8 ترفند آرایشی برای رفع چین و چروک پلک

بهترین ترفند های آرایشی برای پنهان کردن چین چروک پلک ها

آرایش یکی از تفریحات بسیاری از افراد است. نوجوانان معمولا دوست دارند با آریش بالغ تر به نظر برسند و افراد مسن معمولاً می‌خواهند جوان‌تر به نظر برسند. اگر به دلیل وراثت یا سن دچار افتادگی چروک اطراف چشمتان شدید می توانید با ترفندهای آرایشی رفع چین و چروک پلک این خطوط را پنهان کنید


8 ترفند آرایشی برای کاور کردن چین و چروک پلک

آیا دقایق زیادی را برای آرایش کردن جلوی آینه سپری کرده‌اید، اما وقتی چشمانتان را باز می‌کنید، تمام کارهایتان توسط چین و چروک پلک‌هایتان پنهان میشوند؟ 

نکات زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد، شما فقط باید بدانید که چگونه با در نظر گرفتن این جزئیات کوچک آرایش کنید تا در جوانی ظاهر خود را بازیابید. با این ترفند ها علاوه بر پنهان کردن چین و چروک پلک، استفاده از آرایش چشم مناسب می تواند به شما کمک کند تا ظاهری آرام تر و جوان تر داشته باشند.


1. فرم دادن به ابرو

یکی از کارهایی که می توانید برای اصلاح فرم و پنهان کردن چین چروک پلک  انجام دهید، فرم دادن به ابروها است. همه شنیده‌اند که از چشم‌ها، بینی و خطوط صاف برای فرم دادن به ابروهایتان استفاده می‌کنید.

با لبه بینی شروع کنید، قوس را مستقیماً روی مردمک بکشید، انتهای دم به خطی ختم شود که بینی شما را به گوشه چشم متصل می‌کند.

عکس پیدا کردن فرم ابرو با استفاده از روش سه خط

 اما یک قانون مهم که هرگز در ترفند های آرایشی به آن اشاره نمی شود این است که انتهای دم و گوشه داخلی ابروی شما باید روی یک خط افقی قرار گیرد. اگر دم ابرو پایین تر از این خط به سمت پایین کشیده شود، افتادگی پلک را بیشتر نشان داده می شود.

عکس فرم دادن به ابرو برای چشم های افتاده

کوتاه کردن / زاویه دار کردن بیشتر دم ابرو به سمت بالا به کشیده کردن چشم های افتاده و همچنین ایجاد فضای بیشتر برای پلک کمک می کند.

عکس اندازه درست دنباله ابرو


در حال بروزرسانی...

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید