بهترین مرکز لیزر در حصارک کرج | لیزر مو زائد در حصارک


بهترین مرکز لیزر در حصارک کرج

از بین بردن مو های زائد امروزه دیگر کار سختی نیست و با روش های ماندگاری مثل لیزر در بهترین مرکز لیزر حصارک کرج میتوان تا به صورت طولانی از شر موهای زائد بدن و صورت خلاص شد

$salons$


►در مورد بهترین مرکز لیزر مو زائد در حصارک کرج بیشتر بدانیم

زنان نسبت به مردان برای قسمت های بیشتر از بدن خود لیزر موهای زائد  انجام میدهند . مهم ترین این نواحی عبارتند از صورت ، زیر بغل ، خط بیکینی و پاها.

برخی از خانمها معتقدند که لیزر مو زائد در ناحیه بیکینی با تابش تخمدانها خطر ناباروری را افزایش می دهد. ولی اکثر متخصص زنان و زایمان گفته که لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر حصارک کرج باعث ناباروری و سایر بیماریهای زنان در زنان نمی شود: هیچ دلیل علمی برای این امر وجود ندارد زنان بسیاری هستند که هنوز از لیزر مو زائد استفاده می کنند و این زنان در این زمینه با مشکل روبرو نشده اند.

لیزر حصارک کرج
لیزر مو زائد | مرکز لیزر حصارک

►نتایج لیزر حصارک کرج در چه زمانی مشخص میشود

رشد مو در بدن انسان از سه مرحله می گذرد. اینها مراحل آناژن ، کاتاژن و تلوژن هستند. از آنجا که پرتو لیزر حصارک کرج فقط در دوره آناژن بر فولیکول مو تأثیر می گذارد ، ضروری است که رشد موها در طول لیزر رخ دهد. با این حال ، با توجه به اینکه همه موهای بدن به طور همزمان در مرحله آناژن نیستند ، لیزر موهای زائد در مرکز لیزر کرج حصارک 4 تا 8 جلسه روی بدن و 6 تا 10 جلسه روی صورت تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، مدت زمان جلسه را می توان با اختلالات هورمونی در بدن ، برخی داروهای مورد استفاده و دوره درمان افزایش داد.

لیزر مو زائد در حصارک کرج
لیزر مو زائد گردن | کلینیک لیزر کرج حصارک
لیزر مو زائد | لیزر ریش 

►تاثیرات لیزر مو زائد حصارک کرج برای مو های سفید و روشن

توجه داشته باشید که لیزر نمی تواند موهای سفید ، خاکستری ، زرد ، قرمز و بسیار ریز را ببیند. در چنین افرادی ، لیزر مو زائد در مرکز لیزر حصارک نمی تواند اثر خود را نشان دهد. به همین دلیل، بهترین دکتر لیزر مو زائد در حصارک کرج استفاده از لیزر موهای زائد را برای مبتلایان به پسوریازیس ، افراد مبتلا به تومور ، کسانی که به طور کلی از داروها استفاده می کنند ، جوانان زیر 18 سال و کسانی که دچار سوختگی خاصی هستند توصیه نمی کنند.

لیزر مو زائد در حصارک کرج
لیزر مو زائد خط فک | بهترین مرکز لیزر در حصارک کرج

لیزر برای از بین بردن بدون درد و ایمن موهای زائد صورت، بازوها، چانه، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نقاط حساس بدن بسیار مفید است. لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر حصارک کرج برای کل بدن به جز پلک و ناحیه بسیار نزدیک به آن امکان پذیر است. این داروی بی ضرر و بدون درد مزایای زیادی دارد. دقت، سرعت و تضمین از ویژگی های مفید لیزر موهای زائد است. لیزر الکساندرایت می تواند موهای تیره و درشت را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف هدف قرار دهد. با این روش می توان موهای زائد را با دقت دلخواه از بین برد. 

قیمت لیزر مو زائد ساق دست | کلینگ لیزر مو زائد در حصارک کرج

 علاوه بر این، سرعت شگفت انگیز لیزر موهای زائد را نسبت به روش های دیگر مطلوب تر می کند. در کمتر از یک ثانیه، لیزر می تواند موهای زیادی را در ناحیه ای که در آن اعمال می شود از بین ببرد.در مرکز لیزر حصارک کرج  در کمتر از یک دقیقه موهای زائد را از نواحی مانند لب بالایی پاک می کند. مهمتر از همه، لیزر ریزش موی دائمی را برای بسیاری از کاربران پس از 3 تا 7 بار استفاده تضمین می کند. پس از از بین بردن موهای زائد با لیزر، نیازی به ابزار اضافی نخواهید داشت و برای همیشه از شر موهای زائد خلاص خواهید شد.

قیمت لیزر صورت در حصارک
قیمت لیزر صورت در حصارک

فیلم لایه برداری پوست با لیزر | بهترین مرکز لیزر حصارک

استفاده از لیزر موهای زائد پوست شما را صاف تر می کند. علاوه بر این، لیزر موهایی که ممکن است در داخل پوست رشد کرده باشند را از بین می برد. لیزر با از بین بردن ریشه مو، نه تنها قسمت بیرونی پوست، بلکه داخل آن را نیز تمیز می کند. همچنین لیزر موهای زائد بعد از عمل باعث تحریک پوست نمی شود. دلیل آن این است که لیزر درمانی به موها اجازه می دهد تا در یک خط مستقیم رشد کنند. موهایی که به صورت مستقیم رشد می کنند مشکلی ندارند. یکی از مزایای اپیلاسیون نسبت به سایر روش ها این است که موها را بدون آسیب رساندن به پوست و فولیکول های مو از بین می برد.

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید