آموزش کاشت ناخن ژله ای

آموزش کاشت ناخن ژله ای


آموزش کاشت ناخن ژله ای

مواد مورد استفاده در کاشت ژل:

  1.  پریمیوم ژل

  2.  تاپ شاین  ژل

  3.  برآشان  ژل

  4.  پرایمر ژل

در این کاشت تمام مراحل زیر سازی انجام میشود :  مانیکور خشک ، ناخن گرفتن ، براقیت ناخن ، پاک کردن کامل پوره های ناخن با فرچه زدن، ضد قارچ ،چسباندن تیپ ،محو خط تیپ، پاک کردن پوره ناخن و دوباره زدن ضد قارچ بعد زدن ، پرایمرکه پرایمر مخصوص کاشت ژل هست.

بعد از زدن پرایمر ، یک لایه خیلی نازک ژل بیس روی ناخن میزنیم با رعایت کامل اینکه ژل به پوست و اطراف ناخن مالیده نشود چون باعث هواگرفتگی میشود وقتی بیس را زدیم  ناخن را داخل یووی گذاشته به مدت 2دقیقه و بعد با پد آغشته به کلینزر چسبندگی و نوچی ژل را میگیریم.

کار  کلینزر ، گرفتن چسبندگی ژل ها هست که پس از خارج کردن دست از یووی اینکار انجام میشود، در مرحله بعد ، ژل پرمیوم را که سفت تر هست با قلم زبان گربه ای یا قلم سر تخت به حالت دورانی روی سطح ناخن پهن میکنیم.

توجه کنید که اصلا نباید روی ژل را بکشید فقط به حالت دورانی ژل را پخش کنید تا همه ناخن یکدست موادگذاری شود سپس دوباره ناخن راداخل یووی بگذارید به مدت 2 دقیقه و بعد خارج کرده و با کلینزر چسبندگی آن را بگیرید و یکبار دیگران ژل پرمیوم را تکرار کنید تا به ضخامت ایده ال برسد.

این مرحله را میتوانید تا 3بار انجام دهید به شرط اینکه موادگذاری خیلی ضخیم نبوده باشد اگر هم مواد گیری نامرتبی داشتید بعد از هر بار زدن ژل پرمیوم یک سوهان دستی سطحی بکشید تا سطح کار یکدست شود .

توجه کنید اگر ما بین کار ناخن را سوهان خورده دیدید حتما قبل از زدن مرحله بعد کامل پوره های سوهان کشی را  از روی ناخن پاک کنید در غیر این صورت  این پوره ها باعث مخلوط شدن با ژل مرحله بعد شده و در کار حالت دون دون بوجود میاید.

بعد از اینکه مرحله پرمیوم به ضخامت دلخواه رسید تاپ شاین را یک لایه نازک زده بعد یووی سپس کلینزر و درآخر یک  لایه هم براشان ژل میزنیم. بعد یووی و کلینزر.

توجه کنید که بعد از تاپ شاین و براشان دیگر نباید سوهان کشی انجام بگیرد فقط بعد از پرمیوم ژل نیاز به زدن سوهان هست.در تمام مراحل به هیچ وجه نباید ژل به پوست اطراف ناخن تماس پیدا کند.

نکات مهم :

 

آناهید به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی ناخن در کرج  و  تهران  آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات تضمینی میباشد.


سالن زیبایی و مرکز تخصصی ناخن آناهید

مرکز زیبایی آناهید

برای تماس کافیست روی شماره ها کلیک کنید   no

شعبه  کرج

90 24 48 34 026         60 96 880 0910

شعبه  تهران

474 60 10 0992          18 455 220 021

مدیریت :  ناهید نجابت  

برای دیدن نمونه کارها پیج اینستاگرام ما را مشاهده فرمایید 

anahidbeauty.ir  مرکز زیبایی آناهید wink

  1. پرایمر کاشت ژل با کاشت پودر فرق داره ،تو قسمت کاشت ژل هم نوشتم برای کاشت ژل پرایمر ژل میخوایم ، ولی برای کاشت پودر ما پرایمر دیگه ای رو داریم پس با هم فرق دارن

  2.  تاپ شاینی ام که ما برای کاشت ژل استفاده میکنیم با تاپ شاینی که برای کاشت پودر میزنیم فرق داره ،حتی بعضی تاپ شاین ها فقط روی کاشت زده میشه و قابلیت استفاده رو لاک و نداره

  3.  ما چیزی به اسم ژلیش نداریم خیلی شده که پرسیده میشه مراحل ژلیش رو بگین عزیزان ژلیش فقط یک برنده و روشی تو کاشت ناخن نیست ، ما یه کاور ژل یا ژل پلیش کردن ناخن داریم و یه کاشت ژل که کلا موادو وسایلش با کاور ژل کردن فرق داره پس به کاور ژل کردن به اشتباه نگین ژلیش و کاور ژل کردن رو با کاشت ژل قاطی نکنید.

لاک ژل : از ژل بادوام و لاک می باشد که به آسانی بکار میرود. با لاک ژل ضد خش شما می توانید مشتریان خود را در جلا دادن ، مانیکور یا پدیکور آنها به بهترین وجهی کمک نمائید . تراشه برداشتن و پوسته انداختن لاک ناخن دیگر مربوط به گذشته ها می باشد. لاک ژل برای مدت 2 هفته بدون از دست دادن جلا و شدت رنگ خود باقی می ماند و در عین حال یک تقویت کننده طبیعی برای ناخن های شما می باشد. این تکنیک برای کسانی که به ناخن طبیعی علاقه دارند، بسیار مطلوب است. بنابر این برای بکارگیری لاک ژل ما کافی است تا از یک مانیکور، یک لاک پایه و یک لامپ ماورای بنفش استفاده کنید. پاک کردن ژل نیز آسان است و با یک تکه پارچه آغشته به استون پاک می شود .

تمام لاک ژل ها به عنوان لاک ناخن های دائمی قابل استفاده می باشند با خیال راحت بکار می روند، پوشش دهی و ثبات رنگ بالایی دارند، غلظت آنها پائین است، دچار پریدگی رنگ نمی شوند، رنگیزه آنها قوی است، به عنوان لاک مرحله نهائی پس از بکارگیری ژل مدل دهی ، قابل استفاده می باشند، دچار خراشیدگی نمی شوند، برای سیستم های ژل و پودر مناسب می باشند ، جهت ناخن های طبیعی قابل استفاده هستند ، هیچگونه ریزش و چکه ای ندارند، و در برابر لامپ ماورای بنفش ظرف 120 ثانیه تثبیت می شوند.

 

آموزش زدن لاک ژل : دیزاین لاک ژل جایگزین مناسبی بجای کاشت یا کاور ناخن برای کسانی که ناخن های خوش فرم ولی شکننده دارند میباشد .در این روش نیاز به سوهان کشی نمی باشد و برداشتن آن اسیبی به ناخنها وارد نمیکند و برای ناخنهای دست بین 21 الی 30 روز دوام دارد . این روش برای ناخنهای پا که رشد کمی دارند بخصوص انگشتان کوچک پا که اغلب دچار شکستگی میشوند بسیار مناسب بوده و تقریبا دو ماه دوام دارد.

لاک ژل درانواع ساده و حرارتی میباشد که با تغیر دما رنگ عوض میکنند در اینجا روش صحیح زدن لاک ژل و ریمو ان توضیح داده میشود

  1. ناخنها را مانیکور میکنیم بطوریکه کاملا پوسته های اطراف گرفته شود

  2. سطح روی ناخن را بوسیله بافر خش میندازیم

  3. ناخن ها بخصوص لبه ها را پرایمر بدون اسید میزنیم

  4. بیس کت ژله ای را بصورت یک لایه بسیار نازک میزنیم بصورتی که به اندازه یک سر سوزن با پوست اطراف ناخن فاصله داشته باشد سپس 30 ثانیه در دستگاه  led  یا 2 دقیقه در دستگاه uv   قرار میدهیم

  5. لاک رنگی را بصورت لایه نازک و با حفظ فاصله ذکر شده میزنیم و بمدت 30 ثانیه در led یا 2 دقیقه در uv قرار میدهیم ) این مرحله 2 بار تکرار شود (

  6.  تاپ کت ژله ای را بصورت لایه نازک و با فاصله ذکر شده میزنیم و بمدت 30 ثانیه در  led یا 2 دقیقه در uv قرار میدهیم

  7. بهتر است تاپ کت را دو بار تکرار کنید مخصوصا روی ناخن طبیعی برای دوام بیشتر

  8. درآخرپد اغشته شده به کلینزر را روی ناخن میکشیم و نوچی اضافه مواد را از بین میبریم

  9. دور ناخن را با روغن ناخن چرب کرده و ماساژ می دهیم.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید