بهترین مرکز کاشت مو شیراز

بهترین مرکز کاشت مو در شیراز

کاشت تخصصی با یک خط موی طبیعی وظاهری پرتراکم در مرکز کاشت مو شیراز، توسط بهترین پزشکان در نهایت دقت انجام میشود.هر روز تعداد بسیاری از مردم با توجه به هزینه و قیمت مناسب کلینیک به این مرکز مراجعه می کنند.در کلینیک کاشت مو شیراز تمامی متدهای کاشت مو و ابرو مناسب با جدیدترین روش های روز دنیا انجام می شود.

کاشت مو در شیراز یک راه عالی برای شماست تا موهایی کاملا طبیعی به دست آورید . البته همه اینها از نظر پزشکی بی خطر هستند و نتیجه نهایی از نظر زیبایی شناختی قانع کننده است.
 

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز از نظر مردم کجاست !

آیا در بالای سرتان دچار عقب‌رفتن خط مو، موهای نازک یا لکه‌های طاس شده‌اید؟ در بیشتر موارد، این ریزش مو ژنتیکی است که به عنوان ریزش مو با الگوی زنانه یا مردانه شناخته می شود. ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم . شما یک ترمیم مو به صورت جداگانه در شیراز ، توسط یکی از جراحان برجسته مو در جهان، با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

موسسه ما یکی از بهترین کلینیک ها در نوع خود در جهان است و به طور مرتب توسط کارشناسان بین المللی کاشت مو و مجلات تجاری توصیه می شود.

ما به خاطر تجربه خود در زمینه کاشت موی ترکیه جوایز و جوایز متعددی دریافت کرده ایم. ما سالها به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز به مراجعین و زیباجویان خدمات عالی ارائه داده ایم .

آدرس : شیراز- ستارخان نبش کوچه 9 - ساختمان آریان


کاشت مو چیست؟

کاشت مو نوعی جراحی ترمیم مو است که طی آن موهای سالمی که در پشت و کنار سر رشد می‌کنند، به اصطلاح ناحیه اهداکننده، به مناطقی از پوست سر که دچار ریزش مو هستند، پیوند می‌شوند.

بر خلاف موهای بالای سر، موهای اهدایی که در پشت و پهلو رشد می‌کنند از اثرات مخرب دی هیدروتستوسترون، آندروژنی که باعث طاسی الگو می‌شود، مصون هستند.

بر خلاف موهای بالای سر، موهای اهدایی که در پشت و پهلو رشد می‌کنند از اثرات مخرب دی هیدروتستوسترون، آندروژنی که باعث طاسی الگو می‌شود، مصون هستند.

تکنیک های کاشت مو

کلینیک آریان تنها از مدرن ترین، ایمن ترین و موثرترین روش های کاشت مو استفاده می کند.

تکنیک‌های قدیمی مانند پیوند واحد فولیکولی (FUT)، که «جراحی نواری» نیز نامیده می‌شود - که در آن نواری از پوست از ناحیه اهداکننده گرفته می‌شود و برای فولیکول‌های مو برداشت می‌شود - در کلینیک ما استفاده نمی‌شود .

در عوض، ما بر روی تکنیک‌های جدیدتر استخراج واحد فولیکولی (FUE) و کاشت مستقیم مو (DHI) و به ویژه روش‌های بهبود یافته FUE Sapphire و Micro Sapphire DHI تمرکز می‌کنیم .

کاشت مستقیم مو چیست؟

DHI شکل پیشرفته FUE است که در آن فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده استخراج می‌شوند و سپس با همان ابزار تخصصی مستقیماً در ناحیه گیرنده کاشته می‌شوند و نیازی به ایجاد مکان‌های گیرنده از قبل را از بین می‌برند.

این روش دقیق و کنترل شده، نرخ بقای بالاتری را برای موهای کاشته شده تضمین می کند که منجر به نتایج طبیعی تر می شود.

استخراج واحد فولیکولی چیست؟

FUE به دلیل ماهیت کم تهاجمی آن محبوبیت پیدا کرده است . در یک روش کاشت مو FUE، جراح فولیکول‌های موی فردی را با استفاده از یک ابزار پانچ کوچک از ناحیه اهداکننده خارج می‌کند.

این منجر به زخم‌های جزئی‌تر و قابل توجه‌تر و زمان بهبودی سریع‌تر در مقایسه با FUT می‌شود ، جایی که نواری از پوست برداشته می‌شود و فولیکول‌ها از نوار برداشت می‌شوند.

چه کسانی واجد شرایط کاشت مو در شیراز هستند؟

معیارهای واجد شرایط بودن برای این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در نظر گرفته شوند.

اولاً، افراد مبتلا به طاسی با الگوی مردانه یا ریزش مو با الگوی زنانه (آلوپسی آندروژنتیک) مناسب‌ترین کاندید برای کاشت مو هستند. این شایع ترین نوع ریزش مو در مردان و زنان است. جراحی کاشت مو می تواند به طور موثری مو را در این موارد ترمیم کند.

ثانیا، افرادی که ریزش مو را به دلیل ضربه ، مانند سوختگی یا تصادف تجربه کرده اند ، می توانند از پیوند مو نیز بهره مند شوند. این روش می تواند به بازسازی پوست سر و بازیابی رشد مو در این مناطق خاص کمک کند.

علاوه بر این، افراد دارای شرایط پزشکی مانند آلوپسی آره آتا یا آلوپسی کششی نیز ممکن است واجد شرایط کاشت مو باشند. با این حال، مشاوره با یک جراح کاشت مو واجد شرایط برای تعیین بهترین اقدام بر اساس شرایط خاص و شرایط فردی ضروری است.

توجه به این نکته مهم است که سن نیز یک عامل مهم در بررسی واجد شرایط بودن کاشت مو است. داوطلبان باید در سلامت کامل و الگوی ریزش مو ثابت باشند.

در حالی که بهترین سن برای کاشت مو وجود ندارد ، افراد بالای 25 سال کاندیدای بهتری هستند زیرا الگوی ریزش مو آنها قابل پیش بینی تر است.

ارزیابی رایگان کاشت مو شیراز

  

 

 ☎    0935 30 30 801 

 ☎   0917 25 42 884  

☎  071 36 49 16 04


 

نکات مهم قبل از کاشت مو در شیراز

 


کاشت مو به روش SUT در شیراز 

 

محدودیت های کاشت مو به روش SUT 


 

هزینه کاشت مو به روش SUT در شیراز

 


چرا هزینه کاشت مودر شیراز به روش fut و fit پایین  می باشد؟

 

 


کاشت مو به روش FUE در شیراز

 

 

 

 

 


منبع :  ariyanhairclinic.com 

منبع :  cosmedica.com

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید


اسدی
1401/10/06

متقاضی کاشت مو

ابراهیم جعفری
1401/08/18

بانک موی سرم خیلی کمه میخوام ازبدنم بردارم امکانش هست

آرش کاوه
1401/05/21

سلام ببخشید میخواستم برای خودم یک نوبت بگیرم برای کاشت مو وقیمت کاشت مو را هم برایم بگویید و چون الان واتساپم فعال نیست نمیتوانم عکس بگیرم ولی تا شب واتساپم را فعال میکنم و عکس خودم را که گفته بودین برایتان ارسال میکنم ممنون ازتون که زودتر جوابش را بهم بدید و هر چه نوبت برای کاشت موی خودم زودتر شود بهتر است با سپاس ازتون

رضا
1401/04/11

سلام. من ميخواهم از تهران براي كاشت مو به شيراز بيام. بيزحمت بفرماييد چند روز بايد اونجا بمونم؟ هزينه اش چقدره؟

سعید نوری زاده
1401/03/12

سلام میخواستم کاشت مو انجام بدم

ابوالفضل
1401/03/10

سلام میتونید روش sut و روش fue را باهم مقایسه کنید و بگید کدوم بهتره؟

محمد
1401/01/05

سلام کاشت مو با بانک موی ضعیف امکان پذیر هست؟

مشاور سایت
1401/01/05

سلام بله ولی بهتره تماس بگیرید

Mahdi123
1399/08/15

سلام ببخشید می خواستم بدونم. برای جلوگیری از ریزش مو راه حل چیست ؟ ایا اون تزریقی که میگن انجام میشه همون prpهست یا نه؟ واینکه چقدر تاثیرگذاره ؟ چه مقدار زمان براش نبازه؟

مشاور سایت
1399/08/15

سلام با شماره های کلینیک تماس بگیرید بهتر میتونن راهنماییتون کنن

فاطمه شهریاری
1399/07/01

اموزش هم داده میشه اگر بله قیمت رو میشه بگید و اینکه چن جلسه میشه

مشاور سایت
1399/07/01

برای اطلاع از شرایط کاشت مو در شیراز با شماره های بالا تماس بگیرید

ایران
1399/06/04

سلام کاشت ابرو هم مثل کاشت مو طولانی هست یا زمان کمتری برای عمل نیازه؟

مشاور سایت
1399/06/04

سلام زمان انجام عمل کاشت ابرو عموما بخواطر تعداد گرفت ها کمتر از کاشت مو است

سینا
1399/06/04

سلام. احتمال ریز ابرو پس از کاشت وجود داره؟ یعنی کاشت ابرو دائمی هست؟

مشاور سایت
1399/06/04

سلام بله کاشت ابرو در شیراز به صورت کاملا دائمی انجام میشود.ریزش ابرو در مواقع خیلی نادر اتفاق میافتد.

لیلا
1399/04/28

سلام.من کاشت ابرو در شیراز انجام دادم.به نظرم هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کار در سطح عالی بودن.فقط لطف میکنید راجع به ریزش دوباره کاشت ابرو بگید؟

مشاور سایت
1399/04/28

بله.یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز قرار دارد. اصلا شما پس از کاشت ابرو در شیراز، یک دوره موهای کاشته شده میریزد و پس از یک تا دوماه دوباره شروع به رویش مجدد میکند و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

مرتضی
1399/04/14

مدت زمان عمل کاشت مو در شیراز چقد هست ؟

مشاور سایت
1399/04/14

بسته به تخصص و ناحیه و حتی نوع روش کاشت مو در شیراز متفاوت است.شما باید به صورت میانگین 8 ساعت برای کاشت مو در نظر بگیرید.

هادی
1399/04/14

چند وقت بعد از کاشت مو میتونیم ورزش کنیم، مثلا باشگاه بدنسازی یا فوتسال بریم؟

مشاور سایت
1399/04/14

بهتر است بین 45 روز تا 1 ماه ا انجام ورزش پس از کاشت مو پرهیز کنید و برای هر فعالیت در این دوران از پزشک خود در شیراز مشورت بگیرید

احمد
1399/04/14

سوال من اینجاست که کاشت مو که تو شیراز انجام میشه دائمی هست یا امکان داره دوباره بریزه ؟

مشاور سایت
1399/04/14

پس از انجام پیوند مو در شیراز، احتمالا موهای کاشت شده یکبار میریزد و دوباره بعد از چند ماه رشد میکند. این موهای کاشته شده دقیقا مانند موهای خودتان هست.

مرضیه
1399/04/14

سلام شوهر من فقط جلو سرش موهاش ریخته...آیا امکانش هست فقط یک منطقه خاص کاشت مو انجام بشه؟

مشاور سایت
1399/04/14

برای کاشت مو در شیراز میتوانید هر قسمت از سر خود را که نیاز دارد، کاشت مو انجام دهید.برای انتخاب روش کاشت مو بهتر است از پزشک متخصص نیز مشورت بگیرید

فرح
1399/02/16

هزینه کاشت مو و ابرو رابصورت تقریبی بیان می فرمائید و آیا اندوتاین صورت انجام میدید و با چه هزینه ای . ممنون فرح

مشاور سایت
1399/02/16

پیرامون هزینه کاشت مو در شیراز مطالبی بیان شده است با این حال برای اطلاع از اخرین قیمت ها با کلینیک کاشت مو در شیراز که در ابتدای صفحه به شما معرفی شده تماس بگیرید.سوالات و مشکلات شما را پاسخ خواهند داد