جدیدترین تکنیک های گریم و میکاپ عروس

جدیترین میکاپ عروس | گریم و میکاپ عروس 2021

هر روز که می‌گذرد تکنیک‌ها و شیوه‌های جدیدتری برای گریم و میکاپ عروس به وجود می‌آید و شکل می‌گیرد. آشنایی با جدیدترین تکنیک‌های گریم و میکاپ عروس، می‌تواند برای کسانی به این سبک‌ها علاقمند هستند و یا با آنها کار می‌کنند بسیار جذاب باشد. علاوه بر این، دانستن جدیدترین شیوه‌های گریم برای آگاهی عروس‌ها از جدیدترین میکاپ عروس و مدل‌های آن، سبب می‌شود که انتخاب بهتری داشته و از تنوع بیشتری برای گریم و آرایش عروسی خود بهره‌مند شوند.


میکاپ چیست؟

میکاپ آرایش اصلی و عادی صورت است که در جهت رفع معایب صورت و افزایش زیبایی فرد استفاده می‌شود. میکاپ برعکس گریم، از تکنیک‌های سایه روشن برای اصلاح کردن چهره است که با رنگ انجام می‌شود. در واقع می‌توان گفت میکاپ تنها چهره را از نظر رنگ و جلا تغییر می‌دهد. میکاپ صورت سبک و استایل‌های متفاوتی دارد. میکاپ‌های مصری، عربی، هندی، لبنانی، اروپایی، کلاسیک، هالیوودی از جله میکاپ‌هایی هستد که برای عروس‌ها به کار می‌روند. برای مثال تفاوتی که در سبک عربی و اروپایی می‌توان دید تفاوت در غلظت رنگ هاست. در ارایش لایت اروپایی عروس با رنگ‌های ملیح صورت می‌گیرد اما در سبک عربی، غلظت رنگ‌ها بیشتر است.

عروس کرج

گریم چیست؟

گریم در معنای ایجاد تعادل اجزای صورت و رفع نواقص آن و زیباتر کردن صورت است. گریم گزینه‌ای است که هر چه بر روی صورت بماند زیباتر می‌شود زیرا حرارت پوست سبب می‌شود که هر چه بهتر جا بیفتد. برخی فکر می‌کنند اگر گریم و میکاپ عروس غلیظ‌تر باشند فرد جذابت‌تر شده و سن وی کمتر خواهد شد. در حالی که این باور کاملا غلط است. زیرا اتفاقا این قضیه برعکس است و فرد با آرایش و میکاپ غلیظ، سن بیشتری را به نمایش می‌گذارد.

 عروس کرج

گریم انواع مختلف دارد که گریم عروس یکی از آنها است. گریم عروس، استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای برای آرایش صورت است که تغیر ظاهر را به بهترین شکل ممکن ایجاد می‌کند. برای اعمال کردن گریم تخصصی عروس، شنیون و و گریم تخصصی صورت انجام می‌شود. مدل مو یکی از مراحل اصلی آرایش عروس است زیرا تاثیر زیادی در زیبایی عروس دارد. گریم تخصصی صورت با توجه به حالت‌های مختلف صورت انجام شده و صورت عروس دارای عیوب را پوشانده و آن را زیباتر جلوه دهد.

عروس کرج

برای گریم و میکاپ حرفه‌ای عروس، ابتدا باید پوست وی را بشناسید. شناخت پوست مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است. برای انجام گریم حرفه‌ای عروس، باید انواع فون را تهیه کنید که با توجه به پوست، که خشک، چرب یا نرمال باشد، به کار گرفته شوند. فون‌ها نیز طبق همین کاربرد سه دسته هستند. فون خشک برای پوست‌های چرب، فون لیکوئیدی یا کرم پودر برای پوست‌های خشک و معمولی به کار می‌رود و فون چرب نیز برای پوست های نرمال و نزدیک به خشک به کار می‌رود.

 عروس کرج

واضح است که تکنیک‌های گریم و میکاپ عروس بسیار زیاد بوده و سبک و مدل‌های مختلفی را شامل می‌شوند. شاید بتوان گفت جدیدترین تکنیک‌های گریم و میکاپ عروس سبک های اروپایی هستند. با شکل‌گیری دنیای مجازی و ارتباط بیشتر بین افراد، شیوه‌های میکاپ اروپایی برای بسیاری از ایرانیان جذاب بوده و استفاده از آنها روزبروز در بین جوانان و عروس‌ها علاقمندان بیشتری داشته است. شاید سادگی و در عین حال زیبایی این نوع از تکنیک گریم و میکاپ سبب شده است که استقبال از این شیوه با اقبال بیشتری روبرو شود.

عروس کرج

تکنیک گریم و میکاپ عروس به سبک اروپایی

برای رسیدن به یک گریم و میکاپ اروپایی عروس پسند، باید سایه‌ای صورتی روی پلک کشید و رنگ را در گوشه‌های بیرونی ابرو تشدید کرد. این کار سبب می‌شود که چشم‌ها کشیده و حالت دار شوند. سپس نوبت به خط چشم کشیدن می‌رسد. چشم را ریمل کشیده و یک مژه ساده پر گذاشته و قاب دور ابرو کشیده شود. خط لب هم برای درشت کردن لب به کار می‌رود. اگر تکنیک سایه‌روشن و کانتور را یاد بگیرید و حرفه‌ای شوید، می‌توانید بینی ظریف‌تری داشته و گونه‌هایی برجسته و فوق‌العاده را تجربه کنید. برجسته شدن گونه شما سبب می‌شود که زیبایی چهره شما بیشتر و بهتر نمایش داده شود.

در جدیدترین تکنیک‌های گریم و میکاپ عروس، از رنگ صورتی برای رژ و رژگونه استفاده می‌شود و کمی سایه قهوه‌ای برای گوشه چشم استفاده می‌شود. برای زاویه داخل چشم از سایه کرم رنگ استفاده شده و روی گونه‌ها نیز از رژگونه براق استفاده می‌شود. برای این سبک آرایش معمولا از رنگ طلایی هم برای سایه و رژگونه استفاده می‌شود. اگر عروس، یک روز پیش از عروسی از صورت خود لایه برداری کرده و سلول‌های مرده صورت خود را تمیز کند، کرم پودر و دیگر مواد آرایشی بهتر روی صورت نشسته و آرایش وی تمیزتر از آب در خواهد آمد. برای آرایش بهتر چشم و زیباتر شدن آن در گریم عروس اروپایی، از لنز رنگی استفاده می‌شود. در این مواقع بهتر است عروس، از لنز انتخابی مطمئن شود که سبب حساسیت وی نشود.

 عروس کرج

نکات مهم در میکاپ عروس

دو روش اصلی برای طراحی گریم صورت عروس به شکل پایه وجود دارد که طبق سلیقه عروس و نوع میکاپ آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک نوع آن لولایت است که به آن کم رنگ کردن هم می‌گویند و دیگری هایلایت است که مدل آن برجسته و پررنگ کردن است. در گریم لولایت معمولا از رنگ تیره برای صورت استفاده می‌شود. این نوع گریم معمولا خیلی به چشم نمی‌آید و در آن از رنگ‌های مات استفاده می‌شود. هایلایت در گریم عروس، در مواردی استفاده می‌شود که شخص قصد دارد بیشتر به چشم بیاید. برای این نوع گریم عروس هم از رنگ‌های مات استفاده می شود و هم از رنگ‌های براق، که این بستگی به خواسته خود فرد دارد.

 عروس کرج

جدیدترین تکنیک‌های کاربردی گریم و میکاپ صورت عروس

اولین و مهم‌ترین مرحله در تکنیک‌های جدید گریم، زیرسازی پوست است. برای زیرسازی پوست باید ابتدا صورت خود را با آب ولرم و صابون بشوییم و بعد از خشک کردن آن را با کرم مرطوب کننده مرطوب کنیم. استفاده از کرم مرطوب کننده سبب می‌شود کانسیلر و پودر بهتر بر روی صورت بنشیند و از پوسته شدن صورت، جلوگیری کند. تمامی معایبی که روی صورت قرار دارند، از جمله سیاهی دور چشم، جای زخم و جای تاتو و یا لک و غیره، از طریق کانسیلر پاک شده و همرنگ پوست می‌شوند. کانسیلر اگر با انگشت پخش شود، ظرافت بهتری خواهد داشت. بعد از پخش کردن با انگشت بر روی صورت، برای یکدست شدن از فون استفاده کنید. بعد از زدن فون، می‌توانید از پودر فیکس برای مات شدن چهره خود استفاده کنید.

ابرو

از ابروها به عنوان قاب چشم در گریم، یاد می‌شود. شکل ابرو، طول و ضخامت آن نقش مهمی در زیبایی چهره دارد. در جدیدترین تکنیک‌های گریم و میکاپ عروس از رنگ‌های روشن برای ابرو استفاده می‌شود زیرا این رنگ‌ها عروس را زیباتر و جذاب‌تر کرده و چشم‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهند. در تکنیک‌های جدید گریم و میکاپ عروس، فرم ابروها باید با فرم صورت و چشم‌ها و جدیدترین مدل، تلفیق و تطبیق داده شود.

چشم

در جدیدترین تکنیک‌های گریم عروس، چشم‌ها در دو مرحله آرایش می‌شوند. با لولایت کار میکاپ عروس را شروع کرده و از سایه برای چین و چروک‌ها و پلک‌های چشم استفاده کرده و آنها را هم‌رنگ می‌کنیم. بعد از آن با استفاده از یک قلم مو، زیر ابرو را هایلایت و برجسته می‌کنیم.

گونه

گونه یکی از مهم‌ترین اجرای میکاپ صورت عروس است. بسیاری از عروس‌ها به دنبال این هستند که گونه برجسته‌تری داشته باشند. در جدیدترین تکنیک‌های گریم عروس، گونه برجسته مورد استقبال بیشتری قرار دارد. برای برجسته کردن گونه، ابتدا با استفاده از برس گونه و سایه لولایت تیره، زیر استخوان گونه را آرایش می‌کنند و سپس از رنگ قهوه‌ای ملایم برای این قسمت، استفاده می‌کنند. بالای قسمت‌های لولایت شده برای متعادل کردن گریم، هایلایت می‌شوند. با برجسته کردن استخوان‌های گونه، با استفاده از قلم‌مو و رنگ براق و درخشنده، می‌توان با سایه روشن، در امتداد استخوان‌های گونه، خطوط را با برس محو کرد.

بینی

بینی هم یکی از اجزای اصلی در گریم عروس است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. در تکنیک‌های جدید گریم و میکاپ عروس، بینی را معمولا باریک‌تر از خود آن نشان می‌دهند. این استراتژی شاید برای تمامی صورت عروس‌ها مناسب نباشد. برای بینی نیز از سایه لولایت شده استفاده می‌شود. این کار از گوشه درون ابرو شروع و تا انتهای دو طرف بینی ادامه پیدا می‌کند. بعد از آن از بالا تا پایین، بینی هایلایت می‌شود. در آرایش بینی از محصولات مات استفاده می‌شود. حتی برای برجسته کردن بینی هم از مواد مات استفاده می‌شود زیرا اغلب عروس‌ها ترجیح می‌دهند که بینی آنها خیلی در چشم و قابل توجه نباشد.

 عروس کرج

فک

در گریم کردن با لولایت، از زیر فک تا خط فک از یک سایه تیره استفاده می‌شود. این کار تا نقطه ارتباطی فک ادامه پیدا کرده و تا گردن می‌رود. برای دیده نشدن این خط، قلم‌موی تمیزی در زیر فک و گردن، برس زده می‌شود تا یکدست شود. بالای خط فک را اگر دوست داشتید می‌توانید برجسته کنید. اما با اطراف چانه این کار را نکنید. زیرا در این صورت ممکن است فکر شما بزرگتر به چشم بیاید.

ما در اینجا جدیدترین تکنیک‌های گریم و میکاپ عروس برای صورت را برای شما توضیح دادیم. در کل می‌توان گفت مدل‌های میکاپ اروپایی طرفداران بیشتری در بین عروس‌های ایرانی دارد.

 

عروس سرای آناهید با مدیریت خانم نجابت


خدمات میکاپ و شینیون  ساده و ویژه

 خدمات حرفه ای میکاپ عروس


آموزش حرفه ای و تخصصی میکاپ

کلاس ها خصوصی وگروهی🎉

💰پشتیبانی 6 ماهه با تضمین ورود به بازار کار 💰

سر فصلهای آموزش


✔️میکاپ‌ برزیلی، کات کریسی، هولگرام ،میکاپ خیس، هیلو

✔️آموزش انواع میکاپ و زیرسازی حرفه ای سایه؛ شامل سایه های لایت؛اسموکی ؛شاین و میکس

✔️آموزش تخصصی میکاپ مناسب جهت چشمهای افتاده؛پف دار ؛گود و...

✔️آموزش مژه گذاری سه بعدی ؛نیمه؛کامل؛دوبل ،تک و نامرئی

✔️آموزش ترکیب رنگ و هارمونی محو گریم

✔️آموزش هاشور زنی و سایه کاری ابرو

✔️آموزش  تکنیک های حرفه ای گریم پوست ؛سلفونی کردن پوست

✔️جدیدترین روش زاویه دادن و استخوانی کردن چهره
کاوردان و یکدست کردن پوستهای خراب؛

✔️لکه گیری و کاور کردن قرمزی صورت و گودیهای زیرچشم

✔️آموزش انواع محصولات لیفت آنی پوست از جمله ؛سرم ،کپسول ،چسب ،آمپول و...

آموزش فک سازی؛گونه سازی،اصلاح بینی،اصلاح فرم پیشانی، رفع غبغب.

✔️آموزش متعادل سازی و کانتور لب؛

✔️اصول ترکیب رنگ در رژلب

✔️امبره کردن لب و حجیم سازی

✔️آموزش انواع فون و ترکیب فون از جمله آموزش لانگ لستینگ و میکاپ ضدآب 

✔️آموزش قرینه سازی  و برقراری تناسب چهره  و الگوبرداری از جام چهره

✔️آموزش پاکسازی با استفاده از ؛ ژل ؛ماسک و فوم

✔️آموزش زیرسازی و جوانسازی  پوستهای ،شل و افتاده

✔️آموزش میکاپ ویژه برای چشمهای ریز و ژاپنی

✔️آموزش و آشنایی با انواع محصولات گریم از جمله؛  آناستازیا ،استی لودر،هدی بیوتی و.....

✔️با اعطای مدرک فنی وحرفه ای ومدرک tuv آلمان، معتبر با کدریجستری

شعبه کرج

  ☎  026 34 48 24 90

  0910 880 96 60


 جهانشهر - بلوار مولانا - نرسیده به کسری شمالی  - جنب فروشگاه جانبو - ساختمان یاسین - ط 2 -  واحد 2


شعبه تهران

   0990 639 79 59


 آدرس :  زعفرانیه  - خیابان اعجازی - روبروی سوداچی - جنب بانک ملت پلاک 41

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید