مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران | بهترین رنگ کار مو در تهران

مدیریت مرکز تخصصی آناهید بهترین مرکز رنگ و مش در تهران همواره بر لزوم به کارگیری رنگ کار موی متخصص و باتجربه تاکید داشته و استفاده از بهترین مواد اصل و اورجینال را مهمترین قسمت یک کار رنگ خوب میدانند .

هر چند ممکن است به دلیل گرانی هزینه مواد رنگ و دکلره ، قیمت رنگ و مش برای مشتری در تهران بیشتر شود اما سلامت مو همواره به عنوان خط قرمز این کار تعیین شده است .

بالیاژ برزیلی بژ کاراملی 
بالیاژ برزیلی بژ کاراملی 

مرکز تخصصی رنگ و مش آناهید

عکس از شما

کار از ما

کافیه عکس رنگ موی دلخواهتون رو به ما نشون بدید

تا ما همونرو بی کم وکاست براتون در بیاریم

سبک های بسیاری برای رنگ مو در مرکز تخصصی رنگ و مش وجود دارد که  انتخاب بهترین آنها برای بانوان عزیز کمی سخت به نظر میرسد. 

ما میتوانیم در این صفحه از وبسایت آناهید، بهترین رنگ کار مو در تهران را با توجه به نمونه کار ، تخصص و تجربه  به شما معرفی میکنیم. 

 

عوامل موثر بر قیمت رنگ و مش در تهران

 عوامل زیادی در قیمت رنگ و مش در تهران موثر است اما به طور کلی هزینه رنگ مو حدودا بین  1 الی 3  میلیون  و هزینه رنگ مو با دکلره 2  تا  7  میلیون در نظر گرفته میشود.با این حال بسته به شرایط مختلف هزینه رنگ و مش و قیمت هایلایت مو متفاوت است.

عوامل متعددی هزینه رنگ و مش را مشخص میکند مهمترین انها  عبارتند از :

  • نوع رنگ مو انتخابی

  • تخصص آرایشگر رنگ و مش تهران

  • رنگ مو با دکلره استفاده شده

  • رنگ مو فعلی شما

  • جنس مو 

  • بلندی یا کوتاهی مو 


بهترین رنگ کار مو در تهران

رنگ کردن مو توسط بهترین رنگ کار مو در تهران کاری بسیار تخصصی است و برای به دست آمدن نتیجه دلخواه، جدای شناخت رنگ ها، یک رنگ کار مو نیازمند شناخت ترکیب رنگ ها، تناژ آن ها، شناخت انواع متد های رنگ مو و لایت ها و تاثیر سایه های رنگ ها بر انواع پوست است. در یک آرایشگاه حرفه ای برای رنگ مو،رنگ کاران مجرب و با تجربه لاین رنگ مو با توجه به این نکات خدمات رنگ و مش  وهایلایت و ... را به صورت حرفه ای ارائه می دهند.

► خدمات رنگ و مش در بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران

  • انواع رنگ و لایت  فوق تخصصی تهران

    • در مرکز تخصصی رنگ مو تهران میتوانید هر رنگ و لایت مورد نظر خود را با بهترین کیفیت انتخاب کنید.

  • انواع مش (مش فویل، سوییت مش ) در تهران

    • انواع مش هایلایت، مش لولایت، مش فریزینگ، مش سان لایت، مش مون لایت، مووی لایت،مش با کلاه،مش شانه ای،مش تکه ای را در بهترین سالن رنگ مو در تهران میتوانید انجام دهید

  • آمبره ،سامبره ،بالیاژ در تهران

    • در آمبره  ریشه مو تیره است و هرچه به پایین میرسد روشنتر میشود.بالیاژ نوعی تکنیک برای رنگ کردن مو بصورت آزادانه است.سامبره ترکیبی از آمبره و بالیاژ با این تفاوت که ملایمتر است.

  • بوتاکس مو ، اولاپلکس تراپی ، کراتینه و ریباندینگ

    • بوتاکس مو در تهران نوعی درمان برای مو است که وزی و مجعد بودن مو را از بین میبرد.اولاپلکس تراپی در تهران اسیب های وارد شده به مو بخواطر رنگ یا دکلره را از بین میبرد

  • سوییت مش ، مش فویل در بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران

    •  جایگزینی برای فویل آلومینیومی، برای رنگ مو آمبره،سامبره و دکلره

 

► انواع لایت مو در مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

برای لایت مو روش های مختلفی وجود دارد که در مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران با داشتن مهارت در انواع مختلف و متنوع لایت مو برای سلقیه های متفاوت مشتریان قابل انجام است. 

انواع لایت در مرکز تخصصی رنگ و مش تهران انجام میشود

لو لایت  /  مون لایت  /  هاف لایت  /   بی بی لایت   

مووی لایت  /  سان لایت  /  وی لایت  /  دارک لایت   

اسپلَش‌لایت  /  لایت گربه ای  /  لایت پلنگی  /  لایت ببری   

ویو لایت  /  لایت شطرنجی

 

 


بژ کاراملی لایت کلاهی70درصد
بژ کاراملی لایت کلاهی70درصد

 

آموزش شناخت مواد و محصولات رنگ مو در بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران

یکی از آموزش های مهم در بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران این است که به صورت تخصصی در مورد ابزار و مواد   اطلاعات و آموزش های لازم را در اختیار هنرجویان قرار دهند اگر بخواهید رنگ کار خوب باشید  باید دانش تخصصی داشته باشید در مورد که محصولاتی که استفاده می کند و همچنین با واکنش های احتمالی کاملاً آشنا باشد. به طور منظم ،  باید از آخرین روندها و اطلاعات روز دنیا در مورد رنگ مو مطلع باشید

.


► انجام تخصصی ترکیب رنگ مو در تهران

یکی از خدماتی که در بهترین سالن رنگ مو در تهران  بسیار طرفدار دارد رنگ کردن مو با ترکیب رنگ های بروز و خاص است که بسیار مورد علاقه خانم تهرانی است. ترکیب رنگ در ظاهر ساده به نظر می رسد، ولی کاری بسیار تخصصی است که نیاز به مهارت و تجربه فراوان دارد تا نتیجه کار همان چیزی بشود که مد نظر مشتریان عزیز است. بعضی از آرایشگاه های خوب  تهران که به صورت تخصصی خدمات رنگ مو را ارائه می دهند با بهره مندی از پرسنل حرفه ای و با تجربه  در حوزه  رنگ مو، ترکیب رنگ مو را به صورت تخصصی ارائه میدهد.

► بالیاژ مو در مرکز تخصصی رنگ و مش تهران

بالیاژ مو در مرکز تخصصی رنگ و مش تهران از روش های جدید رنگ مو است که از شاخه های لایت مو محسوب می شود در این روش ریشه مو بسیار تیره و هرچه به ساقه و نوک مو نزدیک میشود بسیارروشن میشود در بالیاژ تقریبا نصف مو یا یک سوم مو روشن می شود. یکی از ویژگی های خوب این روش این است که به علت تیره بودن ریشه ها وقتی مو رشد میکند حالت کلی رنگ مو ها حفظ میشود.

قیمت مش فویلی در بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران

مش فویلی از متد های پرطرفدار رنگ مو در تهران است که برای مو های بلند میتونه انتخاب بهتری باشه چون بیرون کشیدن موهای بلند از کلاه های مش میتونه به موها آسیب بزنه و اونا قطع کنه توی ظاهر مو هم تاثیر میزاره قیمت مش فویلی در بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران  به عواملی مختلفی مثه قد مو ، حجم مو و تعداد مش ها بستگی داره و یا اینکه تخفیف هایی که در سالن های مختلف براش در نظر میگیرن  

  هایلایت و مش مو با فویل | بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران


► سؤالات متداول پیرامون رنگ و مش در تهران

1- چگونه بهترین مرکز تخصصی رنگ مو در تهران را پیدا کنم؟

✅ پیشنهاد ما لیست مراکز تخصصی است که در این صفحه مشاهده میکنید.حتما قبل از مراجعه با دیدن نمونه کار ها انها در وب سایت آناهید یا اینستاگرام و سپس تعیین وقت حضوری، از خدمات رنگ و مش انها استفاده کنید.

2- قیمت رنگ مو در تهران چقد است ؟

✅ قیمت رنگ مو در تهران بسته به نوع خدمات رنگ و مش که سالن زیبایی به شما ارائه میدهند متفاوت است... شما میتوانید با یکی از مرکز تخصصی رنگ مو تهران تماس گرفته و قیمت رنگ مو مورد نظر خود را بپرسید.

مرکز تخصصی رنگ و مش آناهید

عکس از شما

کار از ما

☎  0910 880 9660 

کافیه عکس رنگ موی دلخواهتون رو به ما نشون بدید

تا ما همونرو بی کم وکاست براتون در بیاریم


برای مشاهده نمونه کارها میتوانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید 

 

@nahid.nejabat

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید