نکاتی برای آرایش حرفه ای تر

چگونه حرفه ای آرایش کنیم؟

تا حد امکان نکاتی را در مورد بهترین شکل آرایش برای صورت خود جمع آوری کنید. اگر چهره خود را به خوبی می شناسید، می توانید مجموعه ای از نکات خوب را به صورت آنلاین جمع آوری کنید، فقط ابتدا مطمئن شوید که آیا آنها توسط یک حرفه ای منتشر شده اند یا خیر.


نکاتی برای آرایش حرفه ای تر

خیلی ها هنگام آرایش دچار این مسئله میشوند که هیچ چیز در آرایش خوب پیش نمی رود و همه چیز کج می شود یا قرینه نمیشود. در چنین مواردی مهم است که بدانید چگونه به طور حرفه ای و صحیح آرایش کنید. ممکن است نیازی به گذراندن دوره آرایش حرفه ای نداشته باشید ، اما مطمئناً می توانید برخی از نکات آرایشی حرفه ای را یاد بگیرید که روند آرایش شما را ارتقا می دهد.

نکاتی برای آرایش حرفه ای

نکات زیر از تعدادی از مدرسان دوره های حرفه ای گریم جمع آوری شده است و این نکات آرایش حرفه ای برای هر خانمی، مناسب است. آنها را بخوانید و در روتین آرایش خود بگنجانید.


نکاتی برای آرایش حرفه ای شماره 1: برای وسایل و محصولات آرایش خود هزینه بیشتری کنید

وسایل آرایش و محصولات آرایشی که استفاده می کنید به اندازه مهارت های آرایشی شما مهم هستند. به عنوان مثال، فرض کنید از برس های آرایشی متوسط و کانسیلر ضعیف ​​استفاده می کنید، بنابراین حتی اگر همه چیز را در مورد ایجاد یک پایه آرایش حرفه ای بدانید،  آرایش زیرسازی شما عالی به نظر نمی رسد.

انتخاب رژگونه مطابق با پوست

فقط با بهبود کیفیت وسایل آرایش خود و استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت، می توانید ظاهر خود را حتی بدون افزایش مهارت آرایشی به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.


نکاتی برای آرایش حرفه ای شماره 2: عیب های خود را دوست داشته باشید و سپس آنها را پنهان کنید

نکته ای عالی برای شما باید بداند این است که هرکسی در چهره خود نقص هایی دارد که باید آنها را دوست داشت و یاد گرفت تا آنها را پنهان کند. به روشی چاپلوسانه چه تغییراتی در رنگدانه های پوست شما باشد و چه نواحی قرمزی روی صورت، اینها لکه های طبیعی هستند که همه دارند. راه رسیدن به آرایش حرفه ای تر این است که یاد بگیرید چگونه آنها را پنهان کنید تا ظاهری یکدست و زیبا داشته باشید.

وقتی بدانید که چگونه عیب های خود را پنهان کنید، حتی در بدترین روزتان نیز فوق العاده به نظر خواهید رسید. شایع ترین عیوب در زنان عبارتند از: لکه های افزایش سن، قرمزی اطراف بینی و کیسه های زیر چشم.

اما نگران نباشید هر یک از این ایرادات رایج دارای تکنیک های آرایش حرفه ای است که آنها را برطرف می کند. اسکارهای آکنه را می توان با کمک یک کانسیلر با کیفیت که مناسب پوست صورت شماست پنهان کرد، قرمزی ناحیه بینی با استفاده از کمی پودر برطرف می شود و کیسه های زیر چشم با استفاده از ترکیبی از کانسیلر و سایه چشم از بین می روند.

پنهان کردن عیوب خود نه تنها ظاهر آرایشی عالی به شما می دهد، بلکه در روزهایی که آرایش کمتر چشمگیرتری دارید، اعتماد به نفس به شما می دهد.


نکاتی برای آرایش حرفه ای شماره 3: فرم صورت خود را با آرایش اصلاح کنید

اگر فرم صورت خود دوست ندارید با آرایش به درستی کانتور بکشید و با تکنیک های هایلایت و سایه زدن، ویژگی های فرم صورت را تغییر دهند. به عنوان مثال، اگر صورت گرد دارید و می‌خواهید صورتتان بیضی‌تر به نظر برسد، رنگ برنزی تیره‌تر از رنگ پوستتان را روی دو طرف صورت (دور گونه‌ها) بزنید اگر پیشانی برجسته دارید، تکمیل سایه در اطراف لبه بیرونی پیشانی در امتداد خط م، ظاهر برآمدگی پیشانی را به حداقل می رساند. اگر بینی پهنی دارید، سایه چشم در امتداد پل بینی شما که از قسمت داخلی ابرو شروع می شود، بینی باریک تر را ایجاد می کند. اگر به گونه های بلندتر علاقه دارید، سایه چشم را در بالای استخوان گونه به کناره های شقیقه بزنید. نور و سایه برای خطوط صورت شما نیز می تواند روی چشمان شما معجزه کند و آنها را برجسته کند، اگر احساس می کنید چشمان شما بیش از حد گود افتاده است.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید