ریموور دایم تاتو

ریموور دایم تاتو | پاک کردن تاتو ابرو + معرفی بهترین مارک

در این مقاله توضیحاتی پیرامون ریموو تاتو (پاک کردن تاتو ابرو) و نحوه عملکرد آن توضیح میدهیم.همچنین انواع روش پاک کردن تاتو به همراه معرفی بهترین مارک ریموور نیز توضیحاتی بیان شده است


شناخت بهترین ریموور برای ریموو دائم تاتو

ریموور ها  و یا همان حلال های رنگ به دو دسته کلی تقسیم میشوند :

  • اسیدی های ضعیف
  • اسیدی های قوی 

   به طور کلی ریموور های ضعیف اصولا غلیظ و ژله ای شکل و ریموور های قوی مایع و آبکی میباشند.


نحوه اجرای ریموو تاتو و هاشور 

متداولترین روش در ریمور استفاده از سوزن سه سر گرد یا همون پاور 

سوزن مصرفی 3 سر یا 5 سر گر بوده، از انتها شروع می کنیم طی دو مرحله

مرحله اول:

عمق سوزن نیم، حرکت سوزن ضربه ای یا چکشی به مدت یک دقیقه در محل مورد نظر پس به وسیله میکروبراش ، مواد ریمور را روی پوست به صورت برف پاک کنی زده؟، پنج دقیقه مکث می کنیم.

مرحله دوم:

عمق سوزن 1/5 مواد را دوباره در محل گذاشته و به صورت پرتابی پوست را پاره می کنیم، 5 دقیقه مکث کرده پس با گوش پاک کن مواد را بر می داریم. بعد از پایان کار مواردرا به صورت پانسمانی روی محل مورد نظر گذاشته و بعد از چند دقیقه بر میداریم. توجه داشته باشید در کار ریمو احتمال خون ریزی زیاد بوده و طبیعی نیز می باشد.

مراقبت های بعد ریموور دایم :

  • روزی 2 بار  پنبه و الکل سفید زده شود 
  • 4 روز ناحیه آب نخورد
  • روزی 2 بار پماد تتراسایکلین
  • تا زمان افتادن پوسته ها پماد و الکل زده 
  • بعد 4 روز حمام 
  • بعد از افتادن پوسته پماد ترمیم کننده قوی
  • هر 45 روز تکرار بیشتر از 3 تا 45 روز ممنوع 

بهترین مارک ریموور تاتو

 

ریموور کالر لیفت بایوتاچ

ریموو-تاتو-کالرلیفت-بایوتاچ

ریمور کالر لیفت بایوتاچ محصولی آمریکایی برای ریموو تاتو و پاک کردن رنگدانه های تاتو است و تاتو هایی که در سالهای گذشته زده شده است را پاک میکند.از کالرلیفت میتواند برای ریموو ابرو،میکروپیگمنتیشن،لب و... استفاده کنبد.

 


لوسیون تکسین دهنده بعد از ریموور تاتو رجوی

لوسیون استحکام دهنده یا همان کرم رجوی برای بعد از ریموو تاتو و مراقبت بعد از ریموو ، برای کاهش سوزش و قرمزی استفاده میشود. استفاده کرم رجوی برای افرادی که از ریموور تاتو استفاده کرده اند توصیه می شود.


ریموور تاتو رجوی

ریموور-تاتو-رجیوی

پاک کننده تاتو یا ریموور تاتو رجوی یکی از پرطرفدارترین پاک کننده های بازار است،که از طریق جذب رنگ دانه های تاتو، میتواند تاتو های قبلی را پاک کرده و حالت طبیعی را به پوست باز گرداند. این ریموور محصول کشور امریکاست و کیفیت بسیار بالایی دارد. 


ریموو لحظه ای تاتو

در ریمور های لحظه ای یعنی همون موقع مشکلی پیش اومده و یا مشتری از قبل یه تکه کم رنگ داره که اضافی هست و هم میخواد تاتو کنه و هم پاک کنه در این روش سه پاف لیدوکایین همراه با یک قطره اسکین به صورت رقیق روی اون محل با سوزن تمیز کار کرده در این روش فقط در لحظه عمل میکنه در واقع زمانی که ما حین کار بخوایم جایی رو پاک کنیم
مشتری در خانه با پنبه و الکل ناحیه را پاک میکند.

کاور ریموو تاتو

ممکن هست در ریمور های ضعیف بعد از چهل و پنج روز ته رنگی یا قرمزی و هاله بزاره که اون هاله رو با رنگ بژ یا اسکین و رنگهایی هانی یک رنگ کرم پودری البته یک درجه روشنتر از رنگ پوست مشتری را درست کرده و ناحیه را تاتو میکنیم .نباید  تکرار زیاد  داشته باشیم باید همون لحظه که تمیز شد دست از کار کشید در اصل مثل کرم پودر ناحیه را پوشانده.پماد A چشمی روزی 2 بار.

$salons$

 


1399.12.01 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید