بهترین جراح لیپوماتیک خانم در تهران

بهترین جراح لیپوماتیک خانم در تهران | بهترین دکتر لیپوماتیک خانم در تهران

خانم دکتر رقیه جلیلی برترین و بهترین دکتر لیپوماتیک خانم در تهران ، فلوشیپ فوق تخصص جراحی میباشند. لیپوماتیک (lipomatic) یکی از خدمات تخصصی خانم دکتر رقیه جلیلی بوده که با پیشرفته ترین تکنیک های پزشکی در بیمارستانهای تهران ارائه می شود.


​بهترین دکتر لیپوماتیک خانم در تهران 

خانم دکتر رقیه جلیلی برترین و بهترین جراح لیپوماتیک خانم در تهران ، فلوشیپ فوق تخصص جراحی میباشند. جراحی لیپوماتیک (lipomatic) یکی از خدمات تخصصی خانم دکتر رقیه جلیلی بوده که با پیشرفته ترین تکنیک های پزشکی در بیمارستانهای تهران ارائه می شود. 

روش‌های زیبایی محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند، زیرا بسیاری مشتاقانه منتظر دستیابی به بدن ایده‌آل خود هستند. با این حال، در میان طیف گسترده ای از گزینه های درمانی موجود، جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)در بالاترین نقطه قرار دارد. علاوه بر این،  قابل توجه است که این دومین عمل جراحی زیبایی رایج است.

 
یکی از مسائلی که در مورد لیپوماتیک وجود دارد برخی از از بانوان تهرانی ترجیح میدهند که این جراحی توسط متخصص خانم انجام شو بنابر این به دنبال پیدا کردن بهترین دکتر لیپوماتیک خانم در تهران هستند دکتر رقیه جلیلی متخصصص در جراحی های پیکرتراشی به همراه تیم حرفه ای و باتجربه در این زمینه خدامت تخصصی و پزشکی خود را به متقاضیان ارائه میدهند.


هزینه متوسط ​​جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)چقدر است؟

 درک این نکته حیاتی است که هزینه ها فقط به هزینه عمل جراحی محدود نمیشود. هزینه های اضافی وجود دارد که به کل هزینه اضافه می شودد. بنابراین، آنها باید در نظر گرفته شوند، زیرا میزان پرداختی بیماران را افزایش می دهد.

بسته به پزشک و کلینیک، ممکن است هزینه ها متفاوت باشد اما معمولا این هزینه ها بسیار زیاد می باشد. مبلغ کلی شامل کل هزینه عمل جراحی با تمام هزینه های اضافی است.

هزینه جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)بر اساس ناحیه درمان شده یا قسمت بدن
پزشک می تواند جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)را در نواحی مختلف بدن انجام دهد. هر یک از اعضای بدن از نظر شکل و اندازه متفاوت است. بنابراین، پیچیدگی روش و مقدار چربی استخراج شده بسته به قسمت بدن متفاوت است.

در نتیجه، هزینه بین آنها کمی متفاوت است. در اینجا نموداری با محدوده قیمت تخمینی برای هر قسمت بدن وجود دارد.


مراکز درمانی قابل اعتماد برای لیپوساکشن

عمل جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)خود را  در مرکز جراحی لیپوماتیک خانم دکتر رقیه جلیلی در تهران برنامه ریزی کنید تا با خیالی آسوده از تمامی استرس ها فقط به فردایی که در انتظار شماست فکر کنید.

هزینه چگونه تعیین می شود؟

هزینه کل جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)از جنبه های مختلفی تعیین می شود. این شامل هزینه های جراحی و هزینه های غیر جراحی می شود. با این وجود، این هزینه  برای هر بیمار متفاوت است، و بسته به  جراح که این روش را انجام می دهد، و کلینیک یا بیمارستان در تهران بسیار وابسته است.

متغیرهای موثر بر هزینه لیپوماتیک عبارتند از:

● ارائه دهنده:
جراحان پلاستیک بسیار ماهر که سابقه طولانی در انجام جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)دارند، هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می کنند. نرخ بالاتر آنها با تخصص و نتایج رضایت بخش آنها توجیه می شود.

هزینه مشاوره آنها نیز ممکن است بیشتر از سایر جراحان پلاستیک باشد.

● اندازه بیمار و قسمت بدن:
اندازه بیمار و مقدار چربی که باید استخراج شود نیز نقش مهمی در تعیین هزینه دارد.

مداخله در قسمت طولانی‌تر بدن معمولاً مستلزم زمان و تلاش طولانی‌تری است. این امر هزینه جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)را افزایش می دهد، به خصوص اگر مقدار زیادی چربی برای استخراج نیاز باشد.

● پیچیدگی روش:
همه جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)ها درجه سختی یکسانی ندارند. در برخی موارد می تواند یک چالش واقعی برای جراح باشد.

معمولاً جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)در ناحیه ای که با لیپوماتیک (لیپوساکشن)قبلی درمان شده است، پیچیده تر است. این به دلیل بافت زخمی است که پس از روش قبلی لیپوماتیک (لیپوساکشن)در زیر پوست ایجاد می شود.

همانطور که انتظار می رود، یک کیس جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)پیچیده گرانتر از یک کیس ساده است.

● هزینه های اضافی:
چند هزینه اضافی وجود دارد که به کل هزینه عمل جراحی می افزاید. این شامل:

زمانی که جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، هزینه متخصص بیهوشی پرداخت می شود
هزینه اتاق عمل جراحی
هزینه اقامت در بیمارستان یا درمانگاه
معاینات قبل از عمل جراحی
هزینه های بعد از عمل جراحی (لباس فشرده سازی، داروی ضد درد، آنتی بیوتیک و غیره)
هنگام برنامه ریزی لیپوساکشن، ضروری است که تمام هزینه ها را با جراح پلاستیک در میان بگذارید تا هزینه کل عمل جراحی را تعیین کنید.

آیا بیمه جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)را پوشش می دهد؟

متأسفانه، بیمه جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)را پوشش نمی دهد زیرا این یک عمل جراحی زیبایی است.

با این حال، در برخی موارد، جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)ممکن است برای درمان شرایط خاص، مانند برداشتن لیپوم یا مشکلات قلبی به دلیل سطوح بالای تری گلیسیرید انجام شود.

در این موارد، بیمه ممکن است برخی از هزینه های جراحی را پوشش دهد.

برای ارزیابی کامل و تعیین هزینه جراحی لیپوماتیک (لیپوساکشن)خود از یونیک وقت بگیرید. جراحان ما آموزش دیده اند تا انتظارات شما را برآورده کنند و نتایج فوق العاده ای ارائه دهند.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید