بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

لذت دیدن یک اکستنشن موی بادوام و زیبا در مرکز تخصصی آناهید ، بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج و رضایت و لبخند شما برای ما بهترین و مهمترین ملاک میباشد .

خانم نجابت مدیریت مرکز اکستنشن موی آناهید در کرج ، استفاده از مو و چسب های درجه یک و باکیفیت و همچنین استفاده از دستگاه اکستنشن لیزری را مهمترین اصل در نتیجه یک کار اکستنشن موی خوب میدانند

مرکز اکستنشن مو در کرج

البته تکنیک و تجربه اکستنشن کار که جای خود را دارد و بدون وجود یک تکنسین ماهر این کار میسر نخواهد بود.

همانطور که میدانید تنوع موهای طبیعی و چسب ها در کرج برای اکستنشن مو آنقدر زیاد است که تشخیص یک موی با کیفیت برای اکثر مردم مشکل میباشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد اکستنشن مو ، انواع آن اطلاعات کاربردی و مفید به شما ارائه دهیم.

قیمت اکستنشن مو در کرج

قیمت اکستنشن مو در کرج  بستگی به دو پارامتر زیر دارد :
  جنس  ، کیفیت و اندازه  مو
  روش نصب

شاخصه اصلی موهای خوب این است که حتما طبیعی بوده و از سر انسان چیده شده باشند.
ولی موهای بی کیفیت پس از شش ماه دیگر قابل استفاده نیستند و هزینه ای که برای آن انجام داده اید کاملا از جیب شما رفته است. 


مرکز اکستنشن مو آناهید

تضمینی بدون ریزش 

برای مشاوره و در یافت قیمت اکستنشن مو در کرج با ما تماس بگیرید

  0910 880 96 60

☎  026 34 48 24 90


بالاترین کیفیت 

 مواد اصل و اورجینال  


کرج  جهانشهر - بلوار مولانا - نبش کسری شمالی  - جنب فروشگاه جانبو - ساختمان یاسین - ط 2 -  واحد 2 


دارای مدرک رسمی از سازمان فنی حرفه ای


دارای مدرک بین المللی

 کرج

 ☎  0990 639 79 59


  زعفرانیه  - خیابان اعجازی - روبروی سوداچی - جنب بانک ملت پلاک 41

 

@anahid.salon

 

 اکستنشن مو در کرج

شما می‌توانید با  اکستنشن مو در کرج از اکستنشن هایی استفاده کنید که به موهای شما حجم می‌دهند یا در کنار بلند کردن موها، حجم موهایتان را افزایش دهید.اکستنشن ها یا موهای اضافه فقط بلندی موهایتان را تغییر نمی دهند.

این کار برای افرادی که علاوه بر اینکه موهایشان کوتاه است موهای نازکی نیز دارند گزینه مناسبی است.

اکستنشن مو یک فرایند زیبایی است که در آن موهای اصلی با استفاده از موهای مصنوعی یا موهای انسانی که از شخص دیگری به دست آمده‌اند، تمدید می‌شوند.

این روش به عنوان یکی از روش‌های محبوب برای داشتن موی بلند، فرم و حجم در بین زنان و مردان استفاده می‌شود.

اکستنشن مو باعث می‌شود تا موهای شما به شکلی دلخواه و برای مدت زمان طولانی‌تری متناسب با سلیقه شما باشند.

اکستنشن مو در کرج

 در مرحله اول بهتر است اول یک مرکز اکستنشن موی خوب  که در کار خود حرفه ای است را  پیدا کنید تا بهترین نوع اکستنشن مو را با توجه به آنچه که میخواهید داشته باشید.

 توضیح دهید که بیشتر چه چیزی از اکستنشن مو مد نظرشما هست طول بیشتر مو ها و یا حجم بیشتر موهایتان.

اکستنشن مو یک روش جذاب و موثر برای تغییر ظاهر موهای شما است. این فرآیند، با استفاده از مواد مخصوص و تکنیک‌های حرفه‌ای انجام می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا در عرض چند ساعت، موهای طولانی‌تر، ضخیم‌تر و با حجم بیشتری داشته باشید.

اکستنشن مو مناسبی عالی برای کسانی است که موهای طبیعی‌شان کمترین حجم یا طول را دارند و می‌خواهند ظاهری جذاب‌تر و متفاوت داشته باشند. این روش، به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا با اطمینان به جلوه‌ی زیبایی خود بنگرید.

با اکستنشن موی حرفه‌ای در کرج، به مویی طولانی، ضخیم و زیبا دست پیدا کنید و ظاهری دلفریب و جذاب بسازید.

برای اکستنشن مو بهتر است موهایتان حداقل 7 سانتی متر باشد تا بتوانید به آن مو اضافه کنید. هرچند قد موها اضافه شده نیز به موهایتان بستگی دارد و برای موهای خیلی کوتاه نمی توان موهای خیلی بلند اضافه کرد و هر دو باید تا حدی با هم همخوانی داشته باشند تا طبیعی شود.

اگر جنس موی استفاده شده در اکستنشن خوب باشد البته به شرط نصب صحیح در مرکز اکستنشن مو در کرج ، شما میتوانید سالهای متمادی با ترمیم هر شش ماه یا یکسال از این موها استفاده کنید .ولی موهای بی کیفیت پس از شش ماه دیگر قابل استفاده نیستند و هزینه ای که برای آن انجام داده اید کاملا از جیب شما رفته است.

اکستنشن مو به عنوان یکی از روش‌های جذاب و موثر در زیبایی مو، به دلیل داشتن طول و حجم بیشتر مو، جزء محبوب‌ترین روش‌های زیبایی موها محسوب می‌شود.

انتخاب بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج به مسئله زمان و اطلاعات شما نسبت به این حرفه بستگی دارد

چون تکنیک ها تا حدودی با هم فرق داره بنابراین اکستنشن کار خوب در کرج، مو را بررسی میکند که یک عامل تعیین کننده قبل از نصب اکستنشن مواست باید با توجه به نوع مو اکستنشن متناسب با آن را استفاده کرد و هدف از این کار وزن مناسب اکستنشن هایی است که متناسب با میزان تحمل موهای مختلف انتخاب میشود.

چسب اکستنشن مو
چسب اکستنشن مو

آیا میشه از اکستنشن مو برای حجم دادن به موهای باریک استفاده کرد؟

بله، با استفاده از اکستنشن مو میتوان حجم موهای باریک و نازک را افزایش داد. در واقع با استفاده از اکستنشن مو، میتوانید به آرایش دلخواهتون با حجم بیشتری دست پیدا کنید.

اکستنشن مو در کرج

آیا برای استفاده از اکستنشن مو، موهای طولانی لازم است؟

بله، برای استفاده از اکستنشن مو، موهایی که حداقل به طول شانه برسند لازم است تا قابلیت اتصال داشته باشند.

همچنین برای استفاده بهتر و طولانی مدت از اکستنشن مو، موهای بهتری که حداقل به طول بالای 10 سانتی‌متر برسند، مناسب‌تر هستند.

اکستنشن مو در کرج

مشتریانی که می‌خواهند اکستنشن مو داشته باشند باید چه چیزهایی را در نظر بگیرند؟

قبل از تصمیم گیری برای اکستنشن مو، باید به نکات زیر توجه کرد:

1- انتخاب نوع مو: قبل از هر چیز باید انتخاب نوع موی مورد نظر را بررسی کنید. در بازار، انواعی از موهای اکستنشن وجود دارند از جمله: موهای اصطناعی، موهای بشقابی، موهای سرامیکی، موهای پنبه ای، موهای انبوه و... .

2- کیفیت مو: باید به کیفیت مو توجه داشته باشید، موهای با کیفیت، طبیعی تر به نظر می رسند و همچنین دوام بیشتری دارند.

3- سبک و طول مو: باید سبک و طول موی مورد نظر خود را بررسی کنید تا بهترین نوع اکستنشن برای شما انتخاب شود.

4- قیمت: قیمت اکستنشن ها ممکن است بسیار گران باشد. قبل از تصمیم گیری باید به قیمت‌های مختلف در بازار دقت کرده و بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.

5- تجربه اکستنشن کار: باید اطمینان حاصل کنید که فرد مورد نظر شما تجربه کافی در این زمینه را دارد و برای انجام کار، از ابزارها و تجهیزات مناسب استفاده می‌کند.

6- نگهداری و مراقبت: برای حفظ اکستنشن، نگهداری و مراقبت مناسب بسیار مهم است. باید با راهنمایی کارگر از روش‌های مختلف نگهداری و مراقبت اطلاعات کسب کنید.


انواع روش های اکستنشن مو در کرج

در این قسمت به روش های که اکستنشن مو می پردازیم. در بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج به دو روش تقسیم میشود:

اکستنشن مو سرد

اکستنشن مو داغ

اکستنشن مو داغ در کرج با استفاده از بسته های کراتینه انجام می شود که قطعات کوچکی از پلیمر کم ذوب یا نسوز هستند. ساخت را می توان به صورت کلاسیک، میکرو و نانو انجام داد.

برای تجهیزات انگلیسی از گیره های فلزی و برای تجهیزات اسپانیایی از چسب مخصوص روبر استفاده می شود.

روش های اکستنشن مو سرد در کرج شامل اکستنشن مو با مهره یا گره است

البته این نکته را یادآوری میکنیم که این روش دارای موارد منع مصرف است، از جمله بیماری های پوست سر (درماتیت، سبوره)، ریزش مو، افزایش حساسیت پوستی، بیماری های عروقی و مثل میگرن.

در مورد اکستنشن مو با شایعات زیادی وجود دارد، اصلی ترین آنها این است که این روش اجازه رشد مو را نمی دهد. هنگام استفاده از مواد با کیفیت بالا، تخصص و تجربه برای روش ها اکستنشن و محاسبه دقیق وزن رشته مو اکستشن روی هر رشته موی فرد، سرعت رشد مو کاهش نمی یابد و حتی افزایش می یابد.

اکستنشن مو در کرج

مدت زمان دوام و ماندگاری اکستنشن مو

بیشتر اکستنشن‌ها حدود 3 تا 4 ماه در میان موهای شما باقی می‌مانند، اما دوام این موها به نظر فرد و نحوه مراقبت از آنها بستگی دارد.

برای اطلاع از زمانی که این موها پس از نصب اکستنشن مو از کف سر شما فاصله می‌گیرند، باید بدانید که سرعت رشد موها در ماه، تقریبا حدود 1.52 سانتی‌متر و در سال حدود 15 سانتی‌متر است.

با افزایش سن، سرعت رشد موهای شما کاهش می‌یابد، بنابراین ممکن است موها دیرتر از کف سر شما فاصله بگیرند.

برای بهره‌مندی از بهترین خدمات اکستنشن مو با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می‌توانید به مراکز و آرایشگاه‌های اکستنشن مو در کرج مراجعه کنید.

در این مراکز، متخصصان مجرب و حرفه‌ای با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید، به بهترین شکل اکستنشن مو را انجام می‌دهند تا شما همیشه موهایی زیبا و سالم داشته باشید.

اکستنشن مو در کرج


انواع روشهای اکستنشن مو 

  •  اکستنشن مو به روش لاینی

  •   اکستنشن رینگ

  •  اکستنشن مو با کراتین

  •  اکستنشن مو کلیپسی

  •   اکستنشن مو با لیزر   …

آناهید | اکستنشن مو با لیزر در کرج

موهای مصنوعی را نمی توانید به راحتی حالت دهید و گزینه های حالت دادن موها محدود می شود، بدین معناست که اگر اکستنشن موی مصنوعی در میان موهایتان دارید بهتر است اتوکشیدن مو و سشوار کشیدن آن را فراموش کنید.

ااندازه اکستنشن مو

نکته مهم : ((

یکی از نکات مهم در اکستنشن مو، این است که باید به وزن و حجم موهایی که به آن اضافه می کنید توجه کنید. باید از این موارد برای حفظ سلامتی موهای خود اطمینان حاصل کنید. اضافه کردن موهای سنگین تر از موهای طبیعی شما ممکن است باعث ریزش موها شود و به موهای طبیعی شما آسیب بزند. بنابراین، باید با دقت نوع و وزن اکستنشن مو را انتخاب کنید تا با میزان تحمل موهای شما سازگار باشد و به سلامتی آنها آسیب نزند..))

همچنین، برای حفظ سلامت موهای خود، نباید به شدت  موها کشیده شود و نباید آنها را با محصولات شیمیایی آسیب بزنید.

در هنگام شستشو، از شامپوهای مناسب برای موهای اکستنشن استفاده کنید و به دقت آنها را شستشو دهید. همچنین، در هنگام استفاده از دستگاه حرارتی مانند سشوار یا حالت دهنده، باید از حرارت کمتری استفاده کنید تا موهای اکستنشن آسیب نبیند.

در نهایت، برای حفظ سلامتی موهای خود، بهتر است از مراکز اکستنشن موی حرفه ای و با تجربه استفاده کنید و مواد با کیفیت و متناسب با موهای شما را انتخاب کنید.

در ادامه میتوانید رضایت و نظرات مشتری های عزیز سالن آناهید را مشاهده فرمایید.

رضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مورضایت و نظرات اکستشن مورضایت و نظرات اکستشن مورضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مو

رضایت و نظرات اکستشن مو

 

@anahid.salon

 

 

 

 

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید