آنچه در مورد لیفت و لمینت باید بدانید؟

آنچه در مورد لیفت و لمینت باید بدانید؟

موادیست از جنس کراتین که در چند مرحله در یک روز روی مژه های شما قرار میگیرد و مژه هاتون مشکی تر ضخیم تر و بلند تر میکنه علاوه بران باعث تقویت مژه های شماهم میشه.لمینت دقیقا کار ریمل برای شما انجام میده. ولی یه ریمل منظم و مرتباز لحاظ ظاهر بسیار طبیعی و شیک.مناسب سخت پسندان و کسانیکه موافق زیبایی در حین سادگی هستناین مواد بین 2 هفته تا 3ماه ماندگاری دارد.در این روش از هیچگونه مژه ای استفاده نمیشود.


لیفت مژه چیست؟

امروزه توجه به زیبایی دربین بانوان بیشتر از گذشته و بی رویه شده است و روش های تغییر در چهره برای زیباتر شدن هم خیلی بیشتر از گذشته شده است و هرروز یک روش برای این کار انجام می شود. لیفت مژه یکی از روش  های تغییر در چهره و میل به زیبایی است که نام دیگر لیفت مژه، لمینیت مژه است که این کار معایب و مزایای خود را دارد. اگر نمیدانید لیفت مژه چیست تا انتها این متن را بخوانید.

لمینت مژه چیست ؟

لمینت مژه هیچ تفاوتی با لیفت ندارد، تنها لازم است بدانید که در لمینت مژه از رنگ هایی بخصوص استفاده می کنند تا در نهایت مژه های شما ضخیم باشد و نیازی به زدن ریمل نداشته باشید.

فرق بین لیفت و لمینت مژه چیست ؟

“لیفت مژه بهتره یا لمینت ؟”  اگر شما نیز این سوال را دارید لازم است بگوییم که در واقع لیفت مژه پیش نیازی برای لمینت مژه خواهد بود؛ این دو روش تقریبا با یکدیگر یکسان هستند با این تفاوت که در لمینت از رنگدانه هایی برای رنگ کردن ابروها نیز استفاده می شود که نقش ریمل را برای شما بازی خواهند کرد و منجر به ضخامت بیشتری خواهند شد که این افزایش ضخامت به سلیقه شما انجام می شود. این در حالیست که در لیفت تنها مژه های شما حالت دار خواهند شد و مرحله رنگ آمیزی در آنها وجود نخواهد داشت. اما همانطور که گفته شد برای انجام لمینت مژه حتما باید لیفت ابتدا انجام گردد.

 

$salons$

لیفت مژه در یک جلسه؟

قبل از هرچیز با یکی از سالن‌هایی که لیفت مژه انجام می‌دهند، تماس گرفتیم. مژگان خودش را متخصص لیفت معرفی می‌کند و تخصص خود را برایم این‌طور تبلیغ می‌کند: «با بهترین مواد گیاهی، بهترین نتیجه را تضمین می‌کنم. این روش جدید است و هیچ عوارضی ندارد. طی یک جلسه مژه‌هایت فر، ضخیم و تیره می‌شود و پر به نظر می‌آید. اگر مژه‌هایت خالی هم شده باشد با این روش دیگر به چشم نخواهد آمد.» 
درباره شیوه انجام این روش و قیمت آن می‌پرسم. او می‌گوید: «نگران قیمت نباش، تخفیف می‌دهیم. قیمت با تخفیف سالن ما برای لیفت مژه 300هزار تومان است. این روش هیچ درد، خونریزی یا عوارضی ندارد و فقط مواد خاصی را به مژه‌هایت می‌زنم. خیلی راحت است و فقط هر دو ماه یک بار هم باید برای ترمیم بیایی. وقتی این روش را انجام دهی دیگر لازم نیست آرایش کنی و به‌طور طبیعی زیبا می‌شوی.» قبل از هر چیز مژه‌‌ها را از آلودگی‌ها پاک می‌کنیم و یک پاکسازی انجام می‌شود. به‌علاوه با استفاده از تقویت‌کننده‌ها، مژه‌ها را تقویت می‌کنیم. با استفاده از محلول لیفت، مژه‌ها را بلندتر می‌کنیم و بعد با استفاده از کراتین ساقه‌ها را تقویت کرده و پر می‌کنیم. کراتین باعث فرخوردگی مژه هم می‌شود. بعد از آن هم رنگ کردن مژه‌ها با رنگ است و دوباره با سرم ویتامینه، مژه‌ها را تقویت می‌کنیم.  
او که از پرس و جوی زیاد من کلافه شده درباره موادی که استفاده می‌کند، می‌گوید: «نگران موادی که استفاده می‌کنم نباش. مواد گیاهی و تقویت‌کننده است.مواد اصلی کراتین ، ویتامین و روغن‌های مفید است.  هیچ عارضه‌ای هم ندارد، من تضمین می‌کنم که همه چیز بهداشتی است و اگر برایت عارضه‌ای داشت از من شکایت کن.» بعد از این تماس، با مسعود داوودی و پروانه ساکت، متخصصان پوست و مو راجع به این ادعاها صحبت کردیم. در ادامه نظر کارشناسان را بخوانید.

نکات قبل از لیفت مژه

 ابتدا بررسی کنید که آیا اصلا لیفت مژه برای شما مناسب می باشد یا نه؟ لیفت مژه ممکن است خطراتی برای شما داشته باشد. اگر پوست شما حساس می باشد و یا اینکه شما اگزما داشته باشید در این صورت بهتر است به دنبال روشی غیر از لیفت مژه برای تقویت مژگان خود باشید زیرا این روش ممکن است باعث حساسیت و سوزش چشمان شما گردد.
همچنین اگر مژه های شما کوتاه می باشد در این صورت لیفت مژه روش مناسبی برای شما نخواهد بود. لیفت مژه برای کسانی مناسب است که اولا دارای مژه های صاف و مستقیم بوده و می خواهند آنها را حالت دار و فر نمایند، دوما فرمژه و یا اکستنشن برایشان کارساز نبوده و سوما نمی خواهند هر روز از ریمیل استفاده نمایند.

 

لیفت مژه

لیفت مژه ها، روشی  است که در آن مژه ها تقویت شده، حجیم، پررنگ و فرخورده به نظر می رسند. لمینت مژه  از مواد معدنی و مقوی برای تقویت مژه ها استفاده شده و مژه ها به طور طبیعی زیبایی خاص خود را به دست می آورند.

متاسفانه همه ما نمی توانیم مژه های بلند، پرپشت و فرخورده ای داشته باشیم.  امروزه با استفاده از تکنولوژی جدید لمینیت مژه جذابیت و زیبایی مژه ها بیشتر میشود، به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، موضوع لمینت مژه چیست بررسی میشود.

موادی که برای لیفت مژه استفاده می‌شود را می‌شناسید؟

موادی که در لیفت مژه استفاده می‌شوند مواد مختلفی هستند که قسمت عمده آن را کراتین تشکیل می‌دهد. کراتین بر اثر ماندن روی مژه‌ها، تا حدودی به پایه آنها نفوذ می‌کند و چیزی شبیه همان کراتینه کردن موهای سر است اما در ابعادی که برای مژه‌ها مناسب باشد. البته برای حالت گرفتن و تأثیر بهتر مواد شیمیایی و گیاهی دیگری هم در کنار کراتین استفاده می‌شود. این مواد باعث می‌شود که مژه ها ضخیم‌تر به نظر برسد. همه این موارد برای زمانی است که همه چیز در بهترین حالت آن باشد. اما گاهی اوقات ممکن است برخی از کسانی که لیفت مژه انجام می دهند برای کاهش هزینه‌ها و عدم تخصص، موادی استفاده کنند که برای مژه مناسب نباشند. مثلاً کراتینه مورا با همان ابعاد برای مژه به کار ببرند. بنابراین در انتخاب آرایشگر باید دقیق باشید و سراغ بهترین آرایشگاه ها بروید.

لیفت مژه

لیفت مژه برای زنان باردار هیچ منعی ندارد

مراحل لیفت مژه

مرحله اول:
در این مرحله پاکسازی کامل دور چشم از هر گونه آلودگی و چربی بوسیله محلول پروتئین و آماده سازی بوسیله کمپلکس تقویت کننده مو انجام میگیرد.
√ مرحله دوم: افزایش طول و خمیده کردن مژه توسط سرم لیفت مخصوص در این مرحله انجام میگیرد.
√ مرحله سوم: پر کردن ساقه مو با کراتین طبیعی
√ مرحله چهارم: رنگ آمیزی مژه با رنگدانه های مخصوص
√ مرحله پنجم: فیکس و تقویت با سرم مخصوص ویتامینه

لیفت مژه LB LASHBASE یک روش درمانی و طبیعی برای ضخیم کردن مژه های نرمال و داشتن مژه هایی محکمتر،خمیده تر و بلندتر  است.
لیفت مژه یک روش شیمیایی نیست و اثرات مخرب مانند اکستنشن ندارد.
ماندگاری این روش دو تا سه ماه میباشد و در این مدت ،نیاز به ترمیم و مراقبت خاصی ندارد .
تنها یک روز بعد از انجام لیفت مژه نباید چشم ها خیس شود تا کراتین و ویتامین ها بتوانند کاملا در مژه ها نفوذ کنند
و پس از ان دیگر با خیال راحت از زیبایی چشم های خود لذت ببرید.

خواص ظاهری لیفت مژه

چیزی که با عنوان لیفت مژه مطرح می‌شود، روشی است که در آن با استفاده از مواد خاصی مژه ها ضخیم‌تر بنظر می‌آیند. در این روش قطور شدن مژه ها باعث می‌شود که حالت خمیدگی روبه‌بالا برای مژه های پلک بالا و خمیدگی روبه‌پایین برای مژه‌های پلک پایینی به وجود بیاید. از آنجا که مژه‌ها حالت خمیدگی پیدا می‌کنند این‌طور به نظر می‌رسد که مژه‌ها لیفت شده اند. بنابراین مژههایی که تا پیش از آن جلوی چشم‌ها بودند، به سمت بالا و پایین فر می‌خورد و همین قضیه باعث زیبایی می‌شود. به علاوه فر خوردن مژه ‌ها به سمت بالا و پایین، باعث می‌شود که چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. همین قضیه به لحاظ زیبایی، برای افراد خوشایند است و جذب آن می‌شود .

مراحل لیفت مژه

رنگ مژه، ابداع غیر منطقی

علاوه بر همه مواردی که درباره این روش گفته شده، گاهی اوقات موادی شبیه رنگ مو هم به مژه‌ها مالیده می‌شود که تا یک روز نباید شسته شوند. یعنی کسی که لیفت مژه انجام می دهد تا 24 ساعت نباید به مژه‌هایش آب برساند. وقتی این مواد روی مژه ها باقی می‌مانند، مژه ها تیره‌تر می‌شود و شبیه این است که مژه ها رنگ شده باشند. مسلماً به لحاظ پزشکی این موضوع چندان پذیرفته شده نیست و ممکن است رنگ هایی برای این کار استفاده شوند که برای مژه‌ها مناسب نیست و هیچ مجوزی ندارد.

چند بار باید لیفت مژه را انجام دهید؟

روش لیفت مژه دائمی نیست و باید تکرار شود تا به نتیجة دلخواه برسد. ماندگاری روش لیفت مژه در افراد مختلف، متفاوت است اما به طور متوسط دو تا سه ماه خواهد بود و بعد از آن فرد باید مراجعه مجدد داشته باشد. بنابراین تا زمانی که اثر این روش روی مژه‌ها باقی است، می‌توانید تأثیرات آن را ببینید و در زمانی که این تأثیرات از بین برود و مژه هایتان دوباره به حالت قبل برخواهد گشت.

قبل ازلیفت مژه بدانید

نکته مهم درباره عوارض چنین روش‌هایی این است که از آنجا که این کار توسط افراد غیر پزشک انجام می‌شود و آنها غالباً تخصص لازم درباره چشم و پوست اطراف آن را نداشته و کوچک‌ترین بی‌دقتی یا استفاده نادرست از مواد جهت ترکیب مواد می‌تواند برای فرد بسیار گران تمام شود. بنابراین اگر مشکل و عارضه‌ای برای فرد پیش بیاید نه تخصص برای درمان عارضه وجود دارد و نه امکانات و تجهیزات پزشکی و حتی ممکن است درمان‌های پیشنهاد شود که کاملاً غیر علمی بوده و حتی قضیه را بدتر می‌کند. این است که فرد زمانی به پزشک مراجعه می‌کند که دیر است و شاید صدمات زیادی را متحمل شود.

مزایا و معایب لیفت مژه ها

هر تکنولوژی و هر روشی که در ساختار طبیعت تغییر ایجاد کند، مزایا و معایب خاص خود را دارد. لیفت مژه صرف نظر از مزایای زیادی که دارد، معایبی نیز دارد. در ادامه برخی از این مزایا و معایب بررسی می شوند.

مزایای لیفت مژه ها

  لیفت مژه بدون نیاز به فرمژه، مژه ها را فر کرده و به مدت چند هفته این فر را حفظ می کند.

 هدف  لمینت مژه رنگ کردن مژه ها و تاب دادن به آن هاست به گونه ای که به دلیل استفاده از مواد معدنی در حین این کار مژه ها تقویت می شوند.

 هیچ روش دیگری  مانند  لمینت مژه باعث تقویت مژه ها نشده و اکثر روش های کاربردی روی مژه ها، تنها باعث آسیب رساندن به آن ها می شوند.

 لمینت مژه چشم ها را بازتر و درشت تر نشان می دهد.

 در  لیفت مژه،  مژه ها رنگ می شوند و به گونه ای به نظر می رسند که گویی روی آن ها ریمل خورده است.

 با قرار گرفتن در آب، مژه ها رنگ و حالت خود را از دست نمی دهند. البته بهتر است کسانی که از  لیفت مژه استفاده می کنند، از فعالیت های طولانی مدت در آب خودداری کنند.

 در  لمینت مژه به چشم ها هیچ صدمه ای وارد نمی شود و فرد می تواند به راحتی از لنز چشم استفاده کند.

 در  لمینت مژه  امکان استفاده از ریمل و محصولات دیگر آرایشی بهداشتی برای فرد وجود دارد.

مژه های لمینت شده به هر صورتی قرار می گیرند و کاملا انعطاف پذیرند. به این دلیل که از مژه های واقعی فرد به وجود آمده اند.

 در  لمینت مژه می توان بدون نگرانی چشم ها را مالید.

 از آن جایی که از مژه های مصنوعی در لیفت مژه استفاده نمی شود، نیازی به ترمیم مژه ها وجود ندارد.

 در  لمینت مژه چشم ها سنگین نشده و احساس نا راحتی به فرد دست نمی دهد.

 مدت زمان ماندگاری  لمینت مژه بین 3 هفته تا 2 ماه است. البته این موضوع بستگی به عوامل مختلف دارد.

معایب استفاده از لیفت مژه

درست است که معایب استفاده از  لمینت مژه کم است ولی این مشکلات قابل ذکر هستند.

 احتمال بروز مشکلات و بیماری های چشمی در لیفت مژه  وجود دارد.

 استفاده از لمینت مژه  در دوران بارداری و شیردهی خطرناک است.

افراد کمی پس از انجام  لیفت مژه دچار آلرژی های مختلف شده و به همین دلیل بهتر است همه کسانی که تصمیم به استفاده از  لمینت مژه دارند، از قبل یک تست آلرژی در مورد آن انجام داده و از بروز هر نوع آلرژی و حساسیت جلوگیری کنند.

یکی دیگر از معایب  لیفت مژه، قیمت بالای آن است. به علاوه بسیاری از خانم ها برای گرفتن بهترین نتیجه باید 2 تا 3 بار به سالن زیبایی مورد نظر خود مراجعه کنند.

بی‌گدار به آب نزنید

نکته بسیار مهم درباره حساسیت‌ها و آلرژی که ممکن است بر اثر این روش به وجود آید و به یک باره رخ نمی‌دهد، این است که فرد تصور می‌کند که من یک بار این کار را انجام دادم و هیچ عارضه‌ای نداشته در نتیجه برای دفعات بعدی هم مراجعه می‌کند. باید بگویم که حساسیت و آلرژی به تدریج خود را نشان می‌دهد و این‌طور نیست که اگر عارضه‌ای وجود دارد حتماً باید در دفعه اول خودش را نشان بدهد. ممکن است کسی عوارض لیفت مژه را بعد از دو یا سه بار که آن را انجام داده، بروز دهد.

چندبار باید لیفت مژه را انجام دهید؟

روش لیفت مژه دائمی نیست و باید تکرار شود تا به نتیجه دلخواه برسد. ماندگاری روشلیفت مژه در افراد مختلف، متفاوت است اما به‌طور متوسط 2 تا 3 ماه خواهد بود و بعد از آن فرد باید مراجعه مجدد داشته باشد. بنابراین تا زمانی که اثر این روش روی مژه‌ها باقی است، می‌توانید تاثیرات آن را ببینید و زمانی که این تاثیرات از بین برود مژه‌های‌تان دوباره به حالت قبل برخواهد گشت. 

لیفت مژه و ریزش مو

لمینت و  لیفت مژه در اکثز مراکز زیبایی دنیا انجام می شه .

با مواد گیاهی انجام میشه که عوارض نداشته باشد.

اگر بیماری خاصی داسته باشی و پیش یک دکتر خوب نری ممکنه داروهایی که بهت می ده واست مضر باشند.

این مثال رو زدم که متوجه شین تو هر شغلی ممکن است که چنین اتفاقی بیفته.

ممکن مواد گیاهی برای بعضیا حساسیت زا باشه. مثلا خیلیا به بوی گل حساسیت دارند.

در مرکز لیفت مژه معمولا قبل از انجام کار مقداری کمی مواد این حساسیت روی پوست تست می شه.

بالطبع اگر شما پیش یک اکستنشکار تازه کار برید ممکن هست کارش زیاد به دلتون نشینه و یا به مژه هاتون اسیب بزنه.

لیفت مژه

«بابهترین مواد گیاهی، بهترین نتیجه را تضمین می‌کند. این روش جدید است و هیچ عوارضی ندارد. طی یک جلسه مژه‌هایت فر، ضخیم و تیره می‌شود و پر به نظر می‌آید. اگر مژه‌هایت خالی هم شده باشدبا این روش دیگر به چشم نخواهد آمد.»

قیمت انجام لیفت مژه :

بستگی به سالنی که می روید داره که کجا باشه و اکستنشکارش کی باشه ……

بعضی وقتها هم بعضی سالنها آف می زارن که من رفتن به این سالنها رو اصلا توصیه نمی کنم. حتما می پرسید چرا؟

ما ها همیشه دنبال قیمت پایین و تخفیف هستیم منظورم ما ایرانی هاست. وقتی سالنی مشتریش در ماههایی کمه واسه جذب مشتری میاد قیمتاشو نصف می کنه  . خب تا اینجاش ایراد نداره ….

اما وقتی قیمت نصف شد بالطبع مشتری زیاد می شه . ایا کیفیت کار آرایشگری که مثلا تو یک ساعت یک مشتزی داره با همون آرایشگری که تو یک ساعت سه نفر مجبوره راه بندازه یکیه؟

بله این مدلی میشه که سالنهایی که افر می زارن ضرر نمی کنن اما به درصد زیادی کیفیت کارشون می اد پایین

شیوه انجام لیفت مژه | لمینت مژه :

درباره شیوه انجام این روش  هم باید بگویم: این روش هیچ درد، یا خونریزی یا عوارضی ندارد و فقط مواد خاصی را به مژه‌هایت می‌زنم. خیلی راحت است و فقط هر دو ماه یکبار هم باید برای ترمیم بیایی. وقتی لیفت مژه را انجام دهید دیگر لازم نیست آرایش کنید و به طور طبیعی زیبا می‌شود.»

قبل از هر چیز مژه ها از آلودگی پاک می‌کنیم و یک پارک‌سازی انجام می‌شود. بعلاوه با استفاده از تقویت‌کننده‌ها، مژه ‌ها را تقویت می‌کنیم. با استفاده از محلول لیفت، مژه ها را بلند ترمی‌کنیم و بعد با استفاده از کراتین ساقه‌ها را تقویت کرده و پر می‌کنیم.

کراتین مهمترین مواد تشکیل دهنده مو هست که اگر نباشه موها اون شادابی و طراوت خودشون را نخواهند داشت.

برای اطلاعات راجب کراتینه مو می تونید از سایت کراتینه مو دیدن کنید.

کراتین باعث فرخوردگی مژه هم می‌شود. بعد از آن هم رنگ کردن مژه‌ها با رنگ است و دوباره سرم ویتامینه، مژه ها را تقویت می‌کنیم

 

مواد لیفت و لمینت مژه

گیاهی و تقویت‌کننده است. مواد اصلی کراتین، ویتامین و روغن‌های مفید است. هیچ عارضه ای هم ندارد،

 

بهترین روش زیبایی مژه‌ها کدام است؟

قبل از انجام هریک از روش‌های لیفت، لمینیت یا اکستنش مژه با تکنسین‌های مورد اعتماد خود مشورت کنید. مثلاً اگر شما مژه‌های بسیار کوتاهی دارید عملیات لیفت و لمینیت برای شما گزینه‌های مناسبی نیستند وبهتر است از اکستشن یا کاشت مژه استفاده کنید. اما اگر مژه‌های پرپشت و بلندی دارید لازم نیست اکستنشن کنید و با یک لیفت ساده هم می‌توانید تغییرات دلخواهتان را ایجاد کنید.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید