مرکز لیزر کرج جهانشهر | مرکز لیزر مو زائد در جهانشهر


بهترین مرکز لیزر جهانشهر کرج

►حذف موی زائد در بهترین مرکز لیزر جهانشهر کرج

کسانی که می خواهند در طولانی مدت با موهای بدن و صورت خود خداحافظی کنند می توانند موهای خود را در بهترین مرکز لیزر جهانشهر کرج لیزر کنند . دستگاه های لیزر مو زائد پیشرفت بسیاری کرده اند .اینکه کدام  دستگاه لیزر موزائد برای شما مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد.

$salons$


►آیا لیزر مو زائد در جهانشهر کرج معایب و موارد منع مصرف دارد؟

کاربردهای لیزر جهانشهر اغلب به عنوان تشعشع تلقی می شوند و تصور می شود که باعث ایجاد اثرات مضر می شوند. با این حال ، هیچ ارتباطی بین لیزر و تابش وجود ندارد. در حین استفاده از لیزر هیچ تاثیری روی لایه و اندامهای زیر جلدی مشاهده نشد. لیزر مو زائد در جهانشهر کرج فقط می تواند به سطح ریشه ل بدن برسد.

لیزر گردن | بهترین مرکز لیزر جهانشهر کرج
Laser hair removal
لیزر گردن | بهترین مرکز لیزر جهانشهر کرج

با این حال ، اگر بیماری وجود داشته باشد و آنها ناخودآگاه به لیزر موهای زائد متوسل شوند ، آسیب می تواند رخ دهد. اینها شامل تومورها هستند. لیزر موهای زائد می تواند باعث بزرگتر شدن آنها شود. بنابراین ، قبل از آمدن ، لازم است مشورت کنید و دریابید که چه بیماریهایی وجود دارد. اگر از آنتی بیوتیک استفاده می کنید ، تاثیرات لیزر موهای زائد کم میشود. می توانید 2 هفته پس از درمان مراجعه کنید.  

►رفع موی زائد صورت در مرکز لیزر جهانشهر

تمیز نگه داشتن و پاکسازی صورت برای اکثر خانم ها مهم است مخصوصا که اختلالات هورمونی که معمولا به با بالا رفتن سن اتتفاق می افتد مو های زائد صورت بیشتر از قبل پدیدار میشود. در کلینیک لیزر مو زائد در جهانشهر کرج مشاورین این موارد را به مراجعه متذکر میشود تا پس از درمان عامل اختلالات هورمونی برای لیزر مو های زائد صورت اقدام کنند الیته این رو بهره بدونید که رشد مو های زائد صورت با دارو درمانی متوفق نمیشود فقط از افزایش تراکم مو های زائد جلوگیری میشود و بعد از دارو رمانی برای رفع اختلالات بهتر برای از بین بردناین مو های زائد از لیزر استفاده شود

 لیرز خط ریش | مرکز لیزر جهانشهر

مرکز لیزر جهانشهر
لیزر صورت | مرکز لیزر جهانشهر
مرکز لیزر جهانشهر
لیزر ساق دست | کرج جهانشهر

 

قیمت لیزر ساق درست در جهانشهر
لیزر ساق دست | کرج جهانشهر

لیزر زیر بغل در مرکز لیزر جهانشهر

تجمع موهای زیر بغل دیگر بر همگان آشکار است که میتواند بهداشت فردی را تحت تاثیر قرار دهد به همین سبب اکثر افراد بسیار برایشان مهم است که روزانه یا دو روز یکبار حتما این قسمت بدن را شیو کنند اما شاید نداد که اصلاح پشت سر هم زیر بغل با تیغ و ژیلت چقدر میتواند باعث آسیب رساندن به پوست این منطقه و تیره تر شدن زیر بغل شود پس بهترین را حل برای رهایی و جلوگیری ازین تیرگی زیر بغل از بین بردن دائمی موهای زائد در مرکز لیزر جهانشهر کرج است تا بتوان برای مدلت طولای از شیو زیاد جلوگیری کرد و به مرور شاهد روشن شدن زیر بغل خواهید بود

لیزر زیر بغل | مرکز لیزر جهانشهر
لیزر زیر بغل | مرکزلیزر جهانشهر

چگونه برای لیزر موهای زائد در جهانشهر کرج آماده شویم؟

اگر قصد دارید موهای زائد را در مرکز لیزر جهانشهر از بین ببرید، باید استفاده از ابزارهایی مانند اصلاح، اپیلاسیون و الکترولیز را به مدت شش هفته قبل از درمان محدود کنید. به این دلیل که اصلاح یا اپیلاسیون به طور موقت ریشه موها را از بین می برد و لیزر نمی تواند ریشه موها را هدف قرار دهد. همچنین به مدت شش هفته قبل و بعد از درمان در معرض نور خورشید قرار نگیرید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود لیزر موهای زائد اثر کمتری داشته باشد و بعد از درمان عوارضی را به دنبال داشته باشد. توصیه می شود قبل از درمان از مشاوره و پیشنهادات پزشک یا متخصص استفاده کنید. دلیل آن این است که پزشک یا متخصص می تواند قبل از انجام عمل، بسته به ویژگی های نوع و رنگ پوست، دستورالعمل هایی را ارائه دهد.

علاوه بر این، عمل لیزر موهای زائد باید توسط متخصصین با آموزش و تحصیلات خاص انجام شود. لیزر موهای زائد یک فرآیند ساده و آسان نیست. لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که نیاز به آموزش دارد و خطرات بالقوه ای را به همراه دارد. قبل از لیزر موهای زائد، قابلیت اطمینان روش یا تکنیک انجام شده توسط این روش باید به دقت بررسی شود.


سوالات متدوال از مشاورین مرکز لیزر جهانشهر

آیا قبل از انجام لیزر موها باید کاملا تمیز و شیو شده باشد؟

بهتر از ناحیه ای که قرار است لیزر شود2 تا 3 روز قبل از انجام لیزر با تیغ تمیز شود در روز لیزر باید طول مو بین 1 تا 3 میلی متر باشد البته به این نکته هم توجه داشته باشید که مو ها نبایید بیش از حد هم بلند باشد وگرنه قبل از لیزر با ژیلت ازائه شده توسط کلنیک مو ها شیو میشوند


آیا این روند لیزر جهانشهر دردناک است؟

دستگاه های مورد استفاده در مرکز لیزر جهاشهر با گاز فریون کار نمی کند، برای اینکه عمل اپیلاسیون بدون درد باشد، این روش با جریان هوای طبیعی و یخ مانند انجام می شود. بنابراین، این لیزر مو زائد هم بدون درد و هم بی ضرر است


آای لیزر روی مو های زرد یا سفید تاثیر دارد؟

در برابر موهای زرد ا حدی موثر است.اما چون نور لیزر توسط ملانین مو جذب می شود، گاهی اوقات به طور کامل روی موهای زرد و سفید خیلی روشن تاثیر نمی گذارد.موهای زرد روشن فقط در بیشتر در افراد سفیدپوست با درجات بالایی از بین می روند.


آیا لیزر جهانشهر باعث سوختگی پوست میشود؟

داشتن دستگاه مناسب  لیزر و یک پزشک حرفه ای و با تجربه که بتواند پارامترها را برای نوع پوست شما تعیین کند بسیار مهم است.

از آنجایی که  متخصصان  لیزر در در کلینیک زیبایی جهانشهر سالهاست که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند با چنین مواردی مواجه نخواهید شد. اگر درجه ضعیف انتخاب شود، اثر عمل ضعیف است، در صورت انتخاب درجه بالا، احتمال سوختگی وجود دارد. پزشکان ما با تکیه بر تجربه و دانش پزشکی خود در این زمینه دچار هیچ مشکلی نخواهید شد


چرا تعداد جلسات در ناحیه صورت بیشتر از سایر نواحی است؟

از آنجایی که صورت ناحیه‌ای وابسته به هورمون است و فولیکول‌های مو نازک‌تر هستند، اغلب اوقات تعداد جلسات بیشتر از سایر نواحی باشد.


برای از بین بردن موهای زائد به چند جلسه  نیاز است؟

رشد مو در بدن انسان در سه مرحله صورت می گیرد که مراحل آناژن، کاتاژن و تلوژن می باشد که برای از بین رفتن کامل 4-6 جلسه روی بدن و 8-10 جلسه روی صورت لازم است.

اگر لیزر الکساندرایت توسط یک متخصص انجام شود، فولیکول های موی موجود در هر جلسه یک بار برای همیشه از بین می روند و موها دوباره رشد نمی کنند.


$salons$

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید