اکسیدان مو | نکات مهم استفاده از انواع اکسیدان

اکسیدان مو در ترکیب رنگ مو برای رقیق و روشن کردن مو استفاده میشود و دسته بندی های مختلفی دارد که در تیرگی و روشنی رنگ مو تاثیرمیگذارد. دانستن نکاتی در مورد اکسیدان مو به انتخاب اکسیدان مناسب برای ترکیب با رنگ مو بسیار کمک میکند.


 اکسیدان مو : نکاتی که باید بدانید 

► در مورد اکسیدان مو چه میدانید؟

اولین کاربردی که که همه ی ما در مورد اکسیدان مو میدانیم ترکیب آن با رنگ مو است. ولی بهتر است دقیق تر در مورد اکسیدان بدانیم که اگر قصد رنگ کردن مو را داریم بدانیم این ترکیب به چه میزان باشد.


► درصدها و شماره های مختلف اکسیدان چه کاربردی دارد

اکسیدان در میزان روشن شدن مو تاثیر بسزایی دارد پس نیاز است که با درصد های های اکسیدان و میزان ترکیب آن با رنگ مو های مختلف اطلاعات کاملی داشته باشیم. اکسیدان  ها بر اساس عدد و درصد های تعریف شده به چهار دسته قابل تقسیم است که در زیر در مورد این چهار دسته توضیحات لازم آورده شده است.

- اکسیدان 3 درصد یا شماره 0/5

این شماره اکسیدان مناسب برای پایه موی 1 تا 4 می باشد

- اکسیدان 6 درصد یا شماره 1

این شماره اکسیدان مناسب برای پایه موی 5 تا 7 میباشد

- اکسیدان 9 درصد یا شماره 2

این شماره اکسیدان مناسب برای  پایه موی 8 تا 10 میباشد

- اکسیدان 12 درصد یا شماره 3

این شماره اکسیدان مناسب برای  پایه موی 10 به بالا می باشد

کرم اکسیدان در اصل به عنوان فعال کننده رنگ مو محسوب میشوند. از طرفی  حفظ سلامت مو نیز بسیار به انتخاب درست اکسیدان دارد. همچنین توجه به درصد و یا شماره اکسیدان و مقدار مورد استفاده در ترکیب با رنگ بسیار مهم است زیرا در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار است


► انتخاب اکسیدان مناسب و مقدار مناسب برای ترکیب

میزان مورد استفاده اکسیدان در ترکیب رنگ مو یا نسبت رنگ مو به اکسیدان ، متفاوت است و نیاز است که با توجه به دستورالعمل های هر رنگ که معین کرده به چه نسبت اکسیدان نیاز است توجه کرد. از طرفی انتخاب درصد صحیح اکسیدان نیاز به نکاتی مثل ضخامت مو و میزان تیرگی مو توجه کرد هرچه مو تیره ترو ضخامت مو بالا تر باشد اکسیدن با شماره بالا تر انتخاب میشود البته رنگ موی انتخابی هم در این مورد تاثیر گذار است.

 

اکسیدان مو


روشن کردن مو با اکسیدان

نسبت پودر دکلره به اکسیدان

برای رنگساژ از چه اکسیدانی استفاده کنیم

اکسیدان مناسب برای رنگساژ

اموزش ترکیب رنگ مو با اکسیدان

مواد تشکیل دهنده اکسیدان

انواع اکسیدان

مقدار اکسیدان در رنگ مو

مقدار اکسیدان در رنگ ابرو


1399/06/01

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید