کاشت مو در مشهد | بهترین کلینیک کاشت ابرو و مو در مشهد


  مراکز معتبر کاشت مو در مشهد  

 $salons$

مشاوره رایگان برای کاشت مو


 

کاشت مو وهمینطور کاشت ابرو و ریش  یکی از خدمات مهم کلینیک های تخصصی زیبایی آریان است که هر روز تعداد بسیاری مراجعه کننده به این کلینیک  میروند.


کلینیک تخصصی کاشت مو


کاشت مو تخصصی 

با کادر حرفه ای و بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین تجهیزات مربوطه

کاشت ریش و سبیل 


 برای کسب اطلاع بیشتر به سایت اصلی کلینیک مراجعه کنید 

 👈👈

☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️



مشاوره حرفه ای، قیمت مناسب و کیفیت بالا تخصص ماست


اتصلوا علینا (Arabic)
 


Contact Us (English)  

کاشت مو روشی است که طی آن یک متخصص کاشت مو در مشهد ،  موها را به ناحیه طاسی سر منتقل می کند. جراح معمولاً موها را از پشت یا طرفین سر به قسمت جلویی یا بالای سر منتقل می کند.کلینیک کاشت مو در مشهد تحت بی حسی موضعی  با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی و پزشکی  و توسط بهترین متخصصان کاشت مو انجام می شود.

کاشت مو مشهد
کاشت مو مشهد


► با انواع روشهای کاشت مو چقدرآشنا هستید؟

برای برطرف کردن طاسی سر و یا کم پشت شدن مو نواحی مختلف سر کارهای متعددی میتوان انجام داد اما موثر ترین و سریع ترین آنها عمل کاشت موی سر است. کاشت موی سر در سال های گذشته با انواع روش های کاشت مو قابل انجام بود اما رفته رفته به علت ناکارامد بودن بعضی از روش ها همچنین عوارضی که بعضی از این روش داشتند دیگر برای کاشت موی سر استفاده نمیشود

در این مطلب به شرح انواع روش های کاشت مو در بهترین مراکز کاشت مو در مشهد میپردازیم تا با آگاهی بیشتری نسبت به عمل کاشت مو ی سر اقدام کنید.

► انواع روش های کاشت مو در مشهد

در کلینیک کاشت مو در مشهد کاشت مو به روش های متفاوتی انجام میشود که هر کدام از این روش ها مزایا و معایب متفاوتی  با توجه به شرایط افراد مختلف دارند و هر فرد با توجه به تشخیص و مشاوره با  پزشک متخصص کاشت مو در مشهد مناسبترین روش کاشت مو را انتخاب می کند. 


► هزینه کاشت مو در مشهد چقدر است ؟

قیمت کاشت مو در مشهد نیز تا حد زیادی به میزان موهایی که برای کاشت برداشت و کاشته می شوند  بستگی دارد ( تراکم کاشت مو)، اما به طور کلی از هزینه کاشت مو بین 8 الی 12 میلیون تومان متغیر است. البته در مشهد و سایر شهرها این هزینه می تواند متفاوت باشد.


► کاشت مو به روش sut مشهد

یکی از بهترین و جدید ترین روش کاشت مو در مشهد، روش sut است که میتوان در یک جلسه، پوند مو را انجام داد.در کاشت مو sut، تمامی مراحل پیوند مو و برداشت گرفت های مو توسط دستگاه انجام شده و داخل محفظه ای نگهداشته میشود.همچنین کاشت مو به روش sut که در کلینیک کاشت مو مشهد انجام میشود، تراکم بسیار بالاتر از روش های دیگر است.

کلینیک کاشت مو مشهد

 

► کاشت مو به روش FIT در مشهد

یکی از روش ها موثر و کار آمد، کاشت مو به روش fit در مشهد است.این روش بسیار معروف است و میتوان گفت نه نه تنها در مشهد بلکه کاشت مو در تهران نیز انجام میشود.قطعا این روش برای افرادی که موهای پرپشت در پشت سر دارند کار امد است.البته قبلا باید یک تست پیرامون قوی بودن ریشه ها داده شود یا نظر یک متخخص کاشت مو در مشهد پرسیده شود.میتوان بین 1500 تا 2500 عدد از گرفت های مو که حدودا 5000 تار مو میشود، برداشت شده و در ناحیه انتخابی از سر کاشته شود.در روش FIT برای برداشت فولیکولها، تار های مو را با فاصله بر میدارند تا پشت سر کم پشت نشود


► علت انجام کاشت مو در مشهد

عامل اصلی اکثر ریزش موها معمولا ژنتیکی بوده و زمینه ارثی دارد.

موارد باقیمانده به دلیل عوامل مختلفی از جمله موارد زیر است:

  • رژیم غذایی
  • استرس و اضطراب
  • عدم تعادل هورمونی
  • استفاده از داروهای خاص کا باعث ریزش مو می شوند

► کاندیدای مناسب کاشت مو در مشهد

کاشت مو می تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد. نامزدهای خوب برای کاشت مو شامل موارد زیر است:

  • مردان با طاسی الگوی مردانه
  • زنان با موهای نازک
  • افرادی که موهای خود را از اثر سوختگی پوست سر از دست داده باشد

► در طول کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

بعد از تمیز کردن پوست سر ، جراح از یک سوزن کوچک برای بی حس کردن ناحیه ای از سر شما با بی حسی موضعی استفاده می کند.

دو روش اصلی برای به دست آوردن فولیکول ها برای پیوند استفاده می شود: FUT و FUE.

قیمت کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو تهران

کاشت مو در مشهد

► در پیوند واحد فولیکول (FUT):

  • جراح برای بریدن نواری از پوست سر از پشت سر استفاده می کند. برش معمولاً چند سانتی متر طول دارد.
  • سپس با بخیه بسته می شود.
  • در مرحله بعدی جراح با استفاده از یک لنز ذره بین و چاقوی جراحی تیز ، قسمت خارج شده پوست سر را به بخش های کوچک تقسیم می کند. هنگام کاشت ، این بخش ها به دستیابی به رشد طبیعی مو کمک می کنند.
  • در استخراج واحد فولیکول (FUE) فولیکول های مو مستقیماً از پشت سر از طریق صدها تا هزاران برش پانچ ریز بریده می شوند.
  • جراح سوراخهای کوچکی را با تیغه یا سوزن در ناحیه پوست سر شما که پیوند مو دریافت می کند ایجاد می کند. آنها به آرامی موها را در این سوراخ ها قرار می دهند.
  • در طی یک جلسه درمانی ، جراح ممکن است صدها یا حتی هزاران مو پیوند کند.
  • پس از آن ، پیوند ، گاز یا بانداژ پوست سر شما را برای چند روز می پوشاند.

► جلسات کاشت مو در مشهد چند ساعت طول می کشد؟

یک جلسه کاشت مو در مشهد می تواند چهار ساعت یا بیشتر طول بکشد. بخیه های شما حدود 10 روز بعد از عمل برداشته می شود.

برای رسیدن به سر کامل موهای مورد نظر شما ممکن است تا سه یا چهار جلسه زمان نیاز داشته باشید. جلسات چندین ماه از هم جدا می شوند تا هر پیوند به طور کامل بهبود یابد. در کلینیک کاشت مو مشهد تعداد جلسات مطابق با نیاز کاشت هر فرد ممکن است متفاوت باشد.


► کاشت ترکیبی موی سر در معتبرترین مرکز کاشت مو مشهد

کسانی که دارای بانک موی قوی هستند و میخواهند تراکم مو ها را بیشتر کنند می توانند از روش کاشت موی سر به صورت ترکیبی در بهترین مرکز کاشت موی مشهد بهره مند شوند؛ این روش در واقع انجام همزمان  روش Fit و روش Fut است در روش کاشت موی ترکیبی به کمک روش Fut فولیکول های مو برداشته می شوند و برای افزایش تراکم مو و بهتر شدن نتیبجه از از روش Fit کمک گرفته می شود


► در چه صورتی نمیتوان کاشت مو انجام داد

اگر تصمیم به انجام عمل کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو مشهد دارید بهتر است از قبل از انجام عمل  با مشاوره دقیق از عوامل ریزش موی خود آگاه شوید چون اگر جزء کسانی باشید که ریزش موهایتان هنوز الگوی مشخصی نداشته باشید و یا اینکه به صورت پراکنده دچار ریزش مو هستید نیازمند این هستید که این عوامل را برطرف کنید همچنین کسانی که به صورت سکه ریزش مو دارند و دچار بیماری هایی درمان نشده ای هستند که باعث ریزش مو است باید اول درمان شوند بعد اقدام به کاشت موی سر در مرکز کاشت موی مشهد کنند


► روش کاشت موی FUT کیفیت دارد یا روش های جدید؟

در مراکز کاشت مو مشهد علاقه مندان روش FUT در گذشته بسیاربیشتر از سال های اخیر بود متخصصین کاشت مو در مشهد برای این روش با جدا کردن فولیکول های از پوست های که به صورت نواری از بالای گوشت و پشت سر برداشته بود این فولیکول ها را در مناطق خالی پوست سر کاشت و جاگذاری میکرد. در سال های اخیر وقتی روش کاشت مو FIT  ابداع شد و روش های جدید کاشت مو در مشهد معرفی شد مانند  SUT و MICRO FIT ، که باعث کاهش طرفداران روش FUT شد در حالی که در دنیا روش FUT  برای کاشت مو جزء موثر ترین روش ها به شمار می رود.


► کاشت مو به روش FIT در بهترین کلینیک کاشت مو درمشهد

روش Fit  یکی از روش های کاشت موی مشهد است که با جراح کاشت مو با ایجاد سوراخ های ریز میکروسکوپی 1 میلیمتری و حتی کمتر با استفاده ازبزار خاصی که پانچ میلیمتری گفته میشود فقط یک واحد فولیکول برداشت میکند. دقت این ابزار به قدری بالاست که کوچکترین خونریزی اتفاق نمی افتد و نیاز به بخیه نیست کم تهاجمی بودن این کاشت مو در مشهد به کاشت مو بدون جراحی معروف شده است ولی باز هم به دلیل نیاز به جراح متخصص، تیم درمانی و اتاق جراحی  کاشت مو به روش FIT جزو عمل های جراحی محسوب می شود.

کلینیک کاشت مو در مشهد


$salons$

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید