بهترین رنگ برای میکروبلیدینگ

رنگ مناسب برای میکروبلیدینگ ابرو | نکات مهم انتخاب رنگ بلید

در این مقاله به معرفی بهترین مارک و رنگ برای انجام میکروبلیدینگ و رنگ های مخصوص بلیدینگ میپردازیم.سعی شده است از نظرات اساتید و سالن های زیبایی برای معرفی بهترین رنگ میکروبلیدینگ نیز استفاده شود.


  بهترین رنگ های میکروبلیدینگ  

► میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ از زیر شاخه های هاشور است که جزو دسته آرایش نیمه دائم قرار میگیرد. میکروبلیدینگ در ایران بیشتر برای ابرو انجام میشود که برای اصلاح عیوب ابرو ازجمله پرپشت کردن ابرو، تغییر فرم ابرو و قرینه سازی ابرو به منظور ایجاد متعادل کردن چهره انجام می شود. هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ ک با قلم بلید و به صورت دستی انجام میشود بسیار ظرافت کار دارد و با ایجاد خطوط هاشوری به صورت سه بعدی باعث خطای دید می شود و ابرو ها به صورت طبیعی حجم بیشتری پیدا می کنند.


► ویژگی ها رنگ میکروبلیدینگ

هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ به صورت دستی انجام میشود برای اینکه نتیجه کار طبیعی تر باشد  پیگمنت ها درعمق کمتری و به صورت سطحی در زیر پوست تزریق می شوند. به همین علت برای ماندگار تر شدن رنگ در روش میکروبلیدینگ از رنگ های جامد تاتو که پایه آب دارند و غلظت بالاتری دارند استفاده می شود.


► تقسیم بندی رنگ های مورد استفاده در میکروبلیدینگ

رنگ های مورد استفاده در متد میکروبلیدنیگ میتوان  بر اساس مواد به کار رفته در رنگ ها به دو دسته تقسیم کرد:

رنگ های  مصنوعی: رنگ هایی که مواد به کار رفته درآن ها از گیاهان، حیوانات و مواد موجود در طبیعت و یا مواد مصنوعی گرفته شده است.

رنگ های به دست آمده از اکسید آهن: رنگ های که از زنگ زدگی، غبار سنگ و باقی اکسید طبیعی فلز به دست می آیند.

بهترین مارک رنگ میکروبلیدینگ

ماندگاری رنگ در هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ  حدوداً بین 10 الی یک سال است و استفاده از برند هایی که از کیفیت بالایی برخوردارند در حفظ این ماندگاری تاثیر بسزایی دارند. در ادمه تعدادی از برند هایی که بین تاتو آرتیست ها محبوبیت بیشتری دارند. 


► رنگ تاتو کی. پی - KP

برند کی.پی KP تولید کننده رنگ های تاتو از پرطرفدارترین برند در درنیا محسوب می شود. پایه رنگ های کی.پی آب است و به علت غلظت بالایی که دارد ماندگاری آن نیز بالاست که مناسب ابرو، چشم و لب است. دررنگ های برند KP هیچ نوع مواد شیمیایی استفاده نشده و برای ساخت این رنگ ها از رنگ های معدنی استفاده شده است به همین علت برای سلامتی مصرف کنندگان هیچ خطری ندارد.
رنگ تاتو جامد کی.پی یک برند آمریکایی است دارای 47 طیف رنگ میباشد. رنگ های KP به هیچ وجه  ظاهر پوست را غیر طبیعی نمیکند به همین علت طرفداران بسیای پیدا کرده است.

● نکته: برای اینکه بتوانید از رنگ های کی.پی در تکنیک میکروبلیدینگ استفاده کنید بهتر است که رنگ را در تشتک بریزید به حدود 20 دقیقه صبر کنید تارنگ ته نشین  شود وقوام رنگ بیشتر شود سپس آب روی رنگ را جمع کنید

رنگ تاتو کی پی

 مشخصات | قیمت | خرید رنگ تاتو کی پی

بهترین مارک رنگ میکروبلیدینگ


► رنگ تاتو پرمابلند - Perma Blnd

برند پرمابلند Perma Blnd که یکی از تولید کنندگان رنگ های تاتو است. رنگ های پرمابلند پایه آب دارند و غلظت بسیار بالایی دارد که میتوان ازین رنگ ها هم برای میکرو پیگمنتشن و هم میکرو بلدینگ استفاده کرد. این برند دارای تاییدیه سازمان FDA  آمریکا است.

برند پرمابلند محصول کشور آمریکا است که بر اجزای مواد طبیعی و گیاهی انطباق یافته است و برای سلامتی پوست و بدن هیچ ضرری ندارد.

● نکته: برای اینکه بتوانید از رنگ های پرمابلند در تکنیک میکروبلیدینگ استفاده کنید بهتر است که رنگ را در تشتک بریزید به حدود 20 دقیقه صبر کنید تارنگ ته نشین شود وقوام رنگ بیشتر شود سپس آب روی رنگ را جمع کنید

رنگ تاتو پرمابلند

 مشخصات | قیمت | خرید رنگ تاتو پرمابلند

بهترین مارک رنگ میکروبلیدینگ


► رنگ تاتو پورپیگمنت - Pour.Pigment

رنگ های تتو برند پورپیگمنت Pour.Pigment اولین رنگ هایی هستند با تکنولوژی نانو تولید شده است و مورد استفاده برای تتو و انواع متد هاشور(میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز) است. مواد به کار رفته در رنگ های تتو کاملا گیاهی است و جزء رنگ های ارگانیک و خوراکی محسوب میشود و بعد از پایان اثربخشی جذب پوست می شوند. همانطور که میدانید رنگ های تتو یا پایه آب هستند یا پایه روغن. ولی مزیت رنگ های پورپیگمنت این است که هم پایه روغن دارد و هم آب و میتوان از حلال های هردو پایه برای رنگ های پورپیگمنت استفاده کرد. همین امر باعث استقبال هرچه بیشتر پیگمنترها از برند پورپیکمنت شده شده است. این برند دارای 25 طیف رنگ پرکاربرد برای ابرو، لب، خنثی کننده و کامو است

برند پورپیگمنت محصول کشور آلمان است که توسط شرکت هلدینگ پیگمنت پلاس کانادا پیگمنت ها خریداری و به ایران ارسال میشود. این برند مورد تایید وزارت بهداشت آلمان و سازمان غذا و داروی امریکا است.

رنگ تاتو پورپیگمنت 

مشخصات | قیمت | خرید رنگ تاتو پورپیگمنت

بهترین مارک رنگ میکروبلیدینگ


► رنگ تاتو سوپر فیبروز - PHIBROWS SUPER

رنگ سوپر فیبروز PHIBROWS SUPER از رنگ های نسل جدید برند فیبروز  است و مواد به کار بدره شده در این رنک کاملا گیاهی و ارگانیک می باشد. این رنگ برای انجام میکروبلیدینگ رنگی بسیار با کیفیت و کاربردی به شمار می آید. ماندگاری بالا، عدم ریزش رنگ از ویژگی های مهم رنگ سوپر فیبروز است. که تاتو آرتیست ها را مجذوب خود کرده است.

رنگ سوپر فیبروز محصول کشور آلمان است که تحت برند شرکت صربستانی Phi (فی) تولید میشود. موسس و رئیس شرکت Phi (فی)، برانکو بابیک که خود مبدع متد های فیبروز و فیکانتور است از نام این متدها برای نامگذاری رنگ های فیبروز استفاده کرده است

رنگ تاتو سوپر فیبروز

 مشخصات | قیمت | خرید رنگ تاتو سوپر فیبروز

بهترین مارک رنگ میکروبلیدینگ


► ترکیب رنگ میکروبلیدینگ

یکی از مباحث مهم در میکروبلیدینگ رنگ شناسی است انتخاب رنگ مناسب پوست در نتیجه کار میکروبلیدینگ بسیار تاثیرگذار است. کسی که در کار میکروبلیدینگ حرفه ای باشد با شناخت تناژ پوست مشتری ترکیب رنگ بهتری را انتخاب می کند.

یکی از محبوب ترین روش ها برای انتخاب رنگ مناسب ابرو برای انجام میکروبلیدینگ ابرو، مقیاس فیتزپاتریک (Fitzpatrick) است. در نمودار زیر از ترکیب رنگ مو، رنگ پوست و رنگ چشم استفاده شده است تا بتوان بهترین پیگمنت برای میکروبلیدنگ انتخاب و استفاده کرد. این ویژگی ها مشخص میکند که هر کس دارای چه نوع پوستی هست ( از نوع یک سرد ترین و تا نوع شش گرم ترین)

بهترین رنگ-میکروبلیدینگ-ابرو

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در کرج

 

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فیبروز ابرو هستید پیشنهاد میکنیک مقاله فیبروز ابرو چیست؟ بررسی مزایا و معایب فیبروز ابرو را مطالعه بفرمایید.


  1399/06/10 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید