کاشت موقت یا نمازی

کاشت موقت یا نمازی

کاشت موقت کاشتی است که هم با دوام است و هم شکیل و در نهایت خیلی بهتر از آن ناخنهای آماده و طرح دار است که با چسب می چسبد .


کاشت موقت یا نمازی چیست؟

 اکستنشن ناخن موقت که در ایران به کاشت ناخن نمازی نیز شناخته میشود یک گزینه محبوب برای افرادی است که تمایل دارند ناخن های بلندتر یا شیک تری داشته باشند اما بدون اینکه در طولانی مدت نیاز به نگهداری و رسیدگی داشته باشند. بعضی از این روش های برای کسانی که به کاشت ناخن و یا دستگاه یو وی حساسیت پیدا کرده اند میتوان بهره برد.


انواع مواد و روش های کاشت ناخن موقت

کاشت ناخن موقت معمولا از مواد سبک و ظریف مانند تیپ ناخن، سافت ژل یا فایبرگلاس ساخته می شوند. این مواد انعطاف پذیر و بادوام هستند و تناسب راحت و ظاهر طبیعی را ارائه می دهند.

کاشت ناخن موقت به روش‌های متفاوتی انجام میشود در اینجا چند نوع رایج نام بردیم:

کاشت تیپ به نوک ناخن: به نوک ناخن تیپ که با استفاده از چسب ناخن به ناخن طبیعی متصل می شوند مقداری از آن کوتاه میشود بهتر است نیم میل تا یک سانت بلند از ناخن باشد و سپس مرز ناخن و تیپ سوهان کشیده میشود و سپس با لاک ژل مستحکم تر و در صورت درخواست طراحی میشود.

کاشت ناخن های مصنوعی بی رنگ: ناخن مصنوعی بیرنگ (که جزو دسته تیپ های ناخن است) با چسب روی صدف ناخن چسبیده میشود به میزان دلخواه کوتاه میشود و فرم دلخواه داده میشود و روی آن با لاک یا بیس ناخن کاور با لاک ژل طراحی میشود.

روکش ناخن با فایبر گلاس: روکش های ناخن ورقه های نازکی از فایبر گلاس هستند که بعد از تیپ گزاری و کوتاه ککردن تیپ و سوهان کشی مرز تیپ و ناخن روی صدف ناخن و تیپ چسبانده میشد و فرم دهی میشود و سپس کاور یا طراحی میشود.

اکستنشن ناخن سافت ژل: سافت ژل ها جزو ژل های نرم و سبک هستند بعد از مراحل تیپ گذاری از سافت ژل برای روی صدف ناخن و تیپ استفاده میشود و و پس از فرم دهی کاور یا طراحی میشود.

 


ویژگی ها و ماندگاری روش های مختلف کاشت ناخن موقت

کاشت ناخن موقت یا نمازی بسته به مواد مصرفی و روش ها ذکر شده ویژگی ها، کاربرد و ماندگاری متفاوتی دارند که در ادامه شرح میدهیم.

کاشت ناخن موقت با تیپ بسیار ظریف و طبیعی است اما ماندگاری پایینی دارد و بین چند ساعت و نهایتا با نگهداری تا یک روز ماندگاری دارد است.

از این کاشت بهتر است برای قرار ها و ملاقات های چندساعته استفاده شود همچنین برای مجالس کوتاه مدت نیز با نگهداری قابل استفاده است کاشت ناخن با تیپ برای کسانی که حساست پوستی دارند میتوانند این روش را انتخاب کنند.

تیپ ناخن را میتوان در خانه جدا کردن و با سوهان کشی و استون لاک و مواد اضافه روی ناخن را پاک کرد.


کاشت ناخن موقت با ناخن مصنوعی شیشه ای به صدف ناخن فرم خوبی میدهد برای کسانی که صدف کوچک یا نامرتبی دارند گزینه خوبی است و اگر با چسب محکمی بچسبد نسبت به کاشت با تیپ مقاوم تر است می توان تا دو یا سه روز از آن نگهداری کرد.


در حال بروزرسانی...

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید