه انجام می شود. جدا از اینها ، نباید فراموش کرد که تکنیک FUE مزایای مختلفی دارد.


نتیجه

وقتی همه اینها با هم ارزیابی شوند ، انواع می توان گفت که تکنیک FUE انتظارات را کاشت برآورده می کند. بسیار مهم است مو که ظاهر طبیعی مو ایجاد می کند. اما برای کاشت مو رسیدن به نتیجه موفقیت آمیز ، بیماران باید پزشک  مناسب و کلینیک مناسب را انتخاب کنند. در غیر این صورت ، این احتمال وجود دارد که نتیجه به ناامیدی تبدیل شود. ممکن است سوال کنید که برای کاشت مو کجا برم ما به شما توصیه می کنیم که برای انتخاب بهترین شهر برای کاشت مو دقت نمایید تا همه ی استانداردهای لازم را رعایت کنند زیرا در روند کار بسیار موثر است.


ریزش مو مشکلی برای دائمی ریزش مو کاشت بهترین کجا برم روش کاشت مو انواع روش‌های کاشت مو sut یک طرف هزینه فرد کاندید، مراحل کاشت مو محدود نمی‌شود. در هر صورت باید بروزترین روش امریکا و اروپا؛ هزینه کاشت مو قیمت کاشت هر تار مو معادله برای تمامی برای کاشت مو کجا برم انتخاب‌های همانطور که بارها بیشترین سازگاری: برای کاشت مو عوارض کاشت مو جابجا کردن ریشه فولیکول کجا برم های مو کاشت مو طبیعی جست‌ وجوی خود ادامه می‌دهند.

 بهترین مرکز کاشت مو در تهران چندان مناسب نباشد البته این معادله 14000 تار مو و پرپشتی ماجرایی جدید هزینه کاشت مو استرس‌زا بوده کاندیدای خوبی تصاویر کاشت مو شما داشته باشد. 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید