جدیدترین عمل لاغری (ساسی بای پس معده) مزایا و عوارض

جدید ترین جراحی لاغری (ساسی بای پس معده) | مزایا و عوارض

برای خلاص شدن از چاقی دو روش زیبایی و درمان وجود دارد که روش زیبایی لاغری مربوط به پیکر تراشی می‌باشد و روش درمان چاقی نیز مربوط به جراحی های لاغری است. جراحی های درمانی لاغری را می‌توان گزینه مناسب تری برای لاغری دانست زیرا به لحاظ اصولی و اساسی مشکل چاقی را بر طرف خواهد نمود. جراحی لاغری ساسی بای پس از جدیدترین روش های درمان چاقی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.


همانطور که گفتیم ساسی بای پس معده از جدیدترین عمل های لاغری به حساب می‌آید که بیشتر جنبه درمانی دارد. در این عمل که تلفیق دو روش اسلیو و بای پس است مسیر عبور غذا تا حدودی تغییر می‌کند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

  • عمل لاغری ساسی بای پس چیست؟
  • مراحل عمل ساسی بای پس 
  • هزینه عمل ساسی بای پس معده
  • عوارض و معایب ساسی بای پس معده چیست؟
  • بهترین جراح ساسی بای پس کیست؟

عمل جراحی لاغری ساسی بای پس چیست؟

عمل ساسی بای پس معده یکی از نوین ترین و جدیدترین جراحی های لاغری به حساب می‌آید که این روزها زیاد از آن صحبت می‌شود. همانطور که گفتیم این عمل روش جدید خاصی نیست در واقع تلفیق دو عمل لاغری اسلیو و بالن معده است که از طریق لاپراسکوپی انجام می‌شود. در اولین مرحله عمل اسلیو را انجام خواهیم داد سپس قسمتی از انتهای روده کوچک را به ناحیه اسلیو شده متصل می‌کنیم. در عمل لاغری ساسی بای پس معده پس از جدا شدن بخشی از معده که همان اسلیو است خروجی کیسه‌ی معده جدید به بخش روده متصل می‌شود که دو مسیر عبوری  غذا ایجاد خواهد شد.

30 درصد از مسیر غذایی: در این مسیر غذا به قسمت باقی مانده اسلیو معده رفته و از آن جا به صورت مستقیم به دوازدهه، روده کوچک، روده بزرگ و در نهایت به مقعد می‌رسد. ( از آن جایی که 30 درصد از مواد غذایی از این مسیر عبور می‌کنند، تمامی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن تامین و جذب می گردد. )

70 درصد از مسیر غذایی: در این مسیر غذا از قسمت اسلیو معده به طور مستقیم به انتهای روده کوچک می‌رود و سپس به روده بزرگ و مقعد می‌رسد. ( همانطور که اشاره نمودیم 70 درصد عذا از همان قسمت بای پس معده عبور می‌نماید بنابراین مواد غذایی و قند اضافه جذب بدن نخواهد شد.)

عمل جراحی لاغری ساسی بای پس یکی از جدیترین عمل های لاغری معده است

► مراحل عمل لاغری ساسی بای پس معده چطوری است

همانطور که گفتیم این عمل متشکل از دو عمل جراحی لاغری اسلیو و بای پس معده می‌باشد که در ادامه به بررسی نحوه عمل ساسی بای پس خواهیم پرداخت.

در ابتدا جراحی با ایجاد  چندین برش کوچک در نقاط مختلف شکم شروع می‌شود، سپس با باد نمودن شکم دوربین لاپاراسکوپی و دیگر تجهیزات مورد نیاز این عمل لاغری وارد بدن می‌شود.

در مرحله بعد همه اتصالات قسمت بزرگ معده که قرار است در قالب اسلیو باشد از معده خارج می‌شود.

در این بخش از جراحی، عمل اسلیو انجام می‌شود.

سپس تقریبا 250 سانت از قسمت انتهای روده جدا می‌شود.

1400/02/19

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید