نکات مهم آرایش استخری | چطور آرایش خود را در برابر آب مقام کنیم؟

برای آرایش استخری به جز استفاده از محصولات ضد آب تکنیک ها گریم و میکاپ استخری را هم باید بدانید پس با ما همراه باشید.


برای آرایش استخری چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

یکی از مشکلات در تابستان ماندگار میکاپ هنگام عرق کردن یا هنگام شنا کردن است. البته چندین است برای رفع این مشکل برند های آرایشی محصولات ضد آب را به بازار عرضه کرده کرده اند اما بسیاری که اصول آرایش استخری یا همان ضد آب را رعایت نمیکنند حتی با این محصولا ت نتیجه دلخواه حاصل نمیشود اگر قصد انجام یک میکاپ ضد آبرا دارید بهتر است قبل از خرید محصولات ضد آب، تکنیک استفاده از آن ها و محصولات ضروری را بدانید...

1.تمیز کردن پوست

تمیز بودن پوست از ابتدایی ترین اصل ها چه در آرایش استخری و چه دیگر تکنیک های آرایشی است. تمام کثیفی ها و آلودگی های انباشته شده در منافذ، چربی اضافی دشمن آرایش هستند.

پس از شستن پوست، باید از یک تونیک یا آب میسلار استفاده کرد تا بقایایی که صابون به تنهایی قادر به پاک کردن آنها نیست، از بین برود.

تونیک عمیقا تمیز می کند و pH را متعادل می کند، بنابراین برای پوست های چرب ایده آل است.

مایسلار واتر برای انواع دیگر پوست ایده آل است، زیرا به نرمی و بدون خشکی پاک می شود.


2. آبرسانی پوست

مرحله دوم آبرسانی است. برای انواع پوست حتی پوست های چرب ضروری است، انواع مختلفی از آبرسان ها وجود دارد و که برای انواع پوست مناسب هستند، برای پوست های چرب، مرطوب کننده های که فرمول های مبتنی بر ژل دارند را انتخاب کنید.

پس از استفاده از آبرسان، چند دقیقه اجازه دهید تا جذب پوست شود.


3. قبل از آرایش استخری

پرایمر عمل پوشاندن منافذ را دارد و می توان آن را با انگشتان خود آغشته به پوستتان کنید و به آرامی فشار داد تا به منافذ نفوذ کند و سطح پوستی صاف را ایجاد کند.

بسیار مهم است که پرایمر را بیش از حد استفاده نکنید زیرا ممکن است دون دون شود و نتیجه آرایش را به خطر بیندازد.


در حال بروزرسانی...

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید